abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:34:24 #251
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_84360987
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef dikke_donder het volgende:
ik heb hier de manga afdeling op fok gemist!

heb gisteren Occult academy 1/2/3 gekeken. tot zover best grappig om te zien.

the legend of legendary heroes samen met HotD zijn de 2 die ik zeker weten ga volgen.
Dan moet je ook Shiki gaan kijken, als je Occult Academy en HOTD leuk vindt. Hoewel ik tot nu toe Occult Academy en HOTD wel leuker vind moet ik zeggen Maar Shiki heeft meer het mysterieuze element.
Legend of Legendary heroes kan volgens mij ook zeer goed worden

En kijkt iemand toevallig ook Ookami-san?
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_84364110
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef .Cake. het volgende:
Gedropt.
pi_84365517
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:15 schreef gniffie het volgende:

[..]

al die andere servers voor iedere subgroep iedere keer is kut vroeger was dat wel relaxed had half maison (ikoku ofzo ) van een of andere wazige channel afgeharkt met maar 10 mensen erin
OMG, je hebt één irc kanaal voor alle fansubgroepen die er zijn. #news op irc.rizon.net
Dat is dus niet waar
  donderdag 22 juli 2010 @ 18:20:36 #254
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_84365555
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

OMG, je hebt één irc kanaal voor alle fansubgroepen die er zijn. #news op irc.rizon.net
Dat is dus niet waar
[mjn] zat dacht ik op irchighway
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 22 juli 2010 @ 18:24:38 #255
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_84365694
De strijdt tegen scanlation begint voor mij merkbaar te worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84365815
quote:
[mjn] zat dacht ik op irchighway
Hmm.. wat een baggergroep Ze weten toch dat iedere anime-fan op rizon zit..
En die [mjn] is dan een uitzondering. Laat ik het zo zeggen.. de meeste zijn in #news te vinden.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2010 18:29:15 ]
  donderdag 22 juli 2010 @ 18:41:07 #257
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_84366203
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm.. wat een baggergroep Ze weten toch dat iedere anime-fan op rizon zit..
En die [mjn] is dan een uitzondering. Laat ik het zo zeggen.. de meeste zijn in #news te vinden.
mjn bagger, hihi . major hebben ze gesubd wat toch wel de beste anime ooit is
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:01:06 #258
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_84366896
De meeste zitten gewoon op Rizon, punt

En leuk, nu gaan Manga-site's de grond in. Er zijn al een paar gestorven, maar nu OneManga ook al... R.I.P.
Nu komt er een site waarbij mangaka's die het zelf willen publiceren, het erop kunnen zetten voor de fans, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken

EDIT: Ik keur de site's niet goed, ook fansubs niet. Maar de rechthebbende mogen wel wat aardiger zijn, neem nou is een voorbeeld aan Minori [EF - A Tale of Memories/Melodies Novel].
Als eerst brachten ze een block op alle IP's behalve de Japanse. Daarna zag hij dat iemand zijn Novels steeds vertaald naar het Engels en had ook een C&D gestuurd. Uiteindelijk ziet hij in dat het niet werkt, en nu zijn ze bezig om SAMEN eruit te komen wat ze nu gaan doen. [Uit bronnen blijkbaar nu een Licentie-gesprek]

De Fan-industrie hoeven ze niet meteen aan te pakken als ze het goed of zelfs perfect doen, laat de fan-industrie de rechthebbende helpen.
Dit wilde ik eventjes kwijt

[ Bericht 44% gewijzigd door Koito91 op 22-07-2010 19:06:24 ]
pi_84367214
Sleepsub, wil je me de link naar die novels PM'en
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:32:59 #260
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_84367850
En om meteen even een trio compleet te maken...
3de eps van Nurarihyon no Mago gezien en kan er ook mee door niet zo goed als HOTD of Occult Academy maar toch.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_84367929
Sleepsub, je bedoeld van die visual novels. Ik dacht boekachtige
Visual novels zijn saai. Ik heb een stuke van de ef-prologue gedaan.
pi_84368615
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:35 schreef Ascendancy het volgende:
Sleepsub, je bedoeld van die visual novels. Ik dacht boekachtige
Visual novels zijn saai. Ik heb een stuke van de ef-prologue gedaan.
Visual-novels saai, dat is een beetje generaliserend denken he!
Ooit Clannad gespeeld?
pi_84368664
Alleen ef een stukje dus. Ik irriteerde me mateloos.
Maar clannad heb ik uberhaupt nooit gezien.

Ik kijk nu sowieso geen anime
pi_84369110
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:01 schreef SleepSub het volgende:
De Fan-industrie hoeven ze niet meteen aan te pakken als ze het goed of zelfs perfect doen, laat de fan-industrie de rechthebbende helpen.
En daar heb je dus gruwelijk gelijk in!
De anime-industrie moet zich ook realiseren, dat zonder de fansubs etc. De meeste mensen geen eens van anime gehoord zouden hebben. Het is veel toegankelijker om een episode te downloaden. Als de anime gewoon in de schappen lag, dan was er geen fuck die er om zou geven. Nu weten mensen van het bestaan af, kan je het makkelijk anderen mensen aanbevelen. En worden er uiteindelijk meer dvd's verkocht. Ik heb geen inzagen in de verkopen van Anime. Maar reken maar dat zonder de fansubgroepen er stukken minder exemplaren over de toonbank zouden gaan.
Sommige bedrijven realiseren zich het ook. Anderen vinden het gewoon leuk om de schuld ergens op te steken.
pi_84369140
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Visual-novels saai, dat is een beetje generaliserend denken he!
Ooit Clannad gespeeld?
De art in de meeste visual novels faalt... * Denkt aan Umineko*
“An interesting thing is a good thing.”
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:33:38 #266
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_84370356
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:01 schreef SleepSub het volgende:
*knip*

Laten we idd hopen dat de manga industrie eens gaat samenwerken met de fans en samen met een oplossing komen... Ik vraag mij altijd al af waarom ze (de uitgevers) zelf niet het initiatief nemen wat betreft online manga of digitale manga. Genoeg mensen die er denk ik wel wat voor over hebben om online manga te lezen voor een (kleine) vergoeding.

Zeker met de opkomende e-readers lijkt het mij de uitgekozen tijd om (als ik een uitgever/mangaka zou zijn) ook de digitale markt aan te boren. Als ze manga eens als e-books zouden gaan publiceren dan zal mij dit persoonlijk ideaal lijken. Het scheelt je weer een boekenkast vol en je kan gewoon een hele serie volume-reeks in je e-reader meenemen.
Ik zal er zelfs speciaal een e-reader voor willen kopen als er een e-manga aanbod zou zijn.

Manga aanbieden voor e-readers en/of voor online bezoekers.
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat hier niets mee te doen valt, zo'n grote en trouwe (de meesten dan denk ik) fanbase. Als ze te lang wachten dan gaan ze de film-/muziekindustrie achterna en missen ze de boot want dan zal 'het internet' weer voor een oplossing zorgen zoals het altijd doet. Net als 'het internet' gedaan heeft met muziek/mp3 en films/series/games maar dan zullen de makers weer het nakijken hebben.

Dit zou ik persoonlijk toch wel jammer vinden want we komen zo echt nergens op de langere termijn.
Zeker in tijden waarop uitgevers geen controle meer hebben op hun uitgegeven content lijkt samenwerken nog de enige optie die nog enigszins goed kan uitpakken voor beide partijen.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_84378197
Net 5cm per second gekeken.
Wat zielig Als ik niet zo'n vent was had ik gehuilt.
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:20:52 #268
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_84378627
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:33 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Zoals bijvoorbeeld netcomics. Tegen een kleine vergoeding kan je daar manga lezen.
pi_84379387
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dus je huilde?

Ik heb 5x gehuild bij ef memories

En 3x om hetzelfde bepaalde stuk in FMA
pi_84379834
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:33 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dus je huilde?

Nee, ik werd er alleen emo van

Tot nu toe nog nooit gehuild bij film, maar het werd wel krap toen de 3e hokage begraven werd
pi_84380643
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef KrentebolHooft het volgende:

Ik vond hem ook helemaal fantastisch
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:13:38 #272
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_84381421
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:33 schreef Dus je huilde?

Welk stuk in FMA? Ik denk dat ik het wel weet maar toch
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
Nee, ik werd er alleen emo van

Tot nu toe nog nooit gehuild bij film, maar het werd wel krap toen de 3e hokage begraven werd
Hmm, nee daar kon ik niet om huilen. Heb ik bij Naruto toch wat minder last van. Wel bij het einde van Code Geass een traantje weggepinkt, maar ik ben dan ook niet direct het macho type, dus dan mag t

Heb net trouwens het einde van Neon Genesis Evangelion gekeken. Goeie serie, maar op het einde werd het een beetje te vaag naar mijn mening. Vooral die laatste twee afleveringen waren echt retevaag. Ik denk dat ik het wel begrepen heb maar ik moet zeggen dat ik op een gegeven moment de draad kwijt ben geraakt. Zoals ik al zei, de laatste twee afleveringen zijn vaaaaag en chaotisch...
Ga van het weekend ook Death & Rebirth en End of Evangelion zien, ik begrijp dat dit een soort remakes zijn met een alternatief einde van de serie en geen aparte films?
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_84382068
.Cake. dat weet je best

Oh en: YUI
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:50:08 #274
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_84382630
Ik snap echt niet wat iedereen in die Yui ziet, ze is in lichaam en geest gewoon 10

asuza is veel stoerder
pi_84382956
eerste keer dat de 3e hokage begraven werd had ik ook zoiets van het zal wel, die ouwe knar boeit me niet.

Maar toen ik de serie een 2e keer keek wist ik beter wat die 3e toch allemaal flikte en wat orochimaru op de achtergrond deed. En dan Naruto die moet huilen op de begravenis en toch eigenlijk wel belangrijke dingen zegt

En lelouch was toch ook eigenlijk wel een held aan het einde van code geass.

/huiltopic
  vrijdag 23 juli 2010 @ 01:08:34 #276
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_84383159
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:30 schreef Ascendancy het volgende:
.Cake. dat weet je best

Oh en: YUI

quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:50 schreef gniffie het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen in die Yui ziet, ze is in lichaam en geest gewoon 10

asuza is veel stoerder
Yui is af en toe wel kinderlijk ja, maar dat is ook juist haar charme! Hoewel ik me wel serieus afvraag wat er ooit van haar terecht moet gaan komen Gelukkig heeft ze Ui nog!

Ik begin Asuza wel steeds leuker te vinden, komt misschien ook omdat ze nu al iets van 2 of 3 dedicated episodes heeft gehad. Mijn persoonlijke favoriet blijft nog steeds Ritsu, op de voet gevolgd door Mio, maar dat laatste is vooral omdat ik zelf ook bas speel en ik Mio's zangstem mooier vind dan die van Yui.
ANIMEES.
- Scamp
pi_84387227
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dan moet je ook Shiki gaan kijken, als je Occult Academy en HOTD leuk vindt. Hoewel ik tot nu toe Occult Academy en HOTD wel leuker vind moet ik zeggen Maar Shiki heeft meer het mysterieuze element.
Legend of Legendary heroes kan volgens mij ook zeer goed worden

zal ik opzoeken. bedankt
pi_84387301
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 01:01 schreef KrentebolHooft het volgende:
eerste keer dat de 3e hokage begraven werd had ik ook zoiets van het zal wel, die ouwe knar boeit me niet.

Maar toen ik de serie een 2e keer keek wist ik beter wat die 3e toch allemaal flikte en wat orochimaru op de achtergrond deed. En dan Naruto die moet huilen op de begravenis en toch eigenlijk wel belangrijke dingen zegt

En lelouch was toch ook eigenlijk wel een held aan het einde van code geass.

/huiltopic
ik moest toch bijna een traantje wegpinken toen ero sennin het loodje legde tegen Pain. voor de rest heb ik dat niet gehad
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:07:24 #279
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_84394973
Nu sluiten we ook al Anikat... Waar moet het heen
Wilde ik helemaal niet, maarja, niks aan te doen
pi_84395595
Is het erg als ik nog nooit van Anikat heb gehoord?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:53:32 #281
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_84396747
Ik heb dat bericht gelezen op hun site, maar er staat nergens dat ze moesten stoppen van de licentiehouders. Het zal wel zo zijn omdat ze alle downloads weg gaan halen.
pi_84400176
Iemand hier ooit gehoord van spoiler tags?
Niet dat ik ooit nog een keer die crap serie (naruto) wil zien

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2010 15:14:28 ]
pi_84402034
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:14 schreef robin007bond het volgende:
Spoilers omdat ze over iets praten wat in het verleden in de anime is geweest?
Dat werkt toch niet.. dan moeten we ALLES in spoiler tags zetten

En je vind het een crappy serie, dus wat boeit het jou eigenlijk
pi_84402420
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:04 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Spoilers omdat ze over iets praten wat in het verleden in de anime is geweest?
Dat werkt toch niet.. dan moeten we ALLES in spoiler tags zetten

En je vind het een crappy serie, dus wat boeit het jou eigenlijk
Hmm.. je hebt een punt.
pi_84406609
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:14 schreef robin007bond het volgende:
kom niet haten vriend, naruto is leuk
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_84409939
Occult Academy en Highschool of the Dead nu aan het volgen, echt super, ik ben helemaal verslaafd aan dit soort series. Bij Occult Academy is het leuk om te zien wat alle verschillen zijn met nu (speelt zich af in 1999 (tot nu toe dan), zoals geen Wikipedia enzo).

Heb wel ergens het idee dat al die tekenaars beetje geil zijn ofzo maarja dat hoort bij het genre denk ik.
pi_84416457
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:14 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm.. je hebt een punt.

Tot hoever heb je Naruto gevolgd? Ik vind het nu wel weer tof eigenlijk :P

quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:36 schreef JDx het volgende:
Occult Academy en Highschool of the Dead nu aan het volgen, echt super, ik ben helemaal verslaafd aan dit soort series. Bij Occult Academy is het leuk om te zien wat alle verschillen zijn met nu (speelt zich af in 1999 (tot nu toe dan), zoals geen Wikipedia enzo).

Heb wel ergens het idee dat al die tekenaars beetje geil zijn ofzo :P maarja dat hoort bij het genre denk ik.

Het aantal panties/upskirt etc valt wel op ja _O-
  zaterdag 24 juli 2010 @ 01:07:29 #288
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_84423857
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 22:12 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Tot hoever heb je Naruto gevolgd? Ik vind het nu wel weer tof eigenlijk :P

Maar dat komt alleen door Minato, Kushina en Killer Bee. Zodra het weer op Sasuke en co gaat focussen zal het wel weer bergafwaarts gaan (of als Sakura weer eens mag laten zien hoe nutteloos ze is). Maarhé, de grote drie zitten altijd in een cyclus van redelijk goed tot redelijk slecht.

Nu over goede anime praten! Het einde van de Morishima-sempai arc! _O_
Dat binnenkant van de knie likken was nog kantjeboord, maar dit? Jezus he! Je gaat me niet vertellen dat het niet symbolisch was.

[ Bericht 27% gewijzigd door Repelsteeltju op 24-07-2010 01:14:44 ]
pi_84424830
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:50 schreef gniffie het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen in die Yui ziet, ze is in lichaam en geest gewoon 10 :')

asuza is veel stoerder 8-)

Gast, ik schrijf YUI, niet Yui. En als je niet weet wie YUI is. Ga je schamen :{w

Vandaag HotD gezien. Bohh :9~ :9~ :9~
Mooie serie, iets teveel ecchi tho.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:38:29 #291
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_84428547
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef hexje het volgende:

[..]

Zoals bijvoorbeeld netcomics. Tegen een kleine vergoeding kan je daar manga lezen.

Dit is idd een goed begin...
Alleen valt het aanbod een beetje tegen en moet je per hoofdstuk betalen.
Ik heb bijvoorbeeld Fullmetal Alchemist er niet tussen gevonden of ander bekende titels.
Betalen per hoofdstuk lijkt mij persoonlijk niet echt praktisch ondanks dat het toch wel goedkoop is.
Beter is (imho) om bijvoorbeeld per volume te gaan prijzen of gewoon een flat fee abonnement zoals op crunchyroll voor anime... Voor manga zal je bijvoorbeeld het eerste hoofdstuk gratis kunnen aanbieden, je moet immers je publiek moeten kunnen laten proeven om ze hooked te krijgen. :P

Ik bedoel maar, er zijn mogelijkheden zat op zich...

quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 22:12 schreef ShiroYasha het volgende:

Het aantal panties/upskirt etc valt wel op ja _O-

Ik erger mij hier een beetje aan eerlijk gezegd...
Ik hoef niet perse ecchi in een serie te hebben maar het komt in steeds meer series voor de laatste tijd.

Maar goed dit kan aan mij liggen, ik ben de laatste tijd meer op zoek naar anime dat zich een beetje kan onderscheiden zonder ecchi erin. Ik heb ook niet zo veel tijd meer om te anime te kijken dus misschien ben ik daardoor wat kritischer geworden. Het aanbod van nieuwe series is de laatste tijd vrij eentonig vind ik, op een paar uitzonderingen na dan.

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:16 schreef BattleCow het volgende:
Wat ziet mijn oog oO

http://www.bol.com/nl/p/d(...)008250428/index.html

http://www.bol.com/nl/p/d(...)009827828/index.html

En regio 2

Scheelt mij weer importkosten *O*

Hmmz, geen blu-ray?
* MaxiTitan kijkt op play.com
Ah, mooi, er gaan weer wat centjes naar de maker...
Beginnen ze het eindelijk door te krijgen, de meeste mensen kopen geen DVD's meer als ze de serie in HD hebben kunnen downloaden. Ik zit al tijden te wachten totdat die badgasten series op Blu-Ray gaan uitbrengen. Ik ga zelf mij ook niet meer bezigen met DVD's als ik hem in HD op mijn harde schijf heb staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door MaxiTitan op 24-07-2010 10:07:28 ]
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:13:11 #292
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_84430114
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:40 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Gast, ik schrijf YUI, niet Yui. En als je niet weet wie YUI is. Ga je schamen :{w

Vandaag HotD gezien. Bohh :9~ :9~ :9~
Mooie serie, iets teveel ecchi tho.

met de looks van een 12-jarige dan :P

dit is pas een bazenartiiest alleen niet benk niet zon diehard fan als anderen van haar o|O

pi_84430253
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:34:14 #294
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_84430532
pedofilie is verboden hoor
pi_84430619
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:38 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Dit is idd een goed begin...
Alleen valt het aanbod een beetje tegen en moet je per hoofdstuk betalen.
Ik heb bijvoorbeeld Fullmetal Alchemist er niet tussen gevonden of ander bekende titels.
Betalen per hoofdstuk lijkt mij persoonlijk niet echt praktisch ondanks dat het toch wel goedkoop is.
Beter is (imho) om bijvoorbeeld per volume te gaan prijzen of gewoon een flat fee abonnement zoals op crunchyroll voor anime... Voor manga zal je bijvoorbeeld het eerste hoofdstuk gratis kunnen aanbieden, je moet immers je publiek moeten kunnen laten proeven om ze hooked te krijgen. :P

Ik bedoel maar, er zijn mogelijkheden zat op zich...
[..]

Ik erger mij hier een beetje aan eerlijk gezegd...
Ik hoef niet perse ecchi in een serie te hebben maar het komt in steeds meer series voor de laatste tijd.

Maar goed dit kan aan mij liggen, ik ben de laatste tijd meer op zoek naar anime dat zich een beetje kan onderscheiden zonder ecchi erin. Ik heb ook niet zo veel tijd meer om te anime te kijken dus misschien ben ik daardoor wat kritischer geworden. Het aanbod van nieuwe series is de laatste tijd vrij eentonig vind ik, op een paar uitzonderingen na dan.
[..]

Hmmz, geen blu-ray?
* MaxiTitan kijkt op play.com
Ah, mooi, er gaan weer wat centjes naar de maker...
Beginnen ze het eindelijk door te krijgen, de meeste mensen kopen geen DVD's meer als ze de serie in HD hebben kunnen downloaden. Ik zit al tijden te wachten totdat die badgasten series op Blu-Ray gaan uitbrengen. Ik ga zelf mij ook niet meer bezigen met DVD's als ik hem in HD op mijn harde schijf heb staan.

http://www.bol.com/nl/p/d(...)009068264/index.html

http://www.bol.com/nl/p/d(...)009823930/index.html

Regio 2 :P

Btw, helemaal gelijk wat betreft animes zonder ecchi *O*
pi_84433110
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:34 schreef gniffie het volgende:
:6
Het feit dat jij bij Yui eerder aan K-ON denkt en niet aan de geniale artieste zegt al genoeg :{w
pi_84433425
FMA Brotherhood opening 1 *O*
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:36:00 #298
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_84433943
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:01 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Het feit dat jij bij Yui eerder aan K-ON denkt en niet aan de geniale artieste zegt al genoeg :{w

Ik nam gewoon aan dat jij niet kan spellen
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:40:49 #299
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_84434072
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:34 schreef gniffie het volgende:
In Japan denken ze daar anders over (alles boven de 13 is daar legaal ;_;).
pi_84434547
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:36 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ik nam gewoon aan dat jij niet kan spellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: