Rijlessen in de zin van uren, tenminste, dat deed ik wel altijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:30 schreef honkhonk het volgende:
Even zomaar een vraagje, als mensen het hier hebben over ''60-70 rijlessen'' , wordt daarmee dan bedoeld 60 - 70 uur of echt 60 á 70 rijlessen van 2 uur (of 100 minuten)?
Ik kan hem best begrijpen, ik heb een keer achterin gezeten toen ik naar huis gebracht werd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:45 schreef honkhonk het volgende:
Misschien, maar ik voel me zo'n ongelooflijke faalhaas als de instructeur op een uitgestorven weggetje aan mn stuur gaat lopen trekken omdat hij kennelijk bang is dat ik vol de berm in ga rijden ofzo.
Volgende les gaan we, na gezeur van mij, de snelweg op. 120km/uur (L)
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:50 schreef honkhonk het volgende:
Ja dat had hij dus ook met een andere leerling(e), die reed kennelijk in een les bij twee auto de spiegels eraf.
Dus troost je FOK!ers, slechte rijles gehad? Je hebt tenminste geen schade aangericht
Dat hebben dus heel veel mensen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:51 schreef Butterfly91 het volgende:
Mijn instructeur heeft in het begin regelmatig een ruk aan mijn stuur gegeven. Ik was me er niet helemaal van bewust dat aan de rechterkant van me ook nog een stuk auto zat. Nou ja, je weet natuurlijk wel dat je nu aan de bestuurderskant zit, maar toch..
[..]
![]()
Oké, dan maak je het wel erg bont![]()
Ik moet anders ook zo lang mogelijk wachten met terugschakelen naar z'n 1 voor een verkeerslicht, maar ik denk niet dat je dat bedoeltquote:of terug te schakelen naar z'n 1 voor het verkeerslicht.
Nee, ze laat hem zegmaar uitrollen z'n 3 en dan koppeling in, remmen en stoppen. En dan laat ze hem in z'n 3 staan terwijl dat ze stil staat en vergeet hem in z'n 1 te zetten. Dus als ze weer wilt optrekken staat ie nog in z'n 3.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:58 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Ik moet anders ook zo lang mogelijk wachten met terugschakelen naar z'n 1 voor een verkeerslicht, maar ik denk niet dat je dat bedoelt
Oef, dan zit je toch niet veilig op de achterbank neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat hebben dus heel veel mensen.
Gewoon het gevoel van de breedte van de auto missen.
Ik heb ook wel eens bij een meisje in de auto gezeten waarbij ik het echt eng vond. Die had +20 lessen erop zitten en nog vergat ze te kijken, of terug te schakelen naar z'n 1 voor het verkeerslicht. Allemaal beginnersfouten die je na 20 lessen zeker niet meer mag maken, maar zij kreeg het toch voor elkaar. En dan voel je je toch niet helemaal 100% veilig in de auto.
Ik heb het bij 2 verschillende gehad.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Oef, dan zit je toch niet veilig op de achterbank nee.
Ik heb nog nooit een 'onveilig' gevoel gehad terwijl iemand mij thuis moest brengen, hopelijk is dat andersom ook het geval.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb het bij 2 verschillende gehad.
Maar ik heb zelf maar 25 lessen gehad, dus zóveel ervaring heb ik niet opgedaan met medeleerlingen.
Tussen de 25 en 35.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:15 schreef BasementDweller het volgende:
Hoeveel uur rijles is trouwens gemiddeld/normaal voordat je je examen doet?
Ik gok dat het eerder tussen de 25-60 ligt, als ik het hier zo hoor!quote:
Mijn instructeur zei dat 35-45 uur wel redelijk gemiddeld is.quote:
25 lessen = 25 uur.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:13 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
. Ik heb wel een keer bij een jongen in de auto gezeten die bij het terugschakelen (van 5 naar 2) elke versnelling afging. Niet per se gevaarlijk, wel apart
![]()
Wel snel trouwens (2 uur/les of 1?). Ik mag maandag voor de 17e keer rijden (2 uur p/les).
Gemiddelde ligt ergens rond de 40-45quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:15 schreef BasementDweller het volgende:
Hoeveel uur rijles is trouwens gemiddeld/normaal voordat je je examen doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |