Sommige reacties van
http://www.hln.be/hln/nl/(...)LOERT-BRAZILIE.dhtml zijn ook zuur.
in de eerste hadden er al meer hollanders moeten uitliggen met hun schwalbes, had brazilie die man minder niet gekregen had holland het nog serieus moeilijk, ze hebben gewoon geluk gehad in de eerste helft met die scheidsrechter...
Hollanders door na flater scheids. In de eerste helft strafschopfout van de Jong niet bestraft. Tackle net binnen de 16, DeJong raakt geen bal, wat duidelijk te zien was aan het traject van de bal. Van Bommel verdiende evenees direct rood, net als zijn kaartennaaien. Wat een hypocriete en dikkenekken die hollanders. Hoop dat ze de finale halen en daar serieus op hun donder krijgen, als zal halve finale al niet simpel zijn, zonder De Jong en Van wiel
Net als in '74. De Hollanders kunnen wel voetballen, maar ze kunnen nog veel beter schoppen en de tegenstander een oor aannnaaien!
verdiende overwinning?ik ben de tel kwijt geraakt hoeveel keer die hollanders tegen de grond sprongen bij een zuchtje wind (ook bij die zogenaamde tweede gele kaart van Bastos). Daarnaast ontelbare veel kleine tot medium overtredingen die niet gefloten werden. Wat moet die Van Bommel nog doen om een gele kaart te krijgen. Bijna iedere actie van de brazilianen werd foutief afgebroken. Hopelijk kan Uruguay/Ghana iets doen. Of zijn we op weg naar een Finale NL-D (ik mag er niet aan denken)
Wat een matige match! Lucky goal die de match terug openbreekt en de Brazilianen die gewoon terugtrekken. Onbegrijpelijk! Elk 1 helft voor hun rekening dus verlengingen (of penaltys) waren op hun plaats geweest. En kan iemand me eens uitleggen waarom we voor Holland zouden supporteren? Omdat het buren zijn? Omdat we dezelfde taal spreken? Nee toch! Voor mij mogen grootspraak en arrogantie meteen afgestraft worden ! Go Duitsland
baaaah, de duitsers zijn in het oranje op dit wk. stelletje matennaaiers die hollanders. tegen de rust hadden van bommel, van persie en robben al moeten rood gekregen hebben voor schwalbes, maar de ref floot hen alles mee. dan kan het je wel even teveel worden. dit interview maakt ook gewag van bastos die rood moest hebben. ben je gek? robben moest rood hebben voor zijn matennaaierij. hollanders onverdiend door, dit wk is tragisch voor goed voetbal.
nederland was nergens de eerste helft en mits een beetje geluk staat het 3-0 aan de rust voor brazilie...en toen kwam het kantelmoment met die owngoal ,het geluk staat duidelijk aan die kezen hun kant op dit wk want geef toe , imponeren hebben ze nauwelijks gedaan met hun zogenaamde gouden generatie , waar ik me serieus aan ergerde was dat je nauwelijks moet kijken naar robben of die ligt al te rollen over de grond en van bommel schopt er maar op los zonder sanctie geef mij maar spanje dan
als de scheids consequent fluit dan moest Van Bommel al lang rood gehad hebben. De eerste goal van Nederland komt uit een vrijschop voor een fout op Robben die er hoegenaamd geen was. Maar ja, dat zal wel voetbal zijn zeker: ik had liever Brazilië een ronde verder gezien...
sjonge jonge holland heeft zoals altijd weer slecht voetbal gespeeld veel geluk gehad en onverdiend gewonnen.ik hoop dat ze eruit liggen tgen uruguay of ghana!!! hup ghana/uruguay hup
zeer zwakke arbitrage.deze scheids is onbekwaam dergelijke matchen te leiden.stopte voortdurend het spel...voordeel kent hij niet.moest veel meer de geniepige fouten van de ned bestraffen.daar liep een vanbommel tussen die ontelbare fouten heeft gemaakt en niettegenstaande hij de eerste helft verwittigd werd kreeg hij maar geen kaart.en...robben als die de vallende ziekte niet heeft dan heeft ze niemand.rode kaart wel terecht.wat deed die vanpersie???hoog trappen anders niets