QFTquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is een psychologische tik hoor. Een tik van heb ik jou daar. Echt? Ja, Nederland staat nu al 1-0 achter. Ik ben graag legendarisch, eerlijk is eerlijk, maar let op mijn woorden: Ooijer gaat een penalty van wederzijds formaat veroorzaken.²
Je kan tot de aftrap gewoon wijzigen zonder gevolgen, heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:54 schreef wdn het volgende:
Geldt Ooijer inbrengen als een wissel?
De fifa site is niet ge-update trouwens en heeft nog steeds Mathijssen staan.
Nederland met Ooijer eerstquote:
En als Ooijer zijn eerste 3, 4 balcontacten goed zijn levert het ook een boost op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is een psychologische tik hoor. Een tik van heb ik jou daar. Echt? Ja, Nederland staat nu al 1-0 achter. Ik ben graag legendarisch, eerlijk is eerlijk, maar let op mijn woorden: Ooijer gaat een penalty van wederzijds formaat veroorzaken.²
blessure aan de knie volgens de Belgquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:56 schreef Compatibel het volgende:
Noob vraag: waarom speelt mathijssen niet?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ooijer weet zeker dat ie na vandaag helemaal geen club meer krijgt, gok ik
Ja, dat viel mij ook al opquote:
Nacho Cheese Dorito's ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:56 schreef G.R.S. het volgende:
Het Wilhelmus in combinatie met Ben&Jerry CookieDough ijs. Een betere combi bestaat haas niet![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:57 schreef Lauuwtje het volgende:
Haha hun volkslied is net een liedje uit Rollercoaster Tycoonvan de draaimolen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:57 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
FUCKING BRAZILIANEN
SLOPEN DIE GASTEN
Wie gaat dat kut NL volkslied dan ook meezingen? "Ben ik van Duitschen bloed."quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
1-0 voor Brazilie die straks wel meezingen
Zelfs wat de Samoanen tijdens Rugby doen is niet intimiderendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:57 schreef Confetti het volgende:
Zo moet je dus een volkslied zingen, het werkt intimiderend
Ga ergens anders trollen...quote:
http://www.eurovisionsports.tv/quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:00 schreef Seven. het volgende:
Ik kan het nergens volgen dus hou mij op de hoogte svp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:02 schreef alors het volgende:
Jezuss echt weird om te luisteren zonder beeld... nog een minuut of 10 dan ben ik hopelijk thuis.
Was te verwachten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:04 schreef Lauuwtje het volgende:
Oke volgens mij gaat Brazilië dit vies spelen
hopelijk fatsoenlijke scheidsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:04 schreef Lauuwtje het volgende:
Oke volgens mij gaat Brazilië dit vies spelen
Bij mij staat België op, ik word schijtziek van het niveau Nederlands commentaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een optimistische commentator.
Precies!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:05 schreef Greys het volgende:
Zal je zien dat als er een Oranjert een blauw shirtje vastpakt dat ie meteen geel krijgt
Valse tussenstanden geven -1quote:
Gewoon naar de radio luisteren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Bij mij staat België op, ik word schijtziek van het niveau Nederlands commentaar.
Daar heeft Van Marwijk wel op gehamerd de afgelopen jaren, gelukkig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:05 schreef Karrs het volgende:
Ze hebben naar Portugal gekeken
Niet laten opnaaien is nu het devies.
Sowieso niet als je tegen een land als Brazilië moet spelen. Scheidsrechters zijn altijd bevooroordeeld en zullen dit dus ook altijd voor een land zijn dat in hun ogen beter is - en dat is Brazilië nu.quote:
Radio 1 jonguhquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jack zeker? Dan doe ik dat zeker niet!
1-0 voor is soms nog veel spannender, zeker aan het eind.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
In vind het altijd zo spannend als er nog geen doelpunt is gevallen. Als je 1 - 0 voor staat geeft dat veel meer ontspanning.
Nederland verdedigt gewoon niet goedquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:07 schreef MagicIsland1 het volgende:
Kijk hoe makkelijk Brazilië rondtikt op de helft van NL
zal idd wel vreselijk irritant worden vandaag jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sowieso niet als je tegen een land als Brazilië moet spelen. Scheidsrechters zijn altijd bevooroordeeld en zullen dit dus ook altijd voor een land zijn dat in hun ogen beter is - en dat is Brazilië nu.
Hoe kunnen ze daar nu ook van die spleetogen voor regelenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik haat scheidsrechters/grensrechters/4e officials.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
al die huillies hierEr is nog geen fuck gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |