SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Whoopje
Is het bij jullie echt koel(er) buiten?
En waaien?
Ik hoop dat dat hier ook naartoe komt danDan heeft het weer zin om de ramen open te gooien vannacht.
Whoop met haar "sjaaltje"quote:
En dan ook nog zo'n uitslag!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Zo! Daar was ik![]()
Man man man wat een beleving daar met honderden mensen die wedstrijd kijken
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden er nou ook mensen gewoon buiten in de tuin gaan slapen als het binnen zo warm is? Ik vraag het me dan weer af
Ja wat een wedstrijdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan ook nog zo'n uitslag![ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik een tuin had met veel gras had ik het zo gedaan, lijkt me leuk!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden er nou ook mensen gewoon buiten in de tuin gaan slapen als het binnen zo warm is? Ik vraag het me dan weer af
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh toch wel?![]()
Ja lijkt me ook heel leuk als je het lekker groen hebt
Gaafquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Vroeger mochten we van mijn ouders met mooi weer altijd in een tent slapen op het grasveld in de achtertuin. Kiddie-kamperen, we voelden ons dan heul zelfstandig
Gewoon in je slaappakquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Bedankt Pisces, nu wil ik op een matrasje op het gras liggen vannacht
Maar ik denk dat de buren dan wat vreemd opkijken morgenochtend als ik aan de overkant in het plantsoen ga liggenIk heb geen gras
Kon het u bekoren?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:38 schreef Cat22 het volgende:
Zo, dat was een interessante wedstrijd vanmiddag.
Cattiequote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:38 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat een wedstrijdNa die eerste helft zaten we echt keihard te mokken dat het niks werd en we blij moesten zijn dat het 'pas' 1-0 stond, en dan die 2e helft
Ik heb er vandaag serieus over nagedacht. Maar alleen tegels en buren die van boven erop kijken doen me toch maar van dat idee afzien. Zou wel gezellig zijn, paar rondwandelende katten er bij en een briesje.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan kijken ze niet vreemd op denk je als ze de gordijnen open doen morgenochtend?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Bedankt Pisces, nu wil ik op een matrasje op het gras liggen vannacht
Maar ik denk dat de buren dan wat vreemd opkijken morgenochtend als ik aan de overkant in het plantsoen ga liggenIk heb geen gras
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:38 schreef Cat22 het volgende:
Het was gewoon zoooo slecht dat dat lukte. Vanaf de eigen helft een tikkie recht naar de spits.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het vasthouden, niet dat dichtgeknepen-billen gedoe, maar gewoon lekker door ballen![]()
Overigens vond ik het doelpunt van Brazilië weinig bijzonders, niet opgebouwd niks, gewoon een doorsteek. Wel mooi dat hij lukte, maar datwast
Ik heb me prima geamuseerd.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
*belt aan in sc*
Nee die zag ik nogquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
LL als je de Cabouter nog gemist hebt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |