Dan moet je ook Shiki gaan kijken, als je Occult Academy en HOTD leuk vindt. Hoewel ik tot nu toe Occult Academy en HOTD wel leuker vind moet ik zeggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef dikke_donder het volgende:
ik heb hier de manga afdeling op fok gemist!
heb gisteren Occult academy 1/2/3 gekeken. tot zover best grappig om te zien.
the legend of legendary heroes samen met HotD zijn de 2 die ik zeker weten ga volgen.
Gedropt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef .Cake. het volgende:
En kijkt iemand toevallig ook Ookami-san?
OMG, je hebt één irc kanaal voor alle fansubgroepen die er zijn. #news op irc.rizon.netquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
al die andere servers voor iedere subgroep iedere keer is kutvroeger was dat wel relaxed had half maison (ikoku ofzo
) van een of andere wazige channel afgeharkt met maar 10 mensen erin
[mjn] zat dacht ik op irchighwayquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
OMG, je hebt één irc kanaal voor alle fansubgroepen die er zijn. #news op irc.rizon.net
Dat is dus niet waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Hmm.. wat een baggergroepquote:[mjn] zat dacht ik op irchighway
mjn bagger, hihi . major hebben ze gesubd wat toch wel de beste anime ooit isquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. wat een baggergroepZe weten toch dat iedere anime-fan op rizon zit..
En die [mjn] is dan een uitzondering. Laat ik het zo zeggen.. de meeste zijn in #news te vinden.
Visual-novels saai, dat is een beetje generaliserend denken he!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:35 schreef Ascendancy het volgende:
Sleepsub, je bedoeld van die visual novels. Ik dacht boekachtige![]()
Visual novels zijn saai. Ik heb een stuke van de ef-prologue gedaan.
En daar heb je dus gruwelijk gelijk in!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:01 schreef SleepSub het volgende:
De Fan-industrie hoeven ze niet meteen aan te pakken als ze het goed of zelfs perfect doen, laat de fan-industrie de rechthebbende helpen.
Dit wilde ik eventjes kwijt![]()
De art in de meeste visual novels faalt... * Denkt aan Umineko*quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Visual-novels saai, dat is een beetje generaliserend denken he!
Ooit Clannad gespeeld?
Laten we idd hopen dat de manga industrie eens gaat samenwerken met de fans en samen met een oplossing komen... Ik vraag mij altijd al af waarom ze (de uitgevers) zelf niet het initiatief nemen wat betreft online manga of digitale manga. Genoeg mensen die er denk ik wel wat voor over hebben om online manga te lezen voor een (kleine) vergoeding.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:01 schreef SleepSub het volgende:
*knip*
De Fan-industrie hoeven ze niet meteen aan te pakken als ze het goed of zelfs perfect doen, laat de fan-industrie de rechthebbende helpen.
Dit wilde ik eventjes kwijt![]()
Zoals bijvoorbeeld netcomics. Tegen een kleine vergoeding kan je daar manga lezen.quote:
Dus je huilde?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net 5cm per second gekeken.
Wat zieligAls ik niet zo'n vent was had ik gehuilt.
Nee, ik werd er alleen emo vanquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus je huilde?
Ik heb 5x gehuild bij ef memories
En 3x om hetzelfde bepaalde stuk in FMA
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net 5cm per second gekeken.
Wat zieligAls ik niet zo'n vent was had ik gehuilt.
Welk stuk in FMA? Ik denk dat ik het wel weet maar tochquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:33 schreef Dus je huilde?
Ik heb 5x gehuild bij ef memories
En 3x om hetzelfde bepaalde stuk in FMA
Hmm, nee daar kon ik niet om huilen. Heb ik bij Naruto toch wat minder last van. Wel bij het einde van Code Geass een traantje weggepinkt, maar ik ben dan ook niet direct het macho type, dus dan mag tquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
Nee, ik werd er alleen emo van![]()
Tot nu toe nog nooit gehuild bij film, maar het werd wel krap toen de 3e hokage begraven werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |