Gaat ook nog gebeuren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Robben die was maar met 1 ding bezig: Bastos een kaart aannaaien.
Echt? Ik zou graag Elia willen zien spelen.quote:
Wij hebben Stekelenburgquote:
van wie?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:15 schreef Dekenkist het volgende:
van perzie eruit, huntelaar erin!!!!
Steek wordt beter dan Van der Sar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Zelfs met van de Sar wonnen we niet met penalty's.
Met de nadruk op wordt...quote:
2x pasquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:17 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Ik moet pissen en ben al 2x geweest deze wedstrijd.
Steek begint met een WK winnen. Heeft VDS nog niet gedaanquote:
Half naakt met bierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zweet me gewoon te pletter terwijl ik gewoon stil zit.
Das toch geen nieuws?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Verdomme zelfs de Marokkanen hier in het cafe (in Marokko) breken de tent bijna af.
tja blijven marokkanen hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Verdomme zelfs de Marokkanen hier in het cafe (in Marokko) breken de tent bijna af.
aard van het beestje...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Volgend jaar wordt Nederland vol gesponsord met bedrijven die televisies maken....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:18 schreef Thelonious het volgende:
We gaan dit winnen. Honderden brazilianen zullen hun tv's achterna springen het raam uit.
![]()
![]()
Dat komt niet door de wedstrijd, het is gewoon stervens warm.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dan mis je toch Erica Terpstraquote:
Had al lang met rood eraf gemoeten, maar de scheids is dermate kut dat hij hem geen 2e gaf.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Jammer, Bastos. Die had anders vast rood opgelopen
Hij was al partijdig bij de vorige bra wedstrijden die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:19 schreef Mercer het volgende:
Die commentator gaat naar Brazilië verhuizen na deze wedstrijd! VERPLICHT!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Commentator: Hallilio gaat naarr voren:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:19 schreef Mercer het volgende:
Die commentator gaat naar Brazilië verhuizen na deze wedstrijd! VERPLICHT!
Doe eens normaal zegquote:
wordquote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 17:21 schreef Scorpie het volgende:
KANKERSCHEIDS!! DAT HAD JE GODVERDOMME NET MET BASTOS MOETEN DOEN KLAPMONGOOL
vd vaart en boulahquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:21 schreef wolferl het volgende:
Tegen wie moeten we als we mogelijk doorgaan?
We missen nu al de Jong en vd.Wiel.
inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou De Jonge geschorst, tweede meevaller.
Uruguay/Ghana.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:21 schreef wolferl het volgende:
Urugay of Ghanaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:21 schreef wolferl het volgende:
Tegen Suarezquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:21 schreef wolferl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes by...
Arabieren/Noord Afrikanen hebben over het algemeen volgens mij een positief beeld van het Nederlandse voetbal.quote:
Niet erg, vooral niet tegen URU/GHA.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:22 schreef wdn het volgende:
We missen dus De Jong en Van der Wiel als we dit winnen
niveautje altijd in dit topicquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:21 schreef Scorpie het volgende:
KANKERSCHEIDS!! DAT HAD JE GODVERDOMME NET MET BASTOS MOETEN DOEN KLAPMONGOOL
Dan gaan we eerst verlengenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:22 schreef Mylene het volgende:
Als het gelijkspel blijft krijgen we dan penalty schieten?
denk het welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:22 schreef Mylene het volgende:
Eerst verlenging.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:22 schreef Mylene het volgende:
Booularouz en De Zeeuw kan dat opvangen.quote:
Man of the matchquote:
Eh nee, maarrrrr... ik vertrouw op jouquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
We gaan godverdomme gewoon winnen van die amazonenegers voelen jullie dat nou niet??
Precies, doorzetten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:23 schreef alors het volgende:
Nu erop en erover hoor, Brazilie wacht niet op ons.
Rustig aanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:24 schreef marcodej het volgende:
Ik zweet me helemaal de tering. En mn hartslag is ook aan het stijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |