tijdens de warming-up.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:36 schreef Corkscrew het volgende:
Ik keek even niet. Raakte hij 'live' geblesseerd of werd dat pas net bekend?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Zou natuurlijk wel een stunt zijn als opeens Frank straks in volledig tenue het veld op looptquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:37 schreef BWolf het volgende:
Nou als Ooijer er in komt verliezen we dus geheid. Die man is toch veel te traag, kan beter nog Fran de Boer daar gaan staan

Hij loodst ons anders al sinds september foutloos overal doorheen, dus zo'n mongool vind ik hem nou ook weer niet. Hij zal het wel weten hoop ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:37 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Maar serieus wat voor mongool is van Marwijk?

Precies. De enige bron is tot nu toe een jankende van Gelder.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:37 schreef RedGuy het volgende:
Maar we weten allemaal hoe Jack van Gelder kan overdrijven, Mathijssen zal gewoon starten.

Ik ook!quote:

Ga toch weg man.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:38 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Hij loodst ons anders al sinds september foutloos overal doorheen, dus zo'n mongool vind ik hem nou ook weer niet. Hij zal het wel weten hoop ik

Ooijer kan die foute passes uberhaubt niet maken omdat hij te laat is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:38 schreef golfer het volgende:
Matthijsen niet spelen? Dat scheelt weer een stuk of 3 foute passes in de benen van de aanvallers van Brazilië.

Psies, ervaring is in dit geval makelaarstaal voor 'trage ouwe man'quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:40 schreef Scorpie het volgende:
We hebben wel een brok ervaring wat dat betreft.
Maar toch, Ooijer

Je hebt me dat niet zien ontkennen of wel danquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:39 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Ga toch weg man.
Ooijer is een halve bejaarde.

mijn steun heb je hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:40 schreef alors het volgende:
Jezus niet te filmen hoe druk het op de weg is, jahoor file, er staat hier noooooooit file, gvd gvdgvdggvdddd!!!!!!!!!

quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:40 schreef alors het volgende:
Jezus niet te filmen hoe druk het op de weg is, jahoor file, er staat hier noooooooit file, gvd gvdgvdggvdddd!!!!!!!!!

Het kwam op mij over alsof je het opnam voor de beslissing van van Marwijk. Dus dan zal je Ooijer wel goed vinden?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:41 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Je hebt me dat niet zien ontkennen of wel dan

Alors! Je mag vandaag voor 1x over de vluchtstrook van onsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:40 schreef alors het volgende:

of tegen Boulahrouz aangelopenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is Mathijssen over het opstapje gestruikeld ofzo?

Ooijer heeft hem geschoptquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is Mathijssen over het opstapje gestruikeld ofzo?

dankje, het rijdt nu wel weer door gelukkig. Ging ook al ambulance en politie langs maar het lijkt mee te vallen...quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Twee wissels voor 1 positie tegen Brazilië?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:43 schreef ch0c0mel het volgende:
Begin met Mathijssen (eventueel mogelijk), wissel daarna na 1ste helft Boula. Die pakt waarschijnlijk wel een gele kaart en dan de 70ste minuut Ooijer.

Niet van belang lijkt mij, je moet winnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Welke belangrijke spelrs staan op scherp?

Ik denk dat de buschauffeur dat niet gaat doenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Alors! Je mag vandaag voor 1x over de vluchtstrook van ons

Mwoah, je weet niet. Had VDV geen iPad mee? Misschien dat ie samen met Ooijer onze bemoedigende teksten leest.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:46 schreef Corkscrew het volgende:
Het is volgens mij maar goed dat André Ooijer nu niet op dit forum meeleest.

5 jaar geleden was ie goed... nu is het beste er wel vanaf.quote:

Stekelenburgquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Welke belangrijke spelrs staan op scherp?

Ja, dit begrijp ik dus niet. Je hebt toch meer aan een Boel de Roes die de zgn. spindelmethode hanteert?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:35 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Ooijer![]()
Zet dan Boulahrouz in de basis.

Is dreigen met een pistool een optie?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat de buschauffeur dat niet gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |