SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dagoduck op 02-07-2010 10:00:45 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Waarom post je nou voor mijn post, nu klopt mijn post na jouw post niet meerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:25 schreef Repeat het volgende:
Om 8 uur 's ochtends aan de handkar? Ben je wel goed
kloonquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:23 schreef Dagoduck het volgende:
Fail.Wat ben je ook een geilpijp he lars!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA!
hoezo niet? zij heeft ook wel eens geëxperimenteerd hoor!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:26 schreef Twilight-Zone het volgende:
Ik durf echt niet meer met haar te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Zekerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:27 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Wat ben je ook een geilpijp he lars!
Ik had het mede over jou ja.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:23 schreef Dagoduck het volgende:
Fail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |