Dat gaat niet werken schat. Ik zou het huis niet meer uitkomen met jouw vastbind fetish en dan gaan mensen me als vermist opgeven!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik met Tassiepassie ga samenwonen
Nee heb Mieke niet meer gesproken.. maar maakt niet uit want ben echt kapotquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:20 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken schat. Ik zou het huis niet meer uitkomen met jouw vastbind fetish en dan gaan mensen me als vermist opgeven!
@TLK: wat is dat dan nou? Niet stappen
Ik was bijna 48 uur aan 1 stuk op dus ben in slaap gevallen hier op de bank en heb alleen de penalties gezien
Ga maar eens verder slapen dus...
fijne nacht allemaal
Serieus ? Eff zonder gekkigheid welke film dat dan ? Ik kwam op het idee van een Magic the gathering. Zon kaartverzamel dinges. En daar stond op een kaart it's a nice day for a picknick. En de kaart was van zon dode poort! En daarvan leide ik het af. En toen dacht ik aan kwetsbare meisjes op het kerkhof!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hetgeen wat je poste komt uit een film
Wedding chrashers ofzoiets ! gaan ze naar het kerkhofquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Serieus ? Eff zonder gekkigheid welke film dat dan ? Ik kwam op het idee van een Magic the gathering. Zon kaartverzamel dinges. En daar stond op een kaart it's a nice day for a picknick. En de kaart was van zon dode poort! En daarvan leide ik het af. En toen dacht ik aan kwetsbare meisjes op het kerkhof!
Lol das wel stoer, in mijn achtertuin helemaal achter door staat een muur, en achter die muur is het kerkhof. En dan ging ik in een tentje in de tuis slapen helemaal achter maakte mijn zussen me bang!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wedding chrashers ofzoiets ! gaan ze naar het kerkhof
Nog niet aan gedacht, bedankt. Nu word mijn strategie perfect!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Moet je wel gaan als ze mensen begraven.. niet in de avond
Nee, uiteraard gebeld, nu masturberen en dan in slaap vallen met muziek. Stoned zijn heerst. Ik heb het te lang niet meer gedaan. Ik ga me morgen eens goede hasj scoren, stickie maken. Dan stoned zwemmen (quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Slaap lekker
Of ga je nu niet slapen ?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 04:01 schreef sproetjes het volgende:
Volgens mij is t hier nog wel warmer..Ofja gevoelsmatig iig.... Ik gooi de airco aan hopelijk helpt dat.. Maar ben volgens mij over m'n slaap heen
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 3 juli 2010 04:06 schreef sproetjes het volgende:
Slaap lekker ik ga ook voor poging 3.... Trainen zal wel niks worden hier om 10.00 als t zo door gaat
Wat een eikel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 07:58 schreef Klonk het volgende:
zodra mijn buurman doodgaat, nu ter plekke die al sinds zes uur vanmorgen met z´n boor aan het spelen is, pas dan is het een goeiemorgen...
snel poetsen of morgen doen dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Verdomme, wou de auto poetsen, nu is et al half 12, moet om half 2 weg om te gaan werken
Goed hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:40 schreef friekin_ het volgende:
http://nos.nl/wk2010/audio/169199-radioverslag-21-nedbra.html
Ik ga em inderdaad eff afspuien en morgen verder poetsenquote:
ohgod daar heb ik slechte herinneringen aan, van die meurende ranzige mcdrek kleding, en die schoenenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Goed hedie Jack
[..]
Ik ga em inderdaad eff afspuien en morgen verder poetsenwerkkleding voor de zekerheid mee
Mijn ma wast ze volgens mij altijd op 40 gradenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:46 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ohgod daar heb ik slechte herinneringen aan, van die meurende ranzige mcdrek kleding, en die schoenenwat een putlucht en tattie
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Schnitzel
Eigenaar: Alex Miedema
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 22 april 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen op de terugweg vanaf de Bauma
laten we eerst maat langs uruguay komen, kunnen we onszelf daarna een trauma gaan aanpratenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Het zou pas erg zijn als NL weer die finale verliest
Het gaat echt een zware week wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:56 schreef solaire het volgende:
[..]
laten we eerst maat langs uruguay komen, kunnen we onszelf daarna een trauma gaan aanpraten
ach vanaf morgen wordt de temperatuur weer aangenaam, dat scheelt al veelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het gaat echt een zware week wordenVoetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |