mijn steun heb je hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:40 schreef alors het volgende:
Jezus niet te filmen hoe druk het op de weg is, jahoor file, er staat hier noooooooit file, gvd gvdgvdggvdddd!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:40 schreef alors het volgende:
Jezus niet te filmen hoe druk het op de weg is, jahoor file, er staat hier noooooooit file, gvd gvdgvdggvdddd!!!!!!!!!
Het kwam op mij over alsof je het opnam voor de beslissing van van Marwijk. Dus dan zal je Ooijer wel goed vinden?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:41 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Je hebt me dat niet zien ontkennen of wel dan
Alors! Je mag vandaag voor 1x over de vluchtstrook van onsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:40 schreef alors het volgende:
of tegen Boulahrouz aangelopenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is Mathijssen over het opstapje gestruikeld ofzo?
Ooijer heeft hem geschoptquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is Mathijssen over het opstapje gestruikeld ofzo?
dankje, het rijdt nu wel weer door gelukkig. Ging ook al ambulance en politie langs maar het lijkt mee te vallen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |