Eensquote:
Wat een cool scheldwoord, het klinkt zo liefquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:52 schreef Wing het volgende:
[..]
strandjanet (de ~ (v.), ~ten)
verwijfd manspersoon
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/strandjanet
Ik ben niet voor Belgie hoor, zeker nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 07:36 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde bij Terzake iemand zeggen dat Belgie dat ook had kunnen doen wat Oranje daar nu doet![]()
jeetje, ze kunnen zich niet eens plaatsen voor een EK
Deze is het mooist. Gewoon nog effe allez ervoor. Alsof je Urbanus hoort lullenquote:Allez wat een teleurstelling -_-
En ik betwijfel dat we op Ghana of Uruguay kunnen rekenen om deze ploeg eruit te kegelen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze is het mooist. Gewoon nog effe allez ervoor. Alsof je Urbanus hoort lullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 07:36 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde bij Terzake iemand zeggen dat Belgie dat ook had kunnen doen wat Oranje daar nu doet![]()
Vind Nieuw-Zeeland en zeker Zuid-Korea toch wel een klasse hoger als Belgiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:05 schreef Gijs-H het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Belgie hoor, zeker nietMaar in het algemeen is een EK kwalitatief beter en moeilijker om je voor te plaatsen omdat er veel minder "slechte" landen aan meedoen. Aan het WK kan je relatief makkelijk winnen van Nieuw-Zeeland en de 2 Korea's en nog meer amateuristische landen. Die kunnen allemaal niet meedoen aan het EK waarop je een veel grotere kans hebt de poulefase niet te overleven omdat je zeer waarschijnlijk met "betere landen" in de poule komt. Zoals Nederland, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje, Italie en Portugal. Buiten Europa zijn er zelfs maar 2 grote kanshebbers op het WK, en dat zijn Brazilie en Argentinie. De meeste andere landen zijn veel minder goed en dus makkelijker te verslaan.
Ik heb gisteren de wedstrijd op de Belg gezien, en de meeste belgen leken gewoon Pro-Nederland. Maar ja, je hebt op fok ook mensen die voor suarez zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:35 schreef HerbertThePervert het volgende:
Godver, ik dacht juist dat de Belgen een beetje trots waren op Nederland, niet dus.
Link naar dat forum?
Vind ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:46 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vind Nieuw-Zeeland en zeker Zuid-Korea toch wel een klasse hoger als Belgie
Ik heb het ook gezienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 07:36 schreef TLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |