QFT !quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeiknummer.
Hier nog ff wat opruimen en dan weer richting 040. Daar voetbal kijken en daarna BBQ in Groesbeek. Of all places....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
QFT !
Bijna 30 graden. Zometeen ff snel boodschappen doen, dan richting sportschool en uiteraard ook ff voetballen checken
QFT!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:52 schreef Againzender het volgende:
Zo zeg, dit is zo'n heerlijk broeierig nummer
quote:Haai Marijke. Hoi. Ben je op Rock Werchter? Oh leuk. Muse. MUSEE. Hihihahahoehoe. Slaap lekker Marijke.
En daar heb je geen audioopname van?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:59 schreef Mr.DD het volgende:
Excuses voor Marijke Roskam. Belde haar vannacht in een licht aangeschoten toestand. Belde ze terug![]()
[..]![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:59 schreef Mr.DD het volgende:
Excuses voor Marijke Roskam. Belde haar vannacht in een licht aangeschoten toestand. Belde ze terug![]()
[..]![]()
Geen idee of ze toen op de radio was. Moet wel. Was ergens rond 1 uur.quote:
Prima vooruitzicht als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier nog ff wat opruimen en dan weer richting 040. Daar voetbal kijken en daarna BBQ in Groesbeek. Of all places....
Nice ! Congratzquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.bonnefanten.nl(...)ijvend_vrij_uitzicht
Gewonnen
Ik zou met dit weer gewoon in pak naar het werk gaan. Als ik werk zou hebben, heet dat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:14 schreef -Hans- het volgende:
Lange broek richting werk, maar neem op dit soort dagen wel een korte broek mee zodat ik me snel kan omkleden. Gelukkig doen ze bij mij op het werk niet moeilijk over t-shirts/korte broeken, enzo.
HEY DJ !
Pfff dat lijkt mij echt wel erg warm hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou met dit weer gewoon in pak naar het werk gaan. Als ik werk zou hebben, heet dat.
Nog niet heel concreet. Sinds gisteren officieel werkloos, dus zo ff wat papieren naar UWV versturen.. Dus nog ff hard doorzoeken naar wat nieuwsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff dat lijkt mij echt wel erg warm hoor. Nog geen nieuwe ontwikkelingen m.b.t. de zoektocht naar nieuw werk?
Hoop dat je snel weer wat nieuws weet te vindenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog niet heel concreet. Sinds gisteren officieel werkloos, dus zo ff wat papieren naar UWV versturen.. Dus nog ff hard doorzoeken naar wat nieuws.
Ik hoop 't ook. Is nu wel mooi geweestquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat je snel weer wat nieuws weet te vinden.
In de zomerperiode lijkt het mij nog wel te doen, maar straks met de herfst/winter is het een stuk minder.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoop 't ook. Is nu wel mooi geweest.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:16 schreef -Hans- het volgende:
Zo! terug van het sporten. Heel vreemd, maar er waren maar 4 mensen....! extreem rustig. Nu ff relaxen en dan voetbal kieken.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe zal dat toch komen hans?
Zondag ga ik tussen 14.00-18.00 bootje varen met de jongere collega's van werk, focking lachen (en warm, pfff) @ giethoorn. Geen zonnebrand opdoen, want ik verbrand niet (snel)
Ook al verbrand je niet snel, op het water gaat het zeker 3x zo hard. Echt, factor 20, minstens.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe zal dat toch komen hans?
Zondag ga ik tussen 14.00-18.00 bootje varen met de jongere collega's van werk, focking lachen (en warm, pfff) @ giethoorn. Geen zonnebrand opdoen, want ik verbrand niet (snel)
Ik had liever Ginger Ninja...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:49 schreef -Hans- het volgende:
Ze bellen nu met Bertolf ! Hij is MEGAHIT !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |