Whehehehe..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:52 schreef revpolen het volgende:
OMG ik weet zeker dat neo2000 nu ook zich kapot lacht( net zoals mij ) om het topictitel
Are you......the famous....Jack..??quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef jack-peng het volgende:
Netherlands 2:1 Brazil !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fighting ! Fighting!!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
Maar DX failliet, hoe? Ze hebben geen stock, dus bestellen op verzoek, dan heb je dus ook nooit geld
komt gewoon aan! heb gisteren foto gepost van die website van me ontvangen goederenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb die fashion een kans gegeven overigens, paypal kun je toch terugkrijgen als het niet aankomt. Ik heb ze via msn gesproken, zou binnen 2 dagen verzonden moeten worden.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:29 schreef Semmm het volgende:
DX failliet is niet echt toch?Ik mis 2 topics en snap er gelijk niets meer van..
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:25 schreef monkeybrain het volgende:
Het WK, zonnesteek![]()
Om mee te doen in deze poule moet je 10 euro in de grote pot stoppen. Indien Nederland wint krijg je het geld terug, als we verliezen krijg je een varken thuis.
Jack heeft mij als onafhankelijke organisator aangewezen.
PM me maar voor de details om even te paypallen![]()
Deze aanbieding is tot zondagavond geldig dus wees er snel bij
Als je voor zoveel besteld, krijg je dan geen extra kosten?quote:
Is die echt zoveel beter dan deze die Wise besteld had?quote:The circuit board has been updated, the camera is 1280x1024, the battery is of a higher quality, the software has been massively updated and optimised, and the power charger is now a 9V (previously 6V, originally 5v) meaning the unit charges faster and more efficiently.
Dus als je onder de 50$ zit betaal je toch 50$ en pas boven de 150$ betaal je de echte prijs.quote:
Mijn vraag is eerder.. Wat niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:27 schreef revpolen het volgende:
neo2000 wat gaan we volgende x neerzetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:37 schreef Michael-H het volgende:
China blokkeert paypal en er kan alleen nog maar via bankoverschrijving betaald worden!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:05 schreef monkeybrain het volgende:
Jack is dood.
De voorraadkast viel om en hij werd bedolven onder varkentjes.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |