Dan moet je ook Shiki gaan kijken, als je Occult Academy en HOTD leuk vindt. Hoewel ik tot nu toe Occult Academy en HOTD wel leuker vind moet ik zeggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef dikke_donder het volgende:
ik heb hier de manga afdeling op fok gemist!
heb gisteren Occult academy 1/2/3 gekeken. tot zover best grappig om te zien.
the legend of legendary heroes samen met HotD zijn de 2 die ik zeker weten ga volgen.
Gedropt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef .Cake. het volgende:
En kijkt iemand toevallig ook Ookami-san?
OMG, je hebt één irc kanaal voor alle fansubgroepen die er zijn. #news op irc.rizon.netquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
al die andere servers voor iedere subgroep iedere keer is kutvroeger was dat wel relaxed had half maison (ikoku ofzo
) van een of andere wazige channel afgeharkt met maar 10 mensen erin
[mjn] zat dacht ik op irchighwayquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
OMG, je hebt één irc kanaal voor alle fansubgroepen die er zijn. #news op irc.rizon.net
Dat is dus niet waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Hmm.. wat een baggergroepquote:[mjn] zat dacht ik op irchighway
mjn bagger, hihi . major hebben ze gesubd wat toch wel de beste anime ooit isquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. wat een baggergroepZe weten toch dat iedere anime-fan op rizon zit..
En die [mjn] is dan een uitzondering. Laat ik het zo zeggen.. de meeste zijn in #news te vinden.
Visual-novels saai, dat is een beetje generaliserend denken he!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:35 schreef Ascendancy het volgende:
Sleepsub, je bedoeld van die visual novels. Ik dacht boekachtige![]()
Visual novels zijn saai. Ik heb een stuke van de ef-prologue gedaan.
En daar heb je dus gruwelijk gelijk in!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:01 schreef SleepSub het volgende:
De Fan-industrie hoeven ze niet meteen aan te pakken als ze het goed of zelfs perfect doen, laat de fan-industrie de rechthebbende helpen.
Dit wilde ik eventjes kwijt![]()
De art in de meeste visual novels faalt... * Denkt aan Umineko*quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Visual-novels saai, dat is een beetje generaliserend denken he!
Ooit Clannad gespeeld?
Laten we idd hopen dat de manga industrie eens gaat samenwerken met de fans en samen met een oplossing komen... Ik vraag mij altijd al af waarom ze (de uitgevers) zelf niet het initiatief nemen wat betreft online manga of digitale manga. Genoeg mensen die er denk ik wel wat voor over hebben om online manga te lezen voor een (kleine) vergoeding.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:01 schreef SleepSub het volgende:
*knip*
De Fan-industrie hoeven ze niet meteen aan te pakken als ze het goed of zelfs perfect doen, laat de fan-industrie de rechthebbende helpen.
Dit wilde ik eventjes kwijt![]()
Zoals bijvoorbeeld netcomics. Tegen een kleine vergoeding kan je daar manga lezen.quote:
Dus je huilde?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net 5cm per second gekeken.
Wat zieligAls ik niet zo'n vent was had ik gehuilt.
Nee, ik werd er alleen emo vanquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus je huilde?
Ik heb 5x gehuild bij ef memories
En 3x om hetzelfde bepaalde stuk in FMA
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net 5cm per second gekeken.
Wat zieligAls ik niet zo'n vent was had ik gehuilt.
Welk stuk in FMA? Ik denk dat ik het wel weet maar tochquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:33 schreef Dus je huilde?
Ik heb 5x gehuild bij ef memories
En 3x om hetzelfde bepaalde stuk in FMA
Hmm, nee daar kon ik niet om huilen. Heb ik bij Naruto toch wat minder last van. Wel bij het einde van Code Geass een traantje weggepinkt, maar ik ben dan ook niet direct het macho type, dus dan mag tquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
Nee, ik werd er alleen emo van![]()
Tot nu toe nog nooit gehuild bij film, maar het werd wel krap toen de 3e hokage begraven werd
quote:
Yui is af en toe wel kinderlijk ja, maar dat is ook juist haar charme! Hoewel ik me wel serieus afvraag wat er ooit van haar terecht moet gaan komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:50 schreef gniffie het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen in die Yui ziet, ze is in lichaam en geest gewoon 10![]()
asuza is veel stoerder
zal ik opzoeken. bedanktquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dan moet je ook Shiki gaan kijken, als je Occult Academy en HOTD leuk vindt. Hoewel ik tot nu toe Occult Academy en HOTD wel leuker vind moet ik zeggenMaar Shiki heeft meer het mysterieuze element.
Legend of Legendary heroes kan volgens mij ook zeer goed worden
En kijkt iemand toevallig ook Ookami-san?
ik moest toch bijna een traantje wegpinken toen ero sennin het loodje legde tegen Pain.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:01 schreef KrentebolHooft het volgende:
eerste keer dat de 3e hokage begraven werd had ik ook zoiets van het zal wel, die ouwe knar boeit me niet.
Maar toen ik de serie een 2e keer keek wist ik beter wat die 3e toch allemaal flikte en wat orochimaru op de achtergrond deed. En dan Naruto die moet huilen op de begravenis en toch eigenlijk wel belangrijke dingen zegt![]()
En lelouch was toch ook eigenlijk wel een held aan het einde van code geass.
/huiltopic
Spoilers omdat ze over iets praten wat in het verleden in de anime is geweest?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:14 schreef robin007bond het volgende:
Iemand hier ooit gehoord van spoiler tags?
Niet dat ik ooit nog een keer die crap serie (naruto) wil zien
Hmm.. je hebt een punt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:04 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Spoilers omdat ze over iets praten wat in het verleden in de anime is geweest?
Dat werkt toch niet.. dan moeten we ALLES in spoiler tags zetten
En je vind het een crappy serie, dus wat boeit het jou eigenlijk![]()
kom niet haten vriend, naruto is leukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:14 schreef robin007bond het volgende:
Iemand hier ooit gehoord van spoiler tags?
Niet dat ik ooit nog een keer die crap serie (naruto) wil zien
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:36 schreef JDx het volgende:
Occult Academy en Highschool of the Dead nu aan het volgen, echt super, ik ben helemaal verslaafd aan dit soort series. Bij Occult Academy is het leuk om te zien wat alle verschillen zijn met nu (speelt zich af in 1999 (tot nu toe dan), zoals geen Wikipedia enzo).
Heb wel ergens het idee dat al die tekenaars beetje geil zijn ofzomaarja dat hoort bij het genre denk ik.
Maar dat komt alleen door Minato, Kushina en Killer Bee. Zodra het weer op Sasuke en co gaat focussen zal het wel weer bergafwaarts gaan (of als Sakura weer eens mag laten zien hoe nutteloos ze is). Maarhé, de grote drie zitten altijd in een cyclus van redelijk goed tot redelijk slecht.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:12 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Tot hoever heb je Naruto gevolgd? Ik vind het nu wel weer tof eigenlijk
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:50 schreef gniffie het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen in die Yui ziet, ze is in lichaam en geest gewoon 10![]()
asuza is veel stoerder
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld netcomics. Tegen een kleine vergoeding kan je daar manga lezen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:12 schreef ShiroYasha het volgende:
Het aantal panties/upskirt etc valt wel op ja
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:16 schreef BattleCow het volgende:
Wat ziet mijn oog oO
http://www.bol.com/nl/p/d(...)008250428/index.html
http://www.bol.com/nl/p/d(...)009827828/index.html
En regio 2
Scheelt mij weer importkosten
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gast, ik schrijf YUI, niet Yui. En als je niet weet wie YUI is. Ga je schamen![]()
Vandaag HotD gezien. Bohh![]()
![]()
![]()
Mooie serie, iets teveel ecchi tho.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:38 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dit is idd een goed begin...
Alleen valt het aanbod een beetje tegen en moet je per hoofdstuk betalen.
Ik heb bijvoorbeeld Fullmetal Alchemist er niet tussen gevonden of ander bekende titels.
Betalen per hoofdstuk lijkt mij persoonlijk niet echt praktisch ondanks dat het toch wel goedkoop is.
Beter is (imho) om bijvoorbeeld per volume te gaan prijzen of gewoon een flat fee abonnement zoals op crunchyroll voor anime... Voor manga zal je bijvoorbeeld het eerste hoofdstuk gratis kunnen aanbieden, je moet immers je publiek moeten kunnen laten proeven om ze hooked te krijgen.
Ik bedoel maar, er zijn mogelijkheden zat op zich...
[..]
Ik erger mij hier een beetje aan eerlijk gezegd...
Ik hoef niet perse ecchi in een serie te hebben maar het komt in steeds meer series voor de laatste tijd.
Maar goed dit kan aan mij liggen, ik ben de laatste tijd meer op zoek naar anime dat zich een beetje kan onderscheiden zonder ecchi erin. Ik heb ook niet zo veel tijd meer om te anime te kijken dus misschien ben ik daardoor wat kritischer geworden. Het aanbod van nieuwe series is de laatste tijd vrij eentonig vind ik, op een paar uitzonderingen na dan.
[..]
Hmmz, geen blu-ray?
* MaxiTitan kijkt op play.com
Ah, mooi, er gaan weer wat centjes naar de maker...
Beginnen ze het eindelijk door te krijgen, de meeste mensen kopen geen DVD's meer als ze de serie in HD hebben kunnen downloaden. Ik zit al tijden te wachten totdat die badgasten series op Blu-Ray gaan uitbrengen. Ik ga zelf mij ook niet meer bezigen met DVD's als ik hem in HD op mijn harde schijf heb staan.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
Het feit dat jij bij Yui eerder aan K-ON denkt en niet aan de geniale artieste zegt al genoeg
In Japan denken ze daar anders over (alles boven de 13 is daar legaal ;_;).quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik nam gewoon aan dat jij niet kan spellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |