abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2010 @ 15:37:06 #176
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_83683669
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 05:37 schreef jack-peng het volgende:
Here in Chinese ,most of forum members are believe Netherlands will win the WorldCup

For example a thread like: http://bbs.8da.com/thread-894766-1-1.html

The title of the thread said: I need to say,The football skill of Netherlands is ahead of the average level of the world about 100 years

I really need to know if this is real leather? Because I think al the products are artificial leather, nevertheless I need real leather cases, where can I find real ones?
pi_83685418
De zoveelste afzetter die eventjes geld wil verdienen met nietsdoen:

http://www.chinese-gadgets.nl/
quote:
Om bestellingen gratis te kunnen verzenden, worden ze overgevlogen via ingeroosterde internationale vluchten. Dit heeft als gevolg dat de levertijd van een bestelling gebruikelijk tussen de 2 en 3 weken bedraagt.
  maandag 5 juli 2010 @ 16:39:28 #178
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83686241
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:21 schreef Michael-H het volgende:

http://www.chinese-gadgets.nl/
[..]

Wij verzenden via UPS Gratis verzenden vanaf 5 euro

Massaal bestellingen plaatsen en vervolgens klagen dat het niet is aangekomen
  maandag 5 juli 2010 @ 17:23:15 #179
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_83688341
quote:
Op zondag 4 juli 2010 09:30 schreef Berend. het volgende:

[..]

Availability: Ships from China warehouse. Most customers receive in 2-3 weeks.
Ik keek naar een Western Digital harddrive van 61 dollar ofzo (1TB!) en daar stond United States Warehouse.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  maandag 5 juli 2010 @ 17:35:25 #180
183846 joepie91
pi_83688797
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:20 schreef mvc het volgende:
Nu het toch over mini camera's gaat. Ik heb onlangs deze ontvangen.
Het apparaatje werkt als camera (720 x 480) 30fps, voice recorder, webcam en fotocamera (1280 x 1024. Het geheugen is uit te breiden d.m.v. een TF/Micro SD kaart.

De camera kostte me ¤7,50 inc. verzending via eBay.
Heb je een voorbeeldvideo en voorbeeldfoto?

EDIT: Verkeerde quote.
pi_83688970
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:21 schreef Michael-H het volgende:

Waarom zijn de productbeschrijvingen op deze website in het engels?

De productbeschrijvingen op deze website worden aangeleverd door onze leveranciers in China en zijn daarom in het Engels gekopieerd vanaf dealextreme.com. Omdat we enorm veel producten verkopen, is het niet mogelijk om al deze beschrijvingen te vertalen moeten kopieren, en tsja, wie heeft dáár nou zin in . Van producten die op één van onze favorieten-pagina's staan vertalen we de beschrijvingen handmatig naar Nederlands, want soms doet de vertaalmachine het wel. Het kan dus voorkomen dat je tijdens het bladeren door ons aanbod tóch een product tegenkomt met Nederlandse beschrijving maar daar betaal je dan ook extra voor
pi_83689227
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:39 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Wij verzenden via UPS Gratis verzenden vanaf 5 euro

Massaal bestellingen plaatsen en vervolgens klagen dat het niet is aangekomen
Best goed idee eigenlijk

EDIT: Ik heb een beter idee! Citaat: "Het kan voorkomen dat je per ongeluk een ander artikel ontvangt dan je besteld hebt. Mocht dit het geval zijn, dan kun je het artikel binnen 7 dagen na ontvangst naar ons sturen. Je zult ter compensatie het aankoopbedrag na ongeveer 4 weken teruggestort krijgen op je rekening. Let op: je ontvangt dus geen vervangend product. Wil je het product alsnog aanschaffen, plaats dan een nieuwe bestelling. "

Dan een product kopen van $100, zeggen dat je iets anders hebt gekregen (wat $5 waard is) dit $5 product terug sturen en $100 terug krijgen én het goede product houden
  maandag 5 juli 2010 @ 18:03:00 #183
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_83689783
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

9 euro bij troyexporter, deze zou versie 3 hebben verzonden naar iemand.
Het grote verschil is dat bij snelle bewegingen het beeld goed blijft.

Dat probleem heb je ook bij die spycam die we eerst massaal hebben gekocht ghehe
Die gebruik ik nu als webcam, qua design een mooi ding

Deze kun je ook wat beter verstoppen in je hand
Zomerperiode breekt aan, dus als je een jong meisje bent die zich in een kleedhokje bij het zwembad om wilt kleden zou ik maar uit kijken voor Monkeybrain!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 5 juli 2010 @ 18:23:16 #184
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83690485
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:03 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zomerperiode breekt aan, dus als je een jong meisje bent die zich in een kleedhokje bij het zwembad om wilt kleden zou ik maar uit kijken voor Monkeybrain!
Mijn oma moet zelfs uitkijken
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:46 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Best goed idee eigenlijk

EDIT: Ik heb een beter idee! Citaat: "Het kan voorkomen dat je per ongeluk een ander artikel ontvangt dan je besteld hebt. Mocht dit het geval zijn, dan kun je het artikel binnen 7 dagen na ontvangst naar ons sturen. Je zult ter compensatie het aankoopbedrag na ongeveer 4 weken teruggestort krijgen op je rekening. Let op: je ontvangt dus geen vervangend product. Wil je het product alsnog aanschaffen, plaats dan een nieuwe bestelling. "

Dan een product kopen van $100, zeggen dat je iets anders hebt gekregen (wat $5 waard is) dit $5 product terug sturen en $100 terug krijgen én het goede product houden

Ook een rare methode, waarom moet je eigenlijk 4 weken wachten

Daarom vind ik dit soort "winkels" ook zo zielig. Ze naaien mensen met de prijs en geven totaal geen extra service. Ondertussen houden ze zich ook niet aan de Nederlandse wet, binnen 8 dagen moeten ze gewoon direct je geld geven.

Je kunt ook voor 1000 euro bestellen, retourneren en je geld eisen. Eens kijken hoe serieus dit handeltje is opgezet of moet de baas geld lenen van mama
pi_83690623
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Mijn oma moet zelfs uitkijken
[..]

Daarom vind ik dit soort "winkels" ook zo zielig. Ze naaien mensen met de prijs en geven ook totaal geen extra service. Ondertussen houden ze zich ook niet aan de Nederlandse wet, binnen 8 dagen moeten ze gewoon direct je geld geven.

Je kunt ook voor 1000 euro bestellen, retourneren en je geld eisen. Eens kijken hoe serieus dit handeltje is opgezet of moet de baas geld lenen van mama
Precies! Service is nog slechter dan die van DX omdat hun het via DX moeten doen. Dat betekend dubbel zo lang wachten met bepaalde dingen, immers: jij dient klacht in bij hun -> hun bij DX -> dx weer naar hun -> hun weer naar jou.

Whehehe Ik zag wel op Google Maps dat dat adres wat ze daar aangeven een grote hal o.i.d. is?
pi_83690751

hij zal wel eerst het geld van dealextreme terug willen hebben
pi_83690814
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:27 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Precies! Service is nog slechter dan die van DX omdat hun het via DX moeten doen. Dat betekend dubbel zo lang wachten met bepaalde dingen, immers: jij dient klacht in bij hun -> hun bij DX -> dx weer naar hun -> hun weer naar jou.

Whehehe Ik zag wel op Google Maps dat dat adres wat ze daar aangeven een grote hal o.i.d. is?
hmm, ze zeggen dat ze hier zitten, op een industrieterrein?
pi_83691066
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:33 schreef korting het volgende:

[..]

hmm, ze zeggen dat ze hier zitten, op een industrieterrein?
Precies... vind ik een beetje raar Misschien zijn ze wel bij de KvK ingeschreven!
pi_83691285
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Precies... vind ik een beetje raar Misschien zijn ze wel bij de KvK ingeschreven!
Ik denk het niet:
KvK uittreksel geeft namelijk een heel ander bedrijf aan...
Iemand zin om te bellen en vragen of je even op het bedrijfspand kunt langskomen? Om een product te retourneren mocht dat nodig zijn (en als ze nee zeggen, zeg dat je toch erheen gaat, het is immers zo geregeld in de wet dat het mag voor zover ik weet).
pi_83691373
Mijn huidige GSM, een samsung D900i, is kapotgegaan (scherm is bijna altijd dood ). Zijn er leuke vergelijkbare GSM's te vinden van enige kwaliteit op deze webshops? Ik zie er wel een hoop staan, maar iemand ervaringen (zit er gewoon een NL woordenboek in bijvoorbeeld of is dat vrij eenvoudig te installeren?) en gaat dat ook gewoon goed werken met een Hi simkaart (ben echt een GSM noob ).. Alvast super bedankt !
pi_83691534
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef kutagh het volgende:

[..]

Ik denk het niet:
Iemand zin om te bellen en vragen of je even op het bedrijfspand kunt langskomen? Om een product te retourneren mocht dat nodig zijn (en als ze nee zeggen, zeg dat je toch erheen gaat, het is immers zo geregeld in de wet dat het mag voor zover ik weet).
ASC Het Groene Hart

P. het Lam
F. van Lieshout
T. Verbeek

E-mail: info@ascgroenehart.nl

Bezoekadres:

Veenderveld 76
2371 TW Roelofarendsveen
T: 071-3310786

Papa heeft een bedrijfspand en zoonlief mag op dat adres zijn handeltje opzetten?

en bovendien ook gewoon lasers op de site, als die onderschept worden..
pi_83691677
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef kutagh het volgende:

[..]

Ik denk het niet:
Fake adres?
pi_83692250
jij die review er neer geschreven? ^^
  maandag 5 juli 2010 @ 19:13:59 #195
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83692301
Ik vind het wel briljant dat hij (via de RSS-feed ofzo?) de producten zo makkelijk kan toevoegen, als hij echt klanten krijgt is het wel ideaal verdienen .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_83693226
Ik denk idd dat hij iets heeft om het te kopieren, en dat hij vervolgens enkel van alles de prijs verandert... Alsnog een kutwerk..
  maandag 5 juli 2010 @ 19:43:16 #197
183846 joepie91
pi_83693500
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef jopiede het volgende:
Ik denk idd dat hij iets heeft om het te kopieren, en dat hij vervolgens enkel van alles de prijs verandert... Alsnog een kutwerk..
Kan heel makkelijk hoor
Site crawlen en automatische berekening loslaten op de prijzen om de doorverkoopprijs te halen.
http://sven-slootweg.nl/dxgrid/
pi_83693918
Jack-peng heeft ook gereageer op de card reader
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_83693996
welke schapenneuker heeft mijn naam gebruikt voor een review? -.-
pi_83694620
www.dealextreme.nl is ook wel een slimme. Die probeert zijn geld zeker uit Google Ads te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')