Ik was me elke ochtend en avond. En ook als ik thuis naar de wc ben geweest loop ik meteen door naar de badkamer om het te wassen, en 1x in de week met van dat Lactacyd spul onder de douche. Lijkt me niet nodig.quote:
Lekker gezond.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:25 schreef Insignificant het volgende:
[..]
Ik was me elke ochtend en avond. En ook als ik thuis naar de wc ben geweest loop ik meteen door naar de badkamer om het te wassen, en 1x in de week met van dat Lactacyd spul onder de douche. Lijkt me niet nodig.
Je kunt ook een beetje doorslaan met schoonwassen. Het is zelfs slecht voor je kut.quote:
Dat dus, vandaar de geur waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kunt ook een beetje doorslaan met schoonwassen. Het is zelfs slecht voor je kut.
Nee ik zette het er ff bij voordat er van die pipo's dingen beginnen te roepen als zelfgeiler enzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:40 schreef Strychnos het volgende:
Lekker belangrijk zeg... Vers kutvocht is nooit vies!
Maar ff voor de goede orde wat heeft opgewonden raken van je eigen vagina nou gelijk te maken met narcisme?
Misschien is dat al de foutquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:25 schreef Insignificant het volgende:
[..]
Ik was me elke ochtend en avond. En ook als ik thuis naar de wc ben geweest loop ik meteen door naar de badkamer om het te wassen, en 1x in de week met van dat Lactacyd spul onder de douche. Lijkt me niet nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |