abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85893260
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:09 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als de affaire Lewinsky al uitgebreid in de media komt, dan denk ik niet dat overheids bemoeienis bij 9/11 tien jaar lang onder de pet kan worden gehouden.
Hoe weet je dat die affaire uberhaupt geheim moest blijven? Is er werkelijk aan Clintons ballen gezogen. Is de president van Amerika echt zo dom om zoiets te doen? Ik weet het niet, maar ook hier moet je niks uitsluiten.
pi_85894088
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:14 schreef KurdKasim het volgende:

[..]

Hoe weet je dat die affaire uberhaupt geheim moest blijven? Is er werkelijk aan Clintons ballen gezogen. Is de president van Amerika echt zo dom om zoiets te doen? Ik weet het niet, maar ook hier moet je niks uitsluiten.
Dat was zooo toneel voor de buhne, dergelijke details komen niet naar buiten mits onderdeel van een stukje toneel

Iets in de sfeer van dualiteit faken tussen Democraten en Republikeinen in werkelijkheid is het een en de zelfde clubje toneelspelers met bvb Ajax en Feijenoord shirts aan

Denk tevens ook omdat het GW Bush beter uit de verf zou doen komen met een mega genant schandaal van zijn voorganger op de achtergrond

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 31-08-2010 01:21:00 ]
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:50:30 #153
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_85894947
quote:
. Is de president van Amerika echt zo dom om zoiets te doen?
Nee, zeker niet de laatste Amerikaanse president die het waagde om Wall Street tegen te werken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_85895389
quote:

[..]

Ik zou niet weten wat het nut was van het openbaar maken van de Lewinsky affaire. Dat heeft Clinton en de VS geen goed gedaan.

Net zoals ik ook niet weten waarom het nuttig is om openbaar te maken dat er gevangen werden gemarteld in Guantanamo bay. Of dat het nuttig was om te onthullen dat de VS valse bewijzen heeft gebruikt om Irak binnen te vallen.

Maar goed, leg jij maar eens uit hoe zo'n grote operatie als 9/11 zolang geheim kan blijven.
Leaf
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:28:23 #155
235357 TitusPullo
pi_85896396
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:01 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat het nut was van het openbaar maken van de Lewinsky affaire. Dat heeft Clinton en de VS geen goed gedaan.
Dat was nou juist de bedoeling van de doorgedraaide Zionisten. Dat je dat nog niet begrijpt na al die uitgebreide uiteenzettingen van mediacurator, wel de meest ijverige verzamelaar van grappige plaatjes die dit forum gekend heeft.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_85897897
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:28 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat was nou juist de bedoeling van de doorgedraaide Zionisten. Dat je dat nog niet begrijpt na al die uitgebreide uiteenzettingen van mediacurator, wel de meest ijverige verzamelaar van grappige plaatjes die dit forum gekend heeft.
demonisatie cq haat campagnes en stemming makerij is dan weer jou specialiteit, trots op jezelf? :{
pi_85897950

Ik spreek in algemeenheden en grossier in van alles dat ik complottist waardig acht, jij speelt op de man en valt hoofdzakelijk de boodschapper aan, take your pick :7

[ Bericht 11% gewijzigd door mediacurator op 31-08-2010 02:31:31 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:23:11 #158
235357 TitusPullo
pi_85904460
Jij klaagt over ''demonisatie'' als ik beweer dat je grappige plaatjes verzamelt. Hoe wil je ooit standhouden tegen de gezagsdragers die hele landen vernielen?
pi_85906851
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 11:23 schreef TitusPullo het volgende:
Jij klaagt over ''demonisatie'' als ik beweer dat je grappige plaatjes verzamelt. Hoe wil je ooit standhouden tegen de gezagsdragers die hele landen vernielen?
Ik denk vooral door te focussen op het onderwerp zelf, op de persoon spelen is te 2009 en leidt alleen tot overuren voor de mods enzo, nogal zinloos

:{
pi_85906891
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:43 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik denk focussen op het onderwerp, op de persoon spelen is te 2009 en leidt alleen tot overuren voor de mods enzo, nogal zinloos

Hypocriet. Je loopt zelf te pas en onpas de discussie te vergallen en nu ga je ineens mekkeren dat mods het druk zouden hebben met anderen.
Leaf
pi_85907071
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:44 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Hypocriet. Je loopt zelf te pas en onpas de discussie te vergallen en nu ga je ineens mekkeren dat mods het druk zouden hebben met anderen.
Jou mening, ik heb de mijne, iets minder klagen, dat zou mij meer motiveren om inhoudelijk op dingen in te gaan.

Intussen compenseer ik door extra veel relevant nieuws te "dumpen", waarover ik dan weer het verwijt krijg deze niet te voorzien van genoeg commentaar.

Zo is er altijd wel wat maar ben ik wel aanzienlijk vooruit gegaan gezien ik al geruime tijd geen verzoeken meer krijg vd modz om mezelf op bepaalde punten aan te passen

Dat laatste zie ik dan wel weer als een aanzienlijke vooruitgang maar dat kun jij natuurlijk ook weer niet waarderen :{
pi_85911639
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Jou zegt het misschien genoeg. Mij niet.

Ik heb me vaak zat in stellingen en beweringen rond 9/11 verdiept om te weten dat de soep zoals jij die presenteert niet altijd zo heet is als jij die nu opdiend.

Rond 9/11 zouden er bijvoorbeeld veel meer transactie zijn gedaan dan andere dagen. Maar als je wat beter kijkt zie je dat er op andere dagen net zoveel transacties zijn gedaan en dat het helemaal niet zo bijzonder is wat er die dag is gebeurd.
Gewoon doorgaan he ? Nou dan ik ook hoor.
Wel 's van Convar gehoord die harddisken uit de wtc resten hebben onderzocht ?
Die liggen inmiddels bij de fbi en Convar is overgenomen door KROLL dus daar hoor je nooit meer iets van.
Ben wel benieuwd waar jij dan " beter naar kijkt "
Als je bepaalde cruciale info niet hebt kun je er ook niet beter naar kijken en alleen afgaan op de uitspraak van b.v. in dit geval 'n convar medewerker die sprak over misschien wel 100 miljoen die net voor en tijdens de aanslagen van eigenaar wisselden. Wel 's gehoord van PROMIS, ? Leuk speeltje voor vriend en vijand.

Als jij denkt dat met 'je beter kijken " de kous af is dan ben je imho wereldvreemd, kijk bovendien ook 's naar het grote plaatje.

Welke bedrijven verdienden er na 9-11 veel geld en wie waren daar de grootaandeelhouders b.v. ?
Meld je hier anders weer ff als je me 'n lijstje kan doen van wat Black OP's die de us govt uitvoert waarvan congresleden of zelfs de president het bestaan niet van kennen ipv Lewinsky afleidingsgeneuzel.
(Die vgl slaat compleet mank geheel andere spelers/belangen etc)
Je zal vast wel 'n ontevreden medewerker vinden die je wil helpen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_85911832
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:55 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Gewoon doorgaan he ? Nou dan ik ook hoor.
Wel 's van Convar gehoord die harddisken uit de wtc resten hebben onderzocht ?
Die liggen inmiddels bij de fbi en Convar is overgenomen door KROLL dus daar hoor je nooit meer iets van.
Ben wel benieuwd waar jij dan " beter naar kijkt "
Als je bepaalde cruciale info niet hebt kun je er ook niet beter naar kijken en alleen afgaan op de uitspraak van b.v. in dit geval 'n convar medewerker die sprak over misschien wel 100 miljoen die net voor en tijdens de aanslagen van eigenaar wisselden. Wel 's gehoord van PROMIS, ? Leuk speeltje voor vriend en vijand.

Als jij denkt dat met 'je beter kijken " de kous af is dan ben je imho wereldvreemd, kijk bovendien ook 's naar het grote plaatje.

Welke bedrijven verdienden er na 9-11 veel geld en wie waren daar de grootaandeelhouders b.v. ?
Meld je hier anders weer ff als je me 'n lijstje kan doen van wat Black OP's die de us govt uitvoert waarvan congresleden of zelfs de president het bestaan niet van kennen ipv Lewinsky afleidingsgeneuzel.
(Die vgl slaat compleet mank geheel andere spelers/belangen etc)
Je zal vast wel 'n ontevreden medewerker vinden die je wil helpen.
Niks nieuws. Allang gehoord, allang weerlegd. :)
Leaf
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:55:39 #164
235357 TitusPullo
pi_85918614
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:43 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik denk vooral door te focussen op het onderwerp zelf, op de persoon spelen is te 2009 en leidt alleen tot overuren voor de mods enzo, nogal zinloos

Ik speel niet op de persoon, ik ben Salvad0r niet.
pi_85919220
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:00 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Niks nieuws. Allang gehoord, allang weerlegd. :)
Dan weet je meer dan ik, kun jij mij aan die info helpen ?
Oh en vergeet de black o.p.s niet he.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_85921803
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dan weet je meer dan ik, kun jij mij aan die info helpen ?
Oh en vergeet de black o.p.s niet he.
Ik ben ook wel benieuwd wat ie allemaal weet over Kroll Associates enzo.
pi_85996435
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd wat ie allemaal weet over Kroll Associates enzo.
Denk dat ik op dit soort info tevergeefs zal wachten,

quote:
What happens when you deputize someone in a national security or criminal investigation is that you make it illegal for them to disclose publicly what they know. Smart move.
http://911research.wtc7.net/sept11/stockputs.html
Het zal dus wel zoiets worden:
quote:
The 9/11 Commission Report says:

Highly publicized allegations of insider trading in advance of 9/11 generally rest on reports of unusual pre-9/11 trading activity in companies whose stock plummeted after the attacks. Some unusual trading did in fact occur, but each such trade proved to have an innocuous explanation.

Eisenhower1961.
pi_86123178
Why Big Bankers and Corporations Love Obama

^O^
RonPaul2008dotcom | 6 september 2010
09/06/2010 - http://www.RonPaul.com

Ron Paul is America's leading voice for limited, constitutional government, low taxes, free markets, a return to sound monetary policies, and a sensible foreign policy that puts America first.

For more information visit the following websites:

http://www.RonPaul.com
http://www.RonPaulNews.com
http://www.CampaignForLiberty.com
http://www.house.gov/paul
http://www.DailyPaul.com
http://www.RonPaulForums.com
pi_86180492
New HD Trailer 'The Obama Obsession' Hilarious Sheeple Satire but True gov360.org

dinsdag 7 september 2010 @ 21:30:03 #170
235357 TitusPullo
pi_86181657
Dat is tweemaal dezelfde zin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')