quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
dat begon toen jij binnen kwam he?
Je was het bier vergeten
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 048 MPG
02. 036 Marijkezwolle
03. 022 MissMSX
04. 021 goldfinger1963
05. 020 Dr_Flash
06. 019 marcb1974
07. 018 DaMart
08. 015 --Tweety--
09. 008 Fha
10. 008 wel.o.k
11. 004 cablegunmaster
12. 004 Symphonic
13. 004 friemelaar
14. 002 OA
15. 001 Jirdo
waarom nietquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom niet![]()
geef piles dan maar op zijn mieter
vandaag iig minder dan gisterenquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag iig minder dan gisteren
quote:
quote:Top 100 van donderdag 1 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
10. 173 goldfinger1963
16. 142 MPG
44. 093 Dr_Flash
57. 080 Pheno
Tasquote:
Waarom ben jij zo vroeg online?quote:
Ik ook nu m'n airco overleden is...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit me al helemaal te verheugen op die knetterwarme dag
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
SOS CAS TOA
Men neme een rechthoekige driehoek.Sinus van een hoek is de lengte van de overstaande rechthoekszijde gedeeld door de lengte van de schuine zijde Cosinus van een hoek is de lengte van de aanliggende rechthoekszijde gedeeld door de lengte van de schuine zijde Tangens van een hoek is de lengte van de overstaande rechthoekszijde gedeeld door de lengte van de aanliggende rechthoekszijde.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit me al helemaal te verheugen op die knetterwarme dag
ben ik al bijna klaar meequote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nietEn dan moet ik ook nog schoonmaken vandaag
quote:
lichameljike inspanning wordt afgeraden vandaag (not a joke) ivm smogvorming.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wauw! * Jaloers is
Ik moet nog beginnen en om 9 uur moet ik op de kinderboerderij zijn voor vrijwilligerswerk en ik wilde ook nog sporten vanmiddag (airco op de sportschool![]()
) en en en... bluh
Nee ik weet het, maar mijn cavia wil een schone kooi, mijn kat een schone bak en stofzuigen moet dan ook... En ik dacht dat sporten in de sportschool met airco wel kon... maar dat kan ik beter niet doen? Dan doe ik alleen de caviakooi en kattenbak en zuig ik morgenochtend welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lichameljike inspanning wordt afgeraden vandaag (not a joke) ivm smogvorming.
gewoon huishoudelijk werk is natuurlijk geen probleem, maar als je intenseif gaat sporten gaan je longblaasjes open staan. En dat is in de airco ruimte natuurlijk niet zo erg, maar als je naar buiten de smog in stapt....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee ik weet het, maar mijn cavia wil een schone kooi, mijn kat een schone bak en stofzuigen moet dan ook... En ik dacht dat sporten in de sportschool met airco wel kon... maar dat kan ik beter niet doen? Dan doe ik alleen de caviakooi en kattenbak en zuig ik morgenochtend wel
Ook als je helemaal niet astmatisch bent? En is er overal in NL smogvorming dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon huishoudelijk werk is natuurlijk geen probleem, maar als je intenseif gaat sporten gaan je longblaasjes open staan. En dat is in de airco ruimte natuurlijk niet zo erg, maar als je naar buiten de smog in stapt....
ook als je niet asmatisch bent...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook als je helemaal niet astmatisch bent? En is er overal in NL smogvorming dan?
Nu was ik toch al niet van te gaan sporten, maar wel lekker even wandelen
Limburg?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:57 schreef Pheno het volgende:
Ik leef nog hoor. Maar goed, hier in het buitenland valt de smogvorming dan ook wel mee.
Alles wat buiten de randstad valt is toch buitenland voor jullie ras ?quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles wat buiten de randstad valt is toch buitenland voor jullie ras ?
Om nieuws te posten, duh. Maar stiekem om op een shitload aan smileys te wachten in een ander tpoicquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dank voor de uitleg
![]()
En goedemorgen allemaal!![]()
is j_j weer terug?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Om nieuws te posten, duh. Maar stiekem om op een shitload aan smileys te wachten in een ander tpoic.
quote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon huishoudelijk werk is natuurlijk geen probleem, maar als je intenseif gaat sporten gaan je longblaasjes open staan. En dat is in de airco ruimte natuurlijk niet zo erg, maar als je naar buiten de smog in stapt....
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Om nieuws te posten, duh. Maar stiekem om op een shitload aan smileys te wachten in een ander tpoic.
Neequote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom sla ik het sporten vandaag wel over... ik kijk vanmiddag wel naar sport.
[..]
Iemand gaat jou vreselijk uitlachen met een paar honderd keer deachter elkaar?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |