abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:01:19 #276
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_83619689
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:38 schreef gifkwal het volgende:
Wat een sneu gezeur in dit topic. Ik vind Belgen leuke buren en het is vrij duidelijk dat de meerderheid echt niet zo tegen Nederland is als ze op dat forum doen lijken.

Het is nu eenmaal erg makkelijk om te veralgemenen en wat denigrerend en betweterig " " te posten over wat belachelijke, debiele uitlatingen van een niet representatieve minderheid.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:21:25 #277
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_83620459
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:53 schreef marcodej het volgende:

[..]

En als je 25 wedstrijden achter elkaar ongeslagen bent en op vechtlust Brazilie kan verslaan, dan heeft dat op een gegeven moment weinig meer met geluk te maken, maar alles met kwaliteit. En dat die eerste goal een geluksgoal wordt genoemd vind ik een beetje makkelijk, je zag duidelijk dat Nederland begon te drukken en je dwingt zo'n goal af. Het bracht Nederland wel in het zadel, dat wel.

Het is maar wat je vechtlust noemt natuurlijk. Het mag wel logisch zijn dat je er nog wat probeert van te maken als je nog 45 minuten te spelen hebt. Groot woord, "vechtlust".

En tuurlijk was die goal een lucky goal, gewoon een enorme flater van de Brazilianen. Daarna zakten de blauwe kanaries als een kaartenhuisje in elkaar en werden ze behoorlijk gefrustreerd. Nederland wist daar mooi van te profiteren.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_83620764
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:21 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Het is maar wat je vechtlust noemt natuurlijk. Het mag wel logisch zijn dat je er nog wat probeert van te maken als je nog 45 minuten te spelen hebt. Groot woord, "vechtlust".
Ja, wat is je punt? De algemene tendens is dat Nederland uiteindelijk verdiend gewonnen hebben, ook volgens de Brazilianen zelf.
quote:
En tuurlijk was die goal een lucky goal, gewoon een enorme flater van de Brazilianen. Daarna zakten de blauwe kanaries als een kaartenhuisje in elkaar en werden ze behoorlijk gefrustreerd. Nederland wist daar mooi van te profiteren.
Tsja, voetbal is nou eenmaal een spel van fouten, waar de tegenstander gebruik van kan maken.
Dan kunnen we de goal van Brazilie ook een lucky noemen, want wat een flater sloeg onze verdediging daar...

Maar leuk dat je verder niet op mn punt ingaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door marcodej op 03-07-2010 20:33:14 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:39:15 #279
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_83621182
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:28 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ja, wat is je punt? De algemene tendens is dat Nederland uiteindelijk verdiend gewonnen hebben, ook volgens de Brazilianen zelf.
[..]
Een gelijkspel was meer op z'n plaats imho.
quote:
Tsja, voetbal is nou eenmaal een spel van fouten, waar de tegenstander gebruik van kan maken.
Dan kunnen we de goal van Brazilie ook een lucky noemen, want wat een flater sloeg onze verdediging daar...
Naast het feit dat Nederland duidelijk stond te slapen was de afwerking van Robinho gewoon lekker. Die eerste goal van Sneyder was iets tussen voorzet en shot, normaal mag zoiets er niet in. Maar zo kunnen we eeuwig blijven zeuren, en het is niet eens OT...
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:47:14 #280
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_83621441
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:38 schreef gifkwal het volgende:
Wat een sneu gezeur in dit topic. Ik vind Belgen leuke buren en het is vrij duidelijk dat de meerderheid echt niet zo tegen Nederland is als ze op dat forum doen lijken.

De mensen die in dit topic Belgen afzeiken zijn van hetzelfde lage niveau als die paar Belgen die Nederland het liefst naar huis zien gaan. Misschien nog wel lager.
Fok in optima forma. De ene groep minderwaardigheidscomplexen bindt de strijd aan met een andere, in casu 14-jarige pubertjes van een Belgisch gameforum

Trouwens, VDBisgod... Je doelt daarmee toch niet op Paul van den Boeynants hopelijk?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:53:37 #281
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_83621685
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:47 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

De ene groep minderwaardigheidscomplexen bindt de strijd aan met een andere,

Volgens mij is dat de perfecte manier om het internet te omschrijven aan iemand die het niet kent .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_83629046
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:02 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

onzin, in nederland heeft niemand iets tegen belgen. puur om het feit dat ze op geen enkel gebied (sport, economie, wetenschap etc.) ons de loef af kunnen steken. we nemen belgie min of meer niet echt serieus en doen er vaak lacherig over.

maar ja, wat wil je als hier een paar belgen hun frustraties komen botvieren omdat ze zien dat wederom Nederland bij de top van de wereld hoort, terwijl Belgie, een eveneens klein Nederlandstalig land, al jaren geen enkele rol van betekenis meer speelt en op elk toernooi schittert door afwezigheid en inmiddels voorbij wordt gestreefd door bananenrepubliekjes als wit-rusland, letland etc.
tja, dan kun je natuurlijk ook pijnlijke tegen reacties verwachten

hup holland hup
HELD!!!!

Ik ben Belg en moet deze kerel spijtig genoeg wel gelijk geven.

Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_83629112
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:04 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

moest wel lachen toen dikkie als nederlander jullie eventjes de les kwam lezen maar toch maar van de klus afzag omdat het gewoon een grote amateuristische klerezooi is bij de rode "duivels"

maar goed, veel plezier met de Tour man! wie weet hebben jullie ook een sporthoogtepuntje deze zomer met een of 2 ritoverwinningen wij blijven lekker voetbal kijken
HAHAHAHAHAHA deze kerel slaagt gewoon telkens keer de nagel op de kop!!!!!
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_83629256
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:05 schreef BramKVO het volgende:
De reacties van veel NL'ers hier zijn anders even zielig en triestig te noemen als die van Belgen op één of ander forum.
Zoals ik al in een ander topic zei : heel veel Belgen geven hun support aan NL op dit WK en ook op HLN is het meerendeel vd reacties positief. En wat krijgen wij andermaal van sommige NL'ers hier ? Triestige, laagdunkende reacties (zelfs pedofilie en incest erbij sleuren, how low can you go) tov Belgie.
Stem toch gewoon voor vlaams belang kerel , den boom in met belgië!!!!!
  zondag 4 juli 2010 @ 00:57:05 #285
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_83631473
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:40 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:

[..]

HELD!!!!

Ik ben Belg en moet deze kerel spijtig genoeg wel gelijk geven.

Noh, voor wat betreft muziek en radiozenders (STUBRU) slaat 'ie de plank al volledig mis....
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  FOK!fotograaf zondag 4 juli 2010 @ 01:23:44 #286
13368 NiGeLaToR
pi_83632246
Ah ja, ene moment zijn we nog voor de Duitsers, maar wacht maar tot we ze treffen in de finale. Beetje rivaliteit is leuk, maar dan wordt het WOII 'all over again' natuurlijk. Overigens gaan we dan winnen met 4-0, dat is duidelijk
pi_83634713
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:02 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

onzin, in nederland heeft niemand iets tegen belgen. puur om het feit dat ze op geen enkel gebied (sport, economie, wetenschap etc.) ons de loef af kunnen steken. we nemen belgie min of meer niet echt serieus en doen er vaak lacherig over.

maar ja, wat wil je als hier een paar belgen hun frustraties komen botvieren omdat ze zien dat wederom Nederland bij de top van de wereld hoort, terwijl Belgie, een eveneens klein Nederlandstalig land, al jaren geen enkele rol van betekenis meer speelt en op elk toernooi schittert door afwezigheid en inmiddels voorbij wordt gestreefd door bananenrepubliekjes als wit-rusland, letland etc.
tja, dan kun je natuurlijk ook pijnlijke tegen reacties verwachten

hup holland hup
Belgen bakken niks van sport? Wat voor een onzin zit jij nou te vertellen.
Voetbal is niet de enige sport hoor....
pi_83634729
Belgen denken dat andere landen de 'Rode Duivels' vrezen.
  zondag 4 juli 2010 @ 06:01:19 #289
301116 angel_A
"ondertitel"
pi_83634734
Voetbal is een spel met fouten, wie de minste maakt wint.
  zondag 4 juli 2010 @ 06:14:01 #290
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83634743
quote:
Op zondag 4 juli 2010 06:01 schreef angel_A het volgende:
Voetbal is een spel met fouten, wie de minste maakt wint.
Aha, Johan Cruyff is hier.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 4 juli 2010 @ 06:22:09 #291
301116 angel_A
"ondertitel"
pi_83634748
quote:
Op zondag 4 juli 2010 06:14 schreef popolon het volgende:

[..]

Aha, Johan Cruyff is hier.
Ja, inderdaad! Ik ben .. die gast...
Dude, ik weet niets van voetbal, ik schrijf gewoon een skraal spreekwoord op
pi_83634783
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:17 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Behalve het laatste half uurtje tegen Brazilë gisteren (door een geluksgoal nota bene) vond ik Nederland eigenlijk niet zo bijzonder over het gehele toernooi, en dat is vrij zacht uitgedrukt.

.
Nederland is wel mooi de enige ploeg die al zijn wedstrijden heeft gewonnen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 4 juli 2010 @ 07:03:05 #293
20758 Stringer
You have a nice day
pi_83634798
Wat een heerlijk topic dit
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  zondag 4 juli 2010 @ 08:13:33 #294
38549 dewd
100% pure
pi_83634911
Maar Belgen zijn weer bazen in muziek en bier. Wie heeft het dan nog over voetbal
  ESF Reporter zondag 4 juli 2010 @ 08:45:03 #295
87554 Cee
Welluk?
pi_83635001
quote:
Op zondag 4 juli 2010 08:13 schreef dewd het volgende:
Maar Belgen zijn weer bazen in muziek en bier. Wie heeft het dan nog over voetbal
Wij hebben Dries Roelvink. Zij hebben Eddy Wally
  zondag 4 juli 2010 @ 08:47:15 #296
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_83635007
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 4 juli 2010 @ 08:50:30 #297
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_83635017
quote:
Op zondag 4 juli 2010 08:13 schreef dewd het volgende:
Tja....er zijn inderdaad maar weinig bieren die echt kunnen tippen aan een Palm, Hoegaarden, Duvel, Chimay of Leffe....
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 juli 2010 @ 09:00:14 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83635054
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:30 schreef Bonzai. het volgende:
Wij zijn dan weer wat beter in tennis
Hoeveel belgen hebben wimbeldon gewonnen?
  zondag 4 juli 2010 @ 09:25:05 #299
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_83635221
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:31 schreef VDBisgod het volgende:
Denk dat de Vlamingen dan nog liever met de Walen verdergaan.
Eigenwijs als ze zijn.

Politiek gezien is België natuurlijk de meest noordelijke bananen republiek..... Je denkt dat Nederland het moeilijk heeft met de formatie met zo'n schreeuwlelijk van een Wilders, totdat je naar België gaat kijken en hoever de partijen daar uit elkaar staan.
-
  zondag 4 juli 2010 @ 09:25:57 #300
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_83635229

Het zou mooi zijn natuurlijk.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')