quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:33 schreef Federer-fan het volgende:
Dus een man haalt zijn vrouw ertoe over om mee te gaan naar een mentalist. De vrouw kampt met wat overgezicht want ze weegt 150 kilo. De vrouw was er in eerste instantie op tegen want ze denkt dat het onzin is. maar besluit haar man een plezier te doen, omdat die denkt dat de mentalist haar misschien kan helpen.
Dus ze komen binnen en gaan zitten en dan zegt die mentalist van: "Het is prachtig zomerweer maar u ziet een beetje bleek. U durft niet naar het strand te gaan om te zonnen omdat u bang bent dat mensen anders de kustwacht bellen omdat ze denken dat er een potvis is aangespoeld. U wilt graag afvallen."
Vervolgens zegt de mentalist met een soort Paul Haenen-achtig stemmetje: "Maar ja, denkt u dan, de kinderen hè, daar heb ik het te druk mee om naar de sportschool te gaan maar volgende week ga ik echt beginnen."
Dus die vrouw kijkt haar man een beetje overrompeld aan en zegt: "Dit is gewoon eng joh."
quote:
die zou ik in je volgende OP neerzetten! Geniale mop!quote:
Zal ik doen.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:16 schreef najazeg het volgende:
[..]
die zou ik in je volgende OP neerzetten! Geniale mop!
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:38 schreef Ekfar het volgende:
Komt een man bij Leenbakker en vraagt "mag ik een brood lenen?"
Klasse, Runselpink.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:05 schreef Runselpink het volgende:
'' Mama '', roept Kees naar de andere kant van de kamer. Kees zijn moeder antwoordt: '' Ja? ''
Kees: '' Mag ik op paardrijden? ''
Kees zijn moeder vindt het maar een rare vraag, ze denkt even na en vraagt aan Kees: '' Waarom wil je op paardrijden, Kees? Je vindt voetbal toch zo leuk? ''
Kees: '' Ik zit op tennis, Ma. ''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
een vrouw van een jaar of 65 komt bij de Emté, en vraagt of ze de thee klaar hebben staan.
waarom dat dan vraagt een medewerker.
Zegt de vrouw ik kum hier altied em té drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
Zeer zekerquote:Op maandag 12 juli 2010 23:45 schreef Zipportal het volgende:
De SS kreeg de treinen wel teminste vol.
Dat vind je grappig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |