Half naakt met bierquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zweet me gewoon te pletter terwijl ik gewoon stil zit.
Das toch geen nieuws?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Verdomme zelfs de Marokkanen hier in het cafe (in Marokko) breken de tent bijna af.
tja blijven marokkanen hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Verdomme zelfs de Marokkanen hier in het cafe (in Marokko) breken de tent bijna af.
aard van het beestje...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Volgend jaar wordt Nederland vol gesponsord met bedrijven die televisies maken....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:18 schreef Thelonious het volgende:
We gaan dit winnen. Honderden brazilianen zullen hun tv's achterna springen het raam uit.
![]()
![]()
Dat komt niet door de wedstrijd, het is gewoon stervens warm.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dan mis je toch Erica Terpstraquote:
Had al lang met rood eraf gemoeten, maar de scheids is dermate kut dat hij hem geen 2e gaf.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Jammer, Bastos. Die had anders vast rood opgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |