quote:Op maandag 5 juli 2010 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Overigens kwam 'RTL Boulevard' ook nog met ander nieuws over de show. Zo heeft Albert Verlinde laten weten dat er speciale poppen op de markt zullen komen van de huidige castleden van de soapserie. Binnenkort dus in de winkels: poppen van Gigi Ravelli, Marly van der Velden, Jan Kooijman en alle andere soapies!
Jaja je vond het geen cliff we knowquote:
ik kom bij je eten is nu ipv gtstquote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef MissJ het volgende:
zo, dat is toch elk jaar weer even wennen hoor als het seizoen afgelopen is, weet gelijk niet meer wat ik met mijn leven aanmoet om 20:00 uur 's avonds
Dat dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef MissJ het volgende:
zo, dat is toch elk jaar weer even wennen hoor als het seizoen afgelopen is, weet gelijk niet meer wat ik met mijn leven aanmoet om 20:00 uur 's avonds
cake bossquote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef MissJ het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef roos85 het volgende:
van Jan Kooiman hoeven ze toch geen pop te maken?
zijn er al genoeg van in de handel
Voor mij is het toch anders, als ik B&A nu als volwassene voor het eerst zou zien, zou ik het denk ik niet spannend vinden, eerder komisch. De reden dat het nog een beetje spannend is, is omdat ik weer een glimp van de spanning van vroeger erin terug herken, pure nostalgie dus.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:31 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik doel dan ook op de verhaallijnen. Er is sprake van avontuur. Je leeft naar iets toe, er dreigt iets te gebeuren. Bij GTST is het zo saai en voorspelbaar dat ik het nog boeiender vind een B&A serie te kijken dan GTST en dat is wel eens anders geweest bij het GTST van bijvoorbeeld 1994. Dat was puur genieten.
Verhouding 1:1 met diverse gaten ?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Overigens kwam 'RTL Boulevard' ook nog met ander nieuws over de show. Zo heeft Albert Verlinde laten weten dat er speciale poppen op de markt zullen komen van de huidige castleden van de soapserie. Binnenkort dus in de winkels: poppen van Gigi Ravelli, Marly van der Velden, Jan Kooijman en alle andere soapies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |