SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, maar pas op strax krijg je nog nachtmerries... Van die wandelende kadavers en de pantishots die ze geven. Normaal heb ik nix tegen fanservice, maar in tegenstelling tot sommige andere okaku ben ik geen necrofiel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:16 schreef MakuMaku het volgende:
Ja vooral erg leuk als het kijkt voor het slapen gaan en dan met voorkeur rond middernacht. Brrr... lekker horrorren!
Welke subber? Gewoon Horrible?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:56 schreef wdn het volgende:
Occult acadamy! wilde ik net ook zeggen: nog een juweeltje dit seizoen!
[ afbeelding ]
Maar HOTD is beter
Hehe, ik had ook zo men twijfels over "Cat Shit One" (De titel ook héquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:11 schreef gniffie het volgende:
Ik voel me echt een viespeuk als ik cat shit one zo in me taakbalk zie staan
... Huh? Ik heb alleen aflevering 3 van HotD gekeken van SleepSub en er is mij niet echt incorrect gebruik van de Nederlandse taal opgevallen. Ook de vertaling was imo goed in vergelijking met wat ik van het Japans begreep en de vertaling van Mazui.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:09 schreef lelouch het volgende:
Net aflevering 2 en 3 van HotD gekeken van SleepSub.
Maar hierna gewoon weer in het Engels verder. Het voelt gewoon 'natuurlijker', ben het na al die jaren gewend.
Tevens ergerde ik mij aan het vaak incorrecte Nederlands.
Natuurlijk wel alle respect voor de tijd en moeite SleepSub!
LEUGENS!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:56 schreef wdn het volgende:
Occult acadamy! wilde ik net ook zeggen: nog een juweeltje dit seizoen!
[ afbeelding ]
Maar HOTD is beter
Ik zei het toch? Iedereen die Cat Shit One niet gaat kijken dit seizoen moet zich laten nakijken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Hehe, ik had ook zo men twijfels over "Cat Shit One" (De titel ook hé)
Op een gegeven moment gekeken en opeens:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is wel mooi geworden, kan niet wachten op Episode 2
Ik heb Pretentious als subber, géén idee wat voor subs dat zijn.quote:
Sorry, maar er zitten behoorlijk wat taalfouten in de HOTDsubs van Sleepsubs. Ik kijk het wel verder, want het is een (minder) gecensureerde versiequote:Op woensdag 21 juli 2010 19:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
... Huh? Ik heb alleen aflevering 3 van HotD gekeken van SleepSub en er is mij niet echt incorrect gebruik van de Nederlandse taal opgevallen. Ook de vertaling was imo goed in vergelijking met wat ik van het Japans begreep en de vertaling van Mazui.
tl;dr de fouten zijn me niet opgevallen weet je misschien nog een of twee voorbeeldtjes?
Rerouch! Nee. R2! Je bent terug!
Tokyo Toshokan is het te downloaden ik gebruik dezelfde ondertitels als Bakakame.quote:
AT-X censoret het minst.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik weet dat hier ergens staat welk channel HOTD het minste censored maar ik kan het niet vinden![]()
En sorry sleepsub, ga niet de jouwe kijken, ik kijk echt liever engels.
HOTD en Occult Academy zijn best leuk, moet je maar 's proberen als je verder niks te doen hebtquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:49 schreef Ascendancy het volgende:
Dankje.
Afgelopen week geen behoefte aan anime gehad. Maar nu maar weer eens wat proberen
We waren maar met z'n 4enquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:58 schreef .Cake. het volgende:
Is die meet trouwens al geweest? Was t wat?
Aaaah, ik heb twee weken geen anime kunnen kijken. Vandaag een saaie lange rotdag gehad. Maar net wel twee afleveringen van K-ON!! in kunnen halen!Ik heb de meisjes gemist!! Die serie presteert het elke keer weer om mij in een goeie bui te krijgen!
Probeer The Wings of Honneamise eens.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:26 schreef JDx het volgende:
Na, een paar Ponyo, Howl's Moving Castle, Sprited Away en gister Summer Wars wil ik meer... iemand exacte tips? Niet zo van: alles van Ghibli ofzo, gewoon echte aanraders?
Toch bedankt dat je het probeerde, de meeste willen het niet eens proberen en zeggen dan maar watquote:
Pretentious komt van GG/CoalGuys afquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:36 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb Pretentious als subber, géén idee wat voor subs dat zijn.
Geen idee waar ik 't eigenlijk vandaan heb gehaald
Ik vertaal direct vanuit het Japans, aangezien ik de episode direct bekijk en daarna ga beginnen met subben.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
EDIT: Vraagje trouwens aan Sleepsub: vertaal jij letterlijk uit het Japans? Want dan zijn de foutjes onvermijdelijk lijkt me. Bovendien wil ik nog even benadrukken dat ik je niet probeer af te branden hiero, ik wil alleen even aangeven dat er ruimte is voor verbetering![]()
Maakt niet uit Asc, ik kan mensen niet dwingen, ik maak alleen een weg "bij" op een grote snelweg voor mensen die het eventueel met NL'se subs willen bekijken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik weet dat hier ergens staat welk channel HOTD het minste censored maar ik kan het niet vinden![]()
En sorry sleepsub, ga niet de jouwe kijken, ik kijk echt liever engels.
Klopt, alleen ik [BK-201] vertaal HOTD. Iedere vertaler heeft zijn of haar eigen Anime.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Er werken volgens mij meerdere vertalers mee aan sleepsubs... *Praat voor zijn beurt en zwaait naar Asc*
We hebben het wel gezellig gemaakt met ze 4en!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
We waren maar met z'n 4en
Jullie zijn allemaal saai
Het grote anime/manga meettopic: 8 Juli meet in utrechtquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:40 schreef .Cake. het volgende:
Foto's? Beschamende verhalen? OF was t meer zoals die paint tekening?![]()
Klinkt goed.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:00 schreef lelouch het volgende:
[..]
Het grote anime/manga meettopic: 8 Juli meet in utrecht
Nieuwsgroepenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:44 schreef gniffie het volgende:
Eindelijk raken weekelijkse releases ook ingeburgerd op de nieuwsgroepen soms mocht je paar dagen wachten,terwijl het nu paar uurtjes is
al die andere servers voor iedere subgroep iedere keer is kutquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
NieuwsgroepenWaar zijn de IRC die-hards gebleven?
Gelukkig welquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:44 schreef gniffie het volgende:
Eindelijk raken weekelijkse releases ook ingeburgerd op de nieuwsgroepen soms mocht je paar dagen wachten,terwijl het nu paar uurtjes is
De meeste zitten anders gewoon op rizon hoor, maar als je niet telkens andere channels wilt joinen, kun je ook gewoon in #news of #nibl (op rizon) gaan zitten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
al die andere servers voor iedere subgroep iedere keer is kutvroeger was dat wel relaxed had half maison (ikoku ofzo
) van een of andere wazige channel afgeharkt met maar 10 mensen erin
Ik was al een tijdje overgestapt op het direct downloaden van manga, maar dit is wel het einde van een tijdperk. OneManga is de plek waar ik ben begonnen met het lezen van Naruto, Bleach en Soul Eater... De plek waar ik mijn eerste manga las.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:38 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Voor de online manga lezers, na eerder al "ero" content van de site te hebben geweer stoppen ze er nu helemaal mee de mensen van onemanga.
Gelukkig zijn er voldoende alternatieven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |