Wat een eikel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 07:58 schreef Klonk het volgende:
zodra mijn buurman doodgaat, nu ter plekke die al sinds zes uur vanmorgen met z´n boor aan het spelen is, pas dan is het een goeiemorgen...
snel poetsen of morgen doen dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Verdomme, wou de auto poetsen, nu is et al half 12, moet om half 2 weg om te gaan werken
Goed hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:40 schreef friekin_ het volgende:
http://nos.nl/wk2010/audio/169199-radioverslag-21-nedbra.html
Ik ga em inderdaad eff afspuien en morgen verder poetsenquote:
ohgod daar heb ik slechte herinneringen aan, van die meurende ranzige mcdrek kleding, en die schoenenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Goed hedie Jack
[..]
Ik ga em inderdaad eff afspuien en morgen verder poetsenwerkkleding voor de zekerheid mee
Mijn ma wast ze volgens mij altijd op 40 gradenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:46 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ohgod daar heb ik slechte herinneringen aan, van die meurende ranzige mcdrek kleding, en die schoenenwat een putlucht en tattie
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Schnitzel
Eigenaar: Alex Miedema
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 22 april 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen op de terugweg vanaf de Bauma
laten we eerst maat langs uruguay komen, kunnen we onszelf daarna een trauma gaan aanpratenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Het zou pas erg zijn als NL weer die finale verliest
Het gaat echt een zware week wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:56 schreef solaire het volgende:
[..]
laten we eerst maat langs uruguay komen, kunnen we onszelf daarna een trauma gaan aanpraten
ach vanaf morgen wordt de temperatuur weer aangenaam, dat scheelt al veelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het gaat echt een zware week wordenVoetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |