QFTquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is een psychologische tik hoor. Een tik van heb ik jou daar. Echt? Ja, Nederland staat nu al 1-0 achter. Ik ben graag legendarisch, eerlijk is eerlijk, maar let op mijn woorden: Ooijer gaat een penalty van wederzijds formaat veroorzaken.²
Je kan tot de aftrap gewoon wijzigen zonder gevolgen, heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:54 schreef wdn het volgende:
Geldt Ooijer inbrengen als een wissel?
De fifa site is niet ge-update trouwens en heeft nog steeds Mathijssen staan.
Nederland met Ooijer eerstquote:
En als Ooijer zijn eerste 3, 4 balcontacten goed zijn levert het ook een boost op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is een psychologische tik hoor. Een tik van heb ik jou daar. Echt? Ja, Nederland staat nu al 1-0 achter. Ik ben graag legendarisch, eerlijk is eerlijk, maar let op mijn woorden: Ooijer gaat een penalty van wederzijds formaat veroorzaken.²
blessure aan de knie volgens de Belgquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:56 schreef Compatibel het volgende:
Noob vraag: waarom speelt mathijssen niet?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ooijer weet zeker dat ie na vandaag helemaal geen club meer krijgt, gok ik
Ja, dat viel mij ook al opquote:
Nacho Cheese Dorito's ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:56 schreef G.R.S. het volgende:
Het Wilhelmus in combinatie met Ben&Jerry CookieDough ijs. Een betere combi bestaat haas niet![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:57 schreef Lauuwtje het volgende:
Haha hun volkslied is net een liedje uit Rollercoaster Tycoonvan de draaimolen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:57 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
FUCKING BRAZILIANEN
SLOPEN DIE GASTEN
Wie gaat dat kut NL volkslied dan ook meezingen? "Ben ik van Duitschen bloed."quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
1-0 voor Brazilie die straks wel meezingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |