Als ik ga drinken als ik gaar ben wordt het of heel suf, of het wordt echt zo'n avond die onverwacht heel leuk wordt (en waar rare dingen gebeuren). Maar ja, dat weet je nooit van tevoren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil wel gaan eigenlijktoch al feest. Maar niet alleen.
Ik ken mezelf en dat gaat zeker leuk wordenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als ik ga drinken als ik gaar ben wordt het of heel suf, of het wordt echt zo'n avond die onverwacht heel leuk wordt (en waar rare dingen gebeuren). Maar ja, dat weet je nooit van tevoren.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wanneer verhuis jij eens naar Limburg ?
Alex is gezellig dus hij past perfect in Limburgquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Een van onze familie is meer dan genoeg, meer kan Limburg niet aan
Jazeker.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alex is gezellig dus hij past perfect in Limburg
Hoe gaat het eigenlijk met het niet roken?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ken mezelf en dat gaat zeker leuk wordenals ik drink natuurlijk
Onder het voetballen slecht, maar zoveel gerookt dat ik tot dinsdag geen sigaret kan zien.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met het niet roken?
Ok, onder het voetballen mag het.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Onder het voetballen slecht, maar zoveel gerookt dat ik tot dinsdag geen sigaret kan zien.
Veel plezierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo, ik ga richting terras.
Fijne avond/nacht nog allemaal!
Als ik met Tassiepassie ga samenwonenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wanneer verhuis jij eens naar Limburg ?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik met Tassiepassie ga samenwonen
Neh, serieus, mocht ik weer een leuke limburgse dame ontmoeten, isverhuizen zeker een optie!quote:
Je bent welkomquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neh, serieus, mocht ik weer een leuke limburgse dame ontmoeten, isverhuizen zeker een optie!
ILimburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |