Nee, vervelend hea?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:05 schreef Easymodo het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen boos? We wisten dat het niet makkelijk zou worden, en de wedstrijd is niet eens afgelopen.
Elia en Huntelaar zitten er niet in.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:05 schreef Easymodo het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen boos? We wisten dat het niet makkelijk zou worden, en de wedstrijd is niet eens afgelopen.
Oh, dus omdat we weten dat het niet makkelijk zou worden, maakt het maar meteen zo dat je niet boos mag worden omdat Nederland kut met peren speelt?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:05 schreef Easymodo het volgende:
Ja laten we ze opwachten met toortsen en hooivorken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
morgen of overmorgen nederland terug op schiphol?
mooi hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:05 schreef G.R.S. het volgende:
Televisies worden uit het raam gegooid, en sommige spelen gaan die tv's achterna![]()
Ze falen allemaal. Het hardste misschien wel de bondskotsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:05 schreef alors het volgende:
Wat faaalt die vd Wiel ook..
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:05 schreef Flashwin het volgende:
van Persie is schuldig aan dit falen
Naast Marwijk
Pijnlijk he?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:06 schreef marcodej het volgende:
Snoeks speelt het "We doen het best voor zo'n klein landje"-argument al...
HET IS NIET ZOMAAR EEN SPELLETJEquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:06 schreef oxylus11 het volgende:
Het is maar een spelletje hoor. Sometimes you win, sometimes you lose, en in dit geval verlies je niet eens zelf. Dus je kan lekker gaan genieten van het heerlijke weer in plaats van een straftraining te ondergaan.![]()
1 ding is zeker die heeft hij nietquote:
Maar ben je tenminste niet chagrijnigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:06 schreef tong80 het volgende:
Snoeks lulniet Bij een nederlaag ga ik me bezatten en ben een week chagrijnig
Trouwens bij winst ga ik me ook bezatten.
2.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef Tiger20 het volgende:
Ach, gewoon over 4 jaar nog eens proberen.
Hij loopt altijd zo alsof hij een drol moet uitpoepenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:06 schreef Lauuwtje het volgende:
Robben met zn huppeltjes haha
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef minutenman het volgende:
whehe me zusje: KANKER HOEREN KABOUTER SCHIET DAN EENS GOED
Nee een spelletje. Straks ff een uurtje balen en daarna met biertje weer lachend op een terras zitten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef Flashbag het volgende:
[..]
HET IS NIET ZOMAAR EEN SPELLETJEOORLOG ZEG IK JE.
Precies. Als ze bij Feyenoord gebleven waren stonden we nu voor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef F.M.D. het volgende:
de ex-feyenoorders falen inderdaad: kuyt, van persie, van marwijk
hoe kan je ooit winnen met zulke losers
+1 voor je zusje.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef minutenman het volgende:
Ze heeft er wel kijk opquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef minutenman het volgende:
Is bang dat ie doormidden geschopt wordt denk ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Haal Robben er maar uit, die durft niet meer
Niets lachen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:08 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Nee een spelletje. Straks ff een uurtje balen en daarna met biertje weer lachend op een terras zitten.
bij mij ook: me buren:quote:
Ik heb hier geen asiel aangevraagd, ik ben geboren als een mongool.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:10 schreef Flashwin het volgende:
HEY FLIKKER NU BEN JE ZEKER BLIJ DAT JE AZIEL HIER HEB AANGEVRAAGD HE HOMO
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:11 schreef vipeax het volgende:
WTF.... bij het cafe aan de overkant (terras) beginnen mensen te juichen en van de schrik rijdt een oude man tegen een lantaarnpaal in een auto...
Wielrennerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 @ 17:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu erop en erover!!!
Robben die was maar met 1 ding bezig: Bastos een kaart aannaaien.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
bij mij ook: me buren:
SNIJDER! IK WIL MET JE TROUWEN!!!
mijn buren![]()
waarom staat daar een auto met een lataarnpaal erin???quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:11 schreef vipeax het volgende:
WTF.... bij het cafe aan de overkant (terras) beginnen mensen te juichen en van de schrik rijdt een oude man tegen een lantaarnpaal in een auto...
Precies, de wedstrijd duurt 90 minuten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Zie je nou stelletje tering pessimisten!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
bij mij ook: me buren:
SNIJDER! IK WIL MET JE TROUWEN!!!
mijn buren![]()
komma vergeten, sorry :x (troll post waaah)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:13 schreef wdn het volgende:
[..]
waarom staat daar een auto met een lataarnpaal erin???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |