Dan open je maar een Emarkneus topic met een TT naar keuzequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:48 schreef AQuila360 het volgende:
kut ik wou de lapo want ik beste TT ever!
Gast gat katten vangenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan open je maar een Emarkneus topic met een TT naar keuze
Je eerste?quote:
Hoezo niet? Stream toch wel anders?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:52 schreef lkb9000 het volgende:
Ik kan ned-bra niet kijken, dus houden jullie schatjes me even op de hoogte van de score?
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:53 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, bij lange na nietMaar dat maakt het niet minder speciaal natuurlijk!
Nederland staat met 1 - 0 achterquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:52 schreef lkb9000 het volgende:
Ik kan ned-bra niet kijken, dus houden jullie schatjes me even op de hoogte van de score?
quote:
nee, want ik ben te druk met kijken dan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:52 schreef lkb9000 het volgende:
Valt hier redelijk mee, 21 graden.quote:
Je had toch een nieuwe? Garantie?quote:
Hij werkt wel, maar niet met dit klote weer. Gelukkig is het morgen en overmorgen wat koeler.quote:
Dat is zeker lekker, alhoewel je mij blijer maakt met een galiameloenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koei, druiven zijn er wel. Ga dadelijk voetbal kijken bij me neef, vers fruit. Watermeloen ftw.
Met parmaham!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is zeker lekker, alhoewel je mij blijer maakt met een galiameloen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koei, druiven zijn er wel. Ga dadelijk voetbal kijken bij me neef, vers fruit. Watermeloen ftw.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:54 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, die bij mn ouders zijn er nog niet en ik ga geen druiven kopen natuurlijk!
Lennie, het staat nog 0-0!
quote:
0-1quote:
Precies, haal de vlaggejtes en shit maar van de straatquote:
ga weg man, vieze land veraderquote:
Hij is eerder een realistquote:
quote:
Hoezo dan Koei?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:58 schreef koei het volgende:
Dat budgetveiling gaat zo falenEcht totaal niet interessant.
En Brazilië verdient de overwinning. Met een beetje geluk blijft het 1-0 dan krijg ik iig nog punten in de pool.
daar hebben we niks aan, steun je landquote:
Daar word ik alleen maar chagrijnig vanquote:
Zullen ze snel klaar zijn in de sloppenwijken daarquote:
Bedoel hier in NLquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zullen ze snel klaar zijn in de sloppenwijken daar
ja maar toch 1-1 door hoop te blijven hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar word ik alleen maar chagrijnig van
2-1 MTF!!!quote:
Wtf maak jij nou :/? Nu vind ik je echt een bagger userquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:10 schreef Flodder450 het volgende:
Yippie, nederland gaat dr uit1-1 nu, hopen dat die brazilianen er een 2-1 van maken
zo, hebben we die kut vuvuzelas ook weer gehad
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:10 schreef Flodder450 het volgende:
Yippie, nederland gaat dr uit1-1 nu, hopen dat die brazilianen er een 2-1 van maken
zo, hebben we die kut vuvuzelas ook weer gehad
Obvious troll is.....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf maak jij nou :/? Nu vind ik je echt een bagger user
nu pas?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf maak jij nou :/? Nu vind ik je echt een bagger user
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef DJ_ het volgende:
maar zonder dank aan die ongelovigen onder ons zoals AQ en flodder
heb er ook voor vrij genomen dinsdagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:57 schreef Edwinuss het volgende:
Wel tof. Ik kan nu alles kijken, Dinsdag de halve finale en dan de Zondag daarop de finale.![]()
![]()
ik gun het jequote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:04 schreef Rossdale het volgende:
Dinsdag ben ik jarig, dus een plek in de finale zou een prachtig cadeau zijn
dwaasquote:
Ik denk het niet, de agenten doen zelf ook meequote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:19 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik denk dat er dinsdag behoorlijk wat bekeuringen voor ongeoorloofd toeteren gaan komen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk het niet, de agenten doen zelf ook mee
Ze gaven je moeder ook geen boete toen jij eruit kwam, ze gaan ook geen boetes geven omdat ze toeteren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:19 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik denk dat er dinsdag behoorlijk wat bekeuringen voor ongeoorloofd toeteren gaan komen
Boete geven ze best vaak voor toeteren dat is wel irritant.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze gaven je moeder ook geen boete toen jij eruit kwam, ze gaan ook geen boetes geven omdat ze toeteren.
Ieeeww kwam hij perongeluk met de poep meequote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is het gezicht van je vader toen je moeder je uit poepte.
Blijf aub weg gekquote:
Dat wordt een slavink op de BBQ.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:38 schreef KneusTeun het volgende:
Steek net de skottelbraai aan....FLATS! een of andere bommenwerper vogel poept er precies in :S
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:38 schreef KneusTeun het volgende:
Steek net de skottelbraai aan....FLATS! een of andere bommenwerper vogel poept er precies in :S
Rustig Nick laat je niet uit de tent lokkenquote:
Wanneer ga je mij weer toevoegen op live? Dan kunnen we eens een spelletje tegen elkaar spelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rustig Nick laat je niet uit de tent lokken
Edwinuss inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is je tag ook al weer? Gewoon als je fok naam ofniet?
En heb geen MP games
Pegglequote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
Nope ben geen MP speler :p
Op ooit wat potjes Worms of Peggle na
Peggle nights is tof jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Peggle
Heb nu ook peggle nights, zoeven door de challenges heen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Peggle nights is tof ja![]()
Maar die challenges waag ik me niet aan
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:26 schreef badboynova het volgende:
zo dat kut geel vogeltje is ook geslacht.
Als het een vogel is, en is het geel ben ik al blij.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als het een vogel is, en is het geel ben ik al blij.
En daarna heb je um zeker opgegeten?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:26 schreef badboynova het volgende:
zo dat kut geel vogeltje is ook geslacht.
Hem zie ik wel op Lowlandsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hier nog echte muziek fans die dit weekend naar Jack Parow gaan? Ik heb de petten al klaar.
Irritant jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ben blij dat Nederland gewonnen heeft hoor, maar die kutstudenten deden alsof ze persoonlijk de tweede bal in het net hadden gekopt.
Kreeg nog ruzie met een of andere sukkel die vond dat ik te vroeg de trein in stapte omdat er aan de andere kant van de dubbele deur nog iemand uit ging...echt een non-issue maar hij mij helemaal aan m'n shirt trekken en zelfs in de trein nog stug tegen me lopen in te praten met z'n bierbek.
1 á 2 week als ik hier zo lees:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:36 schreef SoldMayor het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je een game binnen krijgt via gamehubs?
Nog bedankt man! Die games van je zijn BAAS!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:03 schreef RitseB het volgende:
Ja, godvercrack, mijn steam account is gedisabled
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nog bedankt man! Die games van je zijn BAAS!
haha sigmund is dik hahaquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:07 schreef AQuila360 het volgende:
Bolle toeter die sig
En Ritse is VET BOOS JONGEN
Ik ben niet eens bol gast.quote:
quote:
Je broertje?quote:
quote:
En dan zakt ie zo meteen dood in elkaar door een hartaanvalquote:
jij natuurlijk, maar je moeder zal wel geen spiegels in huis hebben omdat jij er rond looptquote:
Left4dead gekocht zonder dat ik geld had op mijn rekening, was Steam niet zo blij meequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zellefs dat niet. Maar waarom hebben ze je account gedisabled?
Niet grappig kerel. Ik heb dus geen moeder meer.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij natuurlijk, maar je moeder zal wel geen spiegels in huis hebben omdat jij er rond loopt
Whoops.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:12 schreef RitseB het volgende:
[..]
Left4dead gekocht zonder dat ik geld had op mijn rekening, was Steam niet zo blij mee.
zou ik ook zeggen, maar goed ik hou opquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Niet grappig kerel. Ik heb dus geen moeder meer.
quote:
Wij leren ze wel een lesje!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
ONVERDIENDE WINNAARS
Als je zo moet winnen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
ONVERDIENDE WINNAARS
Als je zo moet winnen![]()
![]()
![]()
Dit dus. Wij hebben ook een paar keer enorme mazzel gehad.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dit dus. Wij hebben ook een paar keer enorme mazzel gehad.
Maak zelf wel uit hoe boos jij bentquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, gewoon normaal boos, dat zeg ik toch. Kan je niet lezen of zo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa.Oke sorry neem het terug dan k?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:24 schreef Gamer_V het volgende:
Tactisch gezien vond ik het een slimme zet van Suárez.
Je trekt een bucket van KFC over zijn gezicht en trapt hem hard in het kruis?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Iets met kip en jouw gezicht en tactiek.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je trekt een bucket van KFC over zijn gezicht en trapt hem hard in het kruis?
(Daar heb je veel tactiek voor nodig)
Hij heeft zijn land eigenhandig gered dit WK. Valt wat voor te zeggen. Je kan logisch beargumenteren dat het de beste zet was voor hem, aangezien ze er anders sowieso uit lagen. Zelfopoffering. Maar je ad hominem is ook grappigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:31 schreef RitseB het volgende:
[..]
Iets met kip en jouw gezicht en tactiek.
SPELLETJE?! GODVERDOMME, DIT IS LANDSEER!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:48 schreef Gamer_V het volgende:
Afijn, ik vind die topics op FOK! zo grappig, mensen zijn er erg vurig over, wil ik niet aan mee gaan doen, het blijft maar een spelletje natuurlijk
En waarom werkt het systeem?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:05 schreef Gamer_V het volgende:
Het systeem werkt. De speler kreeg de zwaarste bestraffing.
Ja en de gedupeerde houd er niks aan over :S (oke een penalty,maar dat is dan nog steeds niet helemaal juist)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:05 schreef Gamer_V het volgende:
Het systeem werkt. De speler kreeg de zwaarste bestraffing.
Het is absoluut een lelijke acite, maar wat had hij dan moeten doen? Als hij niks gedaan had was het sowieso een goal en nu mag hij naar de halve finale kijken vanuit de tribune. Dus ik zie het probleem niet zo 123. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaanquote:
Moeten we doelpunten gaan gunnen nu? die waren zo fanatiek hier een extra doelpunt? ze kregen een penalty, als je hem dan zo neemt sorry maar dan moet je het ook bij jezelf zoeken. Vooral hoe sommigen arrogant met een minimale aanloop hun penalty namen in de serie erna. Vanuit stilstand amper in de hoek, vind je het gek dat je dan mist....quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:01 schreef GameBabe het volgende:
Zo ik zit in de bus naar huis. Toffe dag gehad. Airco icm jurk is stom!
Als ie een keer normaal doetquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rustig Nick laat je niet uit de tent lokken
Clickandbuy is sowieso troepquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja, en 15 euro boete van ClickAndBuy omdat ik dus geen geld had.
Ik had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan, en dan waren was me team er nog blij mee ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:04 schreef Edwinuss het volgende:
Suarez.![]()
Beetje jammer, want Ghana zou zeker weten een doelpunt hebben en door zijn gegaan. Nu kreeg die rat rood en kwam er een penalty reeks.
Lijkt mij op een fout in het systeem..
MOH heeft ook noobtubes hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:47 schreef KneusTeun het volgende:
mmmm voor 4,95 in de beta van nieuwe MOH... twijfel twijfel.
quote:
Ik weet het niet, maar die hannessen hebben weer wat aan lopen kloten waardoor mijn iMovie pakket niets meer kan uploadenquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar die hannessen hebben weer wat aan lopen kloten waardoor mijn iMovie pakket niets meer kan uploadenDan maar the good ol' fashioned way.
Een preview ofzo?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
.
Zo, inFamous 2 staat klaar. KutembargosWaar de grote internationale jongens zich toch geen drol van aantrekken, maar hell, ik doe het volgens de regels.
Ja, gameplaytrailer. Net nog even gekeken in HD, het zier er toch wel geil uit. Maar ik moet deel 1 nog spelenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een preview ofzo?
Ik hoop ook dat er een Prototype 2 komt
Ik zal deel 1 helaas niet spelen om ik heb geen ps3 maar leek me wel tof ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, gameplaytrailer. Net nog even gekeken in HD, het zier er toch wel geil uit. Maar ik moet deel 1 nog spelen
Wees blij dudequote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:35 schreef badboynova het volgende:
en weer geen kater, waarom straft god mij zo
quote:
hey boerman ( zo als de joego's mij altijd noemen):9quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Hey boerman, de hoer is doer. Ik wiel graag hoersoebsidiequote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
hey boerman ( zo als de joego's mij altijd noemen):9
Say what?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:25 schreef AQuila360 het volgende:
lol die Yi-long is al 5 jaar bezig om een plasma tv te kopen
Niet echt een specifieke post maar bij veel spellen zegt die van '' vet spel maar ik wacht wel even totdat ik mijn plasma gekocht heb''.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Say what?
(Anders geformuleerd: Link naar een post/topic etc)
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Hey boerman, de hoer is doer. Ik wiel graag hoersoebsidie
Goedendag Herr Flodderquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:13 schreef Flodder450 het volgende:
goeiedag
Wat heb je allemaal morthill?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:36 schreef Morthill het volgende:
goedemorgen, de cadeaus zijn binnenweer wat lees- en kijkvoer erbij voor de komende zomer
Milennium van Tom Hollandquote:
Zie je dat nu pas? dat is nog niks, ik heb er genoeg in staan met meer punten.quote:
Dankje dat je er mij op weesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:28 schreef Rossdale het volgende:
SPANK! Nieuwe IT crowd is uit! Dit keer met een Duke Nukem referentie
En jij als mod vind dat natuurlijk grappigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:18 schreef RitseB het volgende:
Whehehehehhehehehehehe Sigmund heeft een ban.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En jij als mod vind dat natuurlijk grappig
Op je slaapkamer!quote:
verbaast het jouw dat hij een ban heeft? Heb je hem ooit iets positief opbouwends zien zeggen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En jij als mod vind dat natuurlijk grappig
Heb je weer een stapel vrouwen in je slaapkamer gehadquote:
O ok, komt er op cutscene ook een slowchat eigenlijk?quote:
Maar doe jij of ik dat weleens dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
verbaast het jouw dat hij een ban heeft? Heb je hem ooit iets positief opbouwends zien zeggen?
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:18 schreef RitseB het volgende:
Whehehehehhehehehehehe Sigmund heeft een ban.
Sigmund was wel ergquote:
Te ver gaan kan ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
Braziliaanse kids ontroostbaar (video)
kut kids
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heb je weer een stapel vrouwen in je slaapkamer gehad![]()
Dat bedoelde ik!quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik!
Zo nu met zo min mogelijk kleren op het balkon liggen
As a matter of fact, dat heb ik bij jou ook niet gezien.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
verbaast het jouw dat hij een ban heeft? Heb je hem ooit iets positief opbouwends zien zeggen?
Sig is vrij grof als je het niet met hem eens bent en dat heeft Petti nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
As a matter of fact, dat heb ik bij jou ook niet gezien.
Verder weet ik ook niet waarom Sig een ban heeft gehaf
Toch wel ziek dat topic die gasten zijn wel redelijk gestoordquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:25 schreef AQuila360 het volgende:
Vergeet de Belgen, de Nazi's staan achter ons!
Bij jou thuis kun je ook gewoon in de tuin in je onderbroek liggen zonder dat de buren het zienquote:
proof PIC'Squote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik!
Zo nu met zo min mogelijk kleren op het balkon liggen
Dat is iets anders hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sig is vrij grof als je het niet met hem eens bent en dat heeft Petti niet
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
As a matter of fact, dat heb ik bij jou ook niet gezien.
Verder weet ik ook niet waarom Sig een ban heeft gehaf
Word maar eens tijd dat ze heel die kutsite van hun bannen, en al die racisten de doodstraf geven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:25 schreef AQuila360 het volgende:
ik heb even op dat forum zitten kijkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:25 schreef AQuila360 het volgende:
Tetters zijn nooit een issue.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:33 schreef GameBabe het volgende:
Plus dat je als man geen tetters hebt en dus ook geen issue!
en nu eerst een kopje thee ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:41 schreef GameBabe het volgende:
Zo ik ben weer opgestaan uit mijn comaWat een beetje rose wel niet kan doen met dit weer
![]()
Gister een heerlijke dag gehad, heel anders dan gepland, maar heb me prima vermaakt![]()
En waarom heeft sigmund een ban?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Legendarische actie van Suarez
Nee, een kut actie van Suarez.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Suarezquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad jij snapt hetquote:
Thee, goed ideequote:
Wat ik ervan begrijp zijn ze door met behulp van zijn actie, dus dat is dan toch niet kut?quote:
quote:
Er zijn enkele dingen die boven thee gaan, en love is daar 1 vanquote:
Het is gewoon briljant. Terecht als hij paar wedstrijden geschorst wordt natuurlijk, maar bijna iedereen zou hetzelfde doen in zijn positie. Je offert jezelf op voor het team, denk dat het hem echt niet boeit dat hij nu door het slijk gehaald wordt, terecht ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp zijn ze door met behulp van zijn actie, dus dat is dan toch niet kut?
Ik heb niet gekeken (duh, Pheno != Pheno) maar ik vind het een prima actie als je nog een beetje hoop brengt voor je team. En blijkbaar terecht, dan had dat andere team die penalty maar er in moeten schieten.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is gewoon briljant. Terecht als hij paar wedstrijden geschorst wordt natuurlijk, maar bijna iedereen zou hetzelfde doen in zijn positie. Je offert jezelf op voor het team, denk dat het hem echt niet boeit dat hij nu door het slijk gehaald wordt, terecht ook eigenlijk.
Het blijft opzettelijk valsspelen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp zijn ze door met behulp van zijn actie, dus dat is dan toch niet kut?
Natuurlijk boeit hem dat wel, een grote club die hem vele miljoenen kan beloven zal zich nu wel twee keer bedenken of ze een speler met zo'n slechte naam aan te trekken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is gewoon briljant. Terecht als hij paar wedstrijden geschorst wordt natuurlijk, maar bijna iedereen zou hetzelfde doen in zijn positie. Je offert jezelf op voor het team, denk dat het hem echt niet boeit dat hij nu door het slijk gehaald wordt, terecht ook eigenlijk.
Agh tuurlijk, maar hij neemt het absoluut op de koop toe. Net als de rode kaart. Je maakt bewust offers en daar zijn consequenties aan verbonden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Natuurlijk boeit hem dat wel, een grote club die hem vele miljoenen kan beloven zal zich nu wel twee keer bedenken of ze een speler met zo'n slechte naam aan te trekken.
toch welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Er zijn enkele dingen die boven thee gaan, en love is daar 1 van
Iets met mieren en neukerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
As a matter of fact gebruik je daar verkeerd, Nick. Jouw mening is namelijk geen feit.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig meiden zijn die niet al zwijmelen bij het horen van het woord liefdequote:
Goed puntquote:
Nee, wilde naar het strand vandaagquote:
Hier nu ook nog geen regen maar het komt er wel aan!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:33 schreef Flodder450 het volgende:
de regen gaat ons volgens mij voor bij
Ontzettende vreetzakquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:43 schreef badboynova het volgende:
Regen is hier al geweest, tijd om de bbq aan te fikken
Hier binnen is het een comfortabele 23,5 gradenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hier nu ook nog geen regen maar het komt er wel aan!
Raam lekker open en dan kijken of het wat afkoelt het is nu 32.8 graden
Hier in de woonkamer ook maar op mijn slaapkamer is het nu 32.8quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hier binnen is het een comfortabele 23,5 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |