Ik moet anders ook zo lang mogelijk wachten met terugschakelen naar z'n 1 voor een verkeerslicht, maar ik denk niet dat je dat bedoeltquote:of terug te schakelen naar z'n 1 voor het verkeerslicht.
Nee, ze laat hem zegmaar uitrollen z'n 3 en dan koppeling in, remmen en stoppen. En dan laat ze hem in z'n 3 staan terwijl dat ze stil staat en vergeet hem in z'n 1 te zetten. Dus als ze weer wilt optrekken staat ie nog in z'n 3.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:58 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Ik moet anders ook zo lang mogelijk wachten met terugschakelen naar z'n 1 voor een verkeerslicht, maar ik denk niet dat je dat bedoelt
Oef, dan zit je toch niet veilig op de achterbank neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat hebben dus heel veel mensen.
Gewoon het gevoel van de breedte van de auto missen.
Ik heb ook wel eens bij een meisje in de auto gezeten waarbij ik het echt eng vond. Die had +20 lessen erop zitten en nog vergat ze te kijken, of terug te schakelen naar z'n 1 voor het verkeerslicht. Allemaal beginnersfouten die je na 20 lessen zeker niet meer mag maken, maar zij kreeg het toch voor elkaar. En dan voel je je toch niet helemaal 100% veilig in de auto.
Ik heb het bij 2 verschillende gehad.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Oef, dan zit je toch niet veilig op de achterbank nee.
Ik heb nog nooit een 'onveilig' gevoel gehad terwijl iemand mij thuis moest brengen, hopelijk is dat andersom ook het geval.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb het bij 2 verschillende gehad.
Maar ik heb zelf maar 25 lessen gehad, dus zóveel ervaring heb ik niet opgedaan met medeleerlingen.
Tussen de 25 en 35.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:15 schreef BasementDweller het volgende:
Hoeveel uur rijles is trouwens gemiddeld/normaal voordat je je examen doet?
Ik gok dat het eerder tussen de 25-60 ligt, als ik het hier zo hoor!quote:
Mijn instructeur zei dat 35-45 uur wel redelijk gemiddeld is.quote:
25 lessen = 25 uur.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:13 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
. Ik heb wel een keer bij een jongen in de auto gezeten die bij het terugschakelen (van 5 naar 2) elke versnelling afging. Niet per se gevaarlijk, wel apart
![]()
Wel snel trouwens (2 uur/les of 1?). Ik mag maandag voor de 17e keer rijden (2 uur p/les).
Gemiddelde ligt ergens rond de 40-45quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:15 schreef BasementDweller het volgende:
Hoeveel uur rijles is trouwens gemiddeld/normaal voordat je je examen doet?
Haha, valt me nu pas op dat ze dat doetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:27 schreef mstr het volgende:
Purdey, heb jij nooit geleerd dat er na interpunctie een spatie hoort? Het leest nogal... Vervelend...
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:27 schreef mstr het volgende:
Purdey, heb jij nooit geleerd dat er na interpunctie een spatie hoort? Het leest nogal... Vervelend...
Is het niet lastig om alles weer goed te doen als je dan weer een keer in de auto stapt?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:02 schreef Joosterd het volgende:
[..]
![]()
Moet binnenkort ook maar weer eens in de auto stappen , ik rijd echt veel ste weinig
Zeg wijsneus,sinds wanneer doe ik hier mee aan een spelling contest?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:27 schreef mstr het volgende:
Ik ben van Ede naar Zutphen gereden om m'n auto op te halen. M'n moeder zat er bij in, maar die heeft geen rijbewijs dus niet echt een hulpquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:08 schreef Purdey het volgende:
Maar ik ben nog niet zelfverzekerd genoeg om helemaal vanaf daar terug naar huis te rijden,in een vreemde auto![]()
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zeg wijsneus,sinds wanneer doe ik hier mee aan een spelling contest?
Nah,ik heb er gewoon een bloedhekel aan als mensen gaan vertellen hoe ik iets moet schrijven/zeggen.Ken je de hele friet/patat discussie niet in CUL? En de hele spelling contest die in KLB is altijd? Het is gewoon een forum waar je berichtjes kunt posten.Als ik nu zou praten met in een soort br33z@h achtig taaltje dan heb je een punt,maar nu is het gewoon zeuren om niks..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:08 schreef twiFight het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, het leest gewoon prettiger voor andere mensen.
Rustig aan. Je krijgt alleen maar een tip zodat je posts leesbaarder worden. Als je dat niet wil, dan doe je het niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nah,ik heb er gewoon een bloedhekel aan als mensen gaan vertellen hoe ik iets moet schrijven/zeggen.Ken je de hele friet/patat discussie niet in CUL? En de hele spelling contest die in KLB is altijd? Het is gewoon een forum waar je berichtjes kunt posten.Als ik nu zou praten met in een soort br33z@h achtig taaltje dan heb je een punt,maar nu is het gewoon zeuren om niks..
Luiheid?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nah,ik heb er gewoon een bloedhekel aan als mensen gaan vertellen hoe ik iets moet schrijven/zeggen.Ken je de hele friet/patat discussie niet in CUL? En de hele spelling contest die in KLB is altijd? Het is gewoon een forum waar je berichtjes kunt posten.Als ik nu zou praten met in een soort br33z@h achtig taaltje dan heb je een punt,maar nu is het gewoon zeuren om niks..
Pure luiheid en nu weer OTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |