En wij? Een braaf Belgisch gezin gaf de Nederlanders een plek om hun geliefde oranje te volgenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Belgisch gezin riskeert zware boete na vertoning WK voetbal
Kijk, zo zijn wij dan weer, en jullie...?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:09 schreef VDBisgod het volgende:
[..]
En wij? Een braaf Belgisch gezin gaf de Nederlanders een plek om hun geliefde oranje te volgen
En jullie geven dat brave Belgische gezin er ook direct een bekeuring achteraanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:09 schreef VDBisgod het volgende:
[..]
En wij? Een braaf Belgisch gezin gaf de Nederlanders een plek om hun geliefde oranje te volgen
Ik hoop dat de Nederlanders die de wedstrijd konden volgen ook een kleine geste zullen doen als er een boete volgt. Maar ja Nederlanders kennende...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:12 schreef nikky het volgende:
[..]
En jullie geven dat brave Belgische gezin er ook direct een bekeuring achteraan
Het verschil tussen jaloezie en frustratie niet zien, en dan een ander betichten van laaggeschoold zijn. Well played sir.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:13 schreef VDBisgod het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Nederlanders die de wedstrijd konden volgen ook een kleine geste zullen doen als er een boete volgt. Maar ja Nederlanders kennende...
quote:
Ik hoop dat het ervan komt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil je nu alsjeblieft even lezen?
Ik begin nu een beetje de pest in te krijgen met dat anti nederland gedoe van je.
Er staat juist dat een FOK!user, HOLLANDER MET ZO'N DIKKE NEK weet je wel, spontaan oproept om een FOK!actie te houden voor dat gezin.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:22 schreef VDBisgod het volgende:
En aub ik ben geen oranje fan. Gelieve dit aan te passen.
in die context gaat het over net hetzelfde, maakt u ni belachelijk, of snapte het ni waarom ik dat zei ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:15 schreef MB23 het volgende:
[..]
Het verschil tussen jaloezie en frustratie niet zien, en dan een ander betichten van laaggeschoold zijn. Well played sir.
Stop maar met reageren. Je bevestigt steeds meer dingen vriend.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:13 schreef VDBisgod het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Nederlanders die de wedstrijd konden volgen ook een kleine geste zullen doen als er een boete volgt. Maar ja Nederlanders kennende...
Nee hoor, frustratie ver je eigen falen en jaloezie jegens het succes van anderen ligt dicht bij elkaar in de buurt, maar is zeer zeker niet hetzelfde. Daarnaast mag je wel even normaal gaan typen, ik ben Rotterdammer maar dat accent hoef ik op het internet er niet zo dik bovenop te leggen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef HollandFan het volgende:
[..]
in die context gaat het over net hetzelfde, maakt u ni belachelijk, of snapte het ni waarom ik dat zei ?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, klein grapje
Dat je geen Oranje-fan bent en niet dol op "Ollanders bent is me onderhand wel duidelijk.
Raar, wij hebben niets maar dan ook niets tegen Belgen..
onzin, in nederland heeft niemand iets tegen belgen. puur om het feit dat ze op geen enkel gebied (sport, economie, wetenschap etc.) ons de loef af kunnen steken. we nemen belgie min of meer niet echt serieus en doen er vaak lacherig over.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef VDBisgod het volgende:
[..]
Dat de Nederlanders niks tegen Belgen hebben kan je ook betwisten als je sommige reacties leest hierzo.
k heb normaal ook niks tegen Nederlanders, anders was ik oorspronkelijk ook nooit op dit forum gekomen.
Hagenaar??quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:02 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
onzin, in nederland heeft niemand iets tegen belgen. puur om het feit dat ze op geen enkel gebied (sport, economie, wetenschap etc.) ons de loef af kunnen steken. we nemen belgie min of meer niet echt serieus en doen er vaak lacherig over.
maar ja, wat wil je als hier een paar belgen hun frustraties komen botvieren omdat ze zien dat wederom Nederland bij de top van de wereld hoort, terwijl Belgie, een eveneens klein Nederlandstalig land, al jaren geen enkele rol van betekenis meer speelt en op elk toernooi schittert door afwezigheid en inmiddels voorbij wordt gestreefd door bananenrepubliekjes als wit-rusland, letland etc.
tja, dan kun je natuurlijk ook pijnlijke tegen reacties verwachten![]()
hup holland hup![]()
quote:
2quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
Belgie.. is dat niet dat land wat geen land is, de helft de andere helft niet verstaat en al he-le-maal geen verstand van asfaltvoetbal heeft?
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, klein grapje
Dat je geen Oranje-fan bent en niet dol op "Ollanders bent is me onderhand wel duidelijk.
Raar, wij hebben niets maar dan ook niets tegen Belgen..
Dat dus. De Belgen zijn de grootst levende faalhazen ter wereld.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
Belgie.. is dat niet dat land wat geen land is, de helft de andere helft niet verstaat en al he-le-maal geen verstand van asfaltvoetbal heeft?
Cry me a river.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:05 schreef BramKVO het volgende:
De reacties van veel NL'ers hier zijn anders even zielig en triestig te noemen als die van Belgen op één of ander forum.
Zoals ik al in een ander topic zei : heel veel Belgen geven hun support aan NL op dit WK en ook op HLN is het meerendeel vd reacties positief. En wat krijgen wij andermaal van sommige NL'ers hier ? Triestige, laagdunkende reacties (zelfs pedofilie en incest erbij sleuren, how low can you go) tov Belgie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Er zijn ook genoeg Nederlanders die dit niet doen hoor. Dit topic is niet meteen het merendeel van de Nederlandersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:05 schreef BramKVO het volgende:
De reacties van veel NL'ers hier zijn anders even zielig en triestig te noemen als die van Belgen op één of ander forum.
Zoals ik al in een ander topic zei : heel veel Belgen geven hun support aan NL op dit WK en ook op HLN is het meerendeel vd reacties positief. En wat krijgen wij andermaal van sommige NL'ers hier ? Triestige, laagdunkende reacties (zelfs pedofilie en incest erbij sleuren, how low can you go) tov Belgie.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:12 schreef Sasman het volgende:
Tjaa...Je gaat nu ook wel op een forum kijken...Veel mensen doen zich anders voor dan dat ze in het echt zijn eh...
True, maar die haagspietje spant echt de kroon. Die kerel leeft enkel en alleen om Belgie te bashen, denk ik. Ik vermoed dat hij ooit een trauma heeft opgelopen in Belgie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg Nederlanders die dit niet doen hoor. Dit topic is niet meteen het merendeel van de Nederlanders
enorm hoogstaande reactie ditquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:12 schreef minutenman het volgende:
[..]
doen alsof belgië niet uit twaalf generaties incest bestaat, volendam lijkt er niets bij.
melis stokelaan, randje zuiderparkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Ligt er aan of ie er geboren is of in welke wijk ie woont
( bron )
Dat, of hij zit iedere Belg hier gewoon te pesten.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:18 schreef BramKVO het volgende:
[..]
True, maar die haagspietje spant echt de kroon. Die kerel leeft enkel en alleen om Belgie te bashen, denk ik. Ik vermoed dat hij ooit een trauma heeft opgelopen in Belgie.
Woon je bij mij in de buurt dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:19 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
melis stokelaan, randje zuiderpark
Die reacties zijn hier nu alleen maar omdat die Belgen zo over ons bezig zijn op dat forum. Het merendeel hier is niet eens serieus, het merendeel daar wel. Wat, alles daar is gemeend.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:05 schreef BramKVO het volgende:
De topictitel is in ieder geval correct..... Je bent gefrustreerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:20 schreef VDBisgod het volgende:
Ik hoop dat het ervan komt.
Je herhaalt jezelf.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:31 schreef BramKVO het volgende:
Als je dan de reacties van veel NL'ers hier leest, zou je je afvragen waarom vele Belgen nog voor oranje supporteren, terswijl het eigen land hier wordt uitgemaakt, zelfs dor sommigen als pedofielenland wordt neergezet ... Nu ja, het zijn maar forums zeker ...?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:30 schreef Bonzai. het volgende:
Ik denk eerder dat de nuchtere Belgen niet zo houden van jullie hoogmoed en dat ze die carnavaleske toestanden maar belachelijk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |