SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
HuiliesSlaap lekker dumpertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
HuiliesBuh-bye LlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik bedenk me net dat ik WEER vergeten ben de tuin te sproeien!Morgen wordt het ook al niks, dus nu maar even in pyjama in het donker met de tuinslang op pad.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Buh-bye Ll
Ik denk dat Nelis toch over de schutting isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik bedenk me net dat ik WEER vergeten ben de tuin te sproeien!Morgen wordt het ook al niks, dus nu maar even in pyjama in het donker met de tuinslang op pad.
Dat wordt roepen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hehe, ik zie je al gaan, sluipend door de tuinquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
dus nu maar even in pyjama in het donker met de tuinslang op pad.
Zijn ze beide buiten gewend of nog niet eerder buiten geweest?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat Nelis toch over de schutting is
Dat wordt roepen
Vroeger bij de oude baas konden ze ook af en toe naar buiten. Hier ook soms, maar nog niet eerder over de schuttingquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze beide buiten gewend of nog niet eerder buiten geweest?
De schurk, de schoft, de schavuitquote:
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
Zo. Klaar met sporten. 2 mannen, 3 vrouwen, wat een opkomst
Een stuk of drie, weer of geen weerquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel dagen per week ga je spinnen Pheno?
Lekkerquote:
Het werkt verslavend, dat is het 'probleem'.quote:
Jij sporter jij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het werkt verslavend, dat is het 'probleem'.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit aan m'n eerste (en enige) bakkie koffie van de dag en het zweet staat me nu al op het voorhoofd![]()
Nog 7 uurtjes werken
Ja ik vind het beter in de auto dan buiten / op het werkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik zo vreemd vind, dan hebben ze het in het nieuws over files en "heel sneu als je nu in de file staat".
Als je airco hebt sta je beter een half uur in de file dan thuis in je saunahok
quote:
Ik weet het niet, ik ga er wel steeds meer in geloven en ben zowaar een beetje zenuwachtig nuquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik zo vreemd vind, dan hebben ze het in het nieuws over files en "heel sneu als je nu in de file staat".
Als je airco hebt sta je beter een half uur in de file dan thuis in je saunahok
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nog heel veel mensen die geen airco in de auto hebben, daar is het toch wel sneu voor
(Ik heb ook geen aircoMaar ik sta dan ook bijna nooit in de file
)
Mogguh!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch geen overgrote meerderheidZe vertellen het alsof de file standaard voor iedereen een hel is, terwijl (bijna) iedereen daar met een raampje dicht staat
Het onderling resultaat valt nog reuze mee zag ik op de FIFA site.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop op een nipte overwinning. Het kán, maar dan moeten ze wel wat doen. En ik zit volledig in het gevoel van '94, toen we er uiteindelijk toch uitgingenEerste exit (ik kijk teveel talentenshows
) waar ik zo over de zeik was.
Zou wel lekker zijn om dat vanmiddag recht te trekken, maar we zullen het zien
Meeste toch wel? Sowieso vrijwel alle nieuwe auto's? En wat oudere auto's toch ook wel al?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb het idee dat nog steeds de meerderheid geen airco heeft
Maar misschien zit ik er enorm naast.
Een airco was "vroegah" geen standaard, en als optie best prijzigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meeste toch wel? Sowieso vrijwel alle nieuwe auto's? En wat oudere auto's toch ook wel al?
Nou ja ik weet het ook eigenlijk niet. Maar de meeste mensen die ik ken hebben wel airco iig.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb het idee dat nog steeds de meerderheid geen airco heeft
Maar misschien zit ik er enorm naast.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook gewoon simpele airco, geen climate control of weet ik wat.![]()
Maar wat ik laatst hoorde is dat een hoop mensen (en vrijwel alle leasemaatschappijen) het standaard nemen omdat het gewoon een redelijk 'waardevaste' investering is. Je auto verliest vrij snel waarde, maar je kan 'm toch altijd nog voor een leuk bedragje extra van de hand doen als je airco hebt.
Plus dat steeds meer nieuwe natuurlijk wel al met airco komen, dus je je auto wellicht al lastiger kan verkopen als jij hem dan over 5 jaar op de markt gooit zonder airco.
Je bent speciaalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:41 schreef Greys het volgende:
Oh nou dan ben ik dus een uitzondering met mijn toch echt niet al te oude Smart
Ik hou er wel van om een uitzondering te zijn
Nee dat is zo, als ik het zelf zou moeten betalen zou ik ook niet weten of ik het wel zou doen voor die paar warme weekjes hier hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de nieuwe auto's (vooral de kleinere, die toch echt heel populair zijn, vooral nu) hebben vaak nog steeds geen standaard airco hoor, daar kwam mijn zus wel achter nu bij haar autojachtEn dan is het nog steeds een flink prijzige extra optie, als je niet een berg geld te besteden hebt.
quote:vrijdag 2 juli
09.00 – 09.15
dagpresentator
09.15 – 11.00
DJ
11.00 – 11.30
prijsuitreiking
11.30 – 12.30
DJ
12.30 – 13.15
spelletjesprogramma
13.15 – 13.30
prijsuitreiking
13.30 – 14.15
DJ
14.15 – 14.30
prijsuitreiking
14.30 – 15.00
Tessa Finalist Popstars 2007
15.00 – 16.00
DJ
16.00 – 17.45
Nederlands Elftal
17.45 – 18.00
DJ
18.00 – 19.00
Mr Dubois
19.00 – 20.00
DJ
20.00 – 21.00
William
21.00 – 21.45
DJ
21.45 – 22.15
Jaap, Winnaar X-Factor 2010!
22.15 – 22.25
prijsuitreiking Leontien
22.25- 23.00
DJ
quote:zaterdag 3 juli
09.00 – 10.00
Q-Music
10.00 – 11.00
Q-Music
11.00 – 12.00
Q-Music
12.00 – 13.00
Laura Vane & The Vipertones
13.00 – 14.00
Ivanildo
14.00 – 14.30
Roan
14.30 – 15.30
Q-Music
15.30 – 16.30
Q-Music
16.30 – 20.00
Proloog
20.00 – 20.30
Brandi
20.30 – 23.00
Q-Music
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
Jaapie, nog zo'n talentensnollie, Nederlands Elftal op groot scherm
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de nieuwe auto's (vooral de kleinere, die toch echt heel populair zijn, vooral nu) hebben vaak nog steeds geen standaard airco hoor, daar kwam mijn zus wel achter nu bij haar autojachtEn dan is het nog steeds een flink prijzige extra optie, als je niet een berg geld te besteden hebt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe is het met de autojacht trouwens?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Citroën C1 geworden, zwarte, 13.000 km.
Ze gaat hem vandaag ophalen
Om 4 uur vannachtquote:
Dicht bij!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:50 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Greys denk je dat ik de brienenoord nog overkom vanmiddag, daar is toch niks te doen?
Zit nu op schiphol
Lag er een sigarettenpeuk naast hem?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:53 schreef tombolafan het volgende:
En ik weet niet WAT ie gedaan heeft, maar vanmorgen lag ie nog heeeeeeeeeel diep in slaap![]()
quote:
Natuurlijk. Vandaag is sowieso het minste te doen volgens mij. En de Brienenoord word niet afgesloten ofzo hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:50 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Greys denk je dat ik de brienenoord nog overkom vanmiddag, daar is toch niks te doen?
Zit nu op schiphol
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:50 schreef Ml-etje het volgende:
Zit nu op schiphol
quote:
En wat moet ik dan in Rotterdam doen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi moet je ook een lift?
Heb nog n plekje over richting R'dam
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Het parcours van de proloog is de hele dag open voor allerlei activiteiten. Maar dat gaat niet over de BrienenoordHoe laat wil je over de brug? Want het schijnt sowieso erg druk te worden op de weg overal vanmiddag ivm de vakanties ofzo?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Vandaag is sowieso het minste te doen volgens mij. En de Brienenoord word niet afgesloten ofzo hoor![]()
Je hebt eerder last van de vroege en drukke spits van iedereen die om 16u thuis wil zijn
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb mn oranje bavaria-jurkje aan, kom ik binnen bij mn oppaskindjes hier, zegt die van 5:
Wat heb jij nou aan!
Dat mag niet, dan moet je in de gevangenis, dat zag ik op het jeugdjournaal!
![]()
Ze moest er bijna van huilen![]()
![]()
Hoor ik WAT ook eens van een ander?quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja denk dat ik rond 2-en maar maak dat ik weg kom.
Mag wel geen minuut eerder weg maar vooruit.
Aww!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij gaan op de zaak voetbal kijken, maar ik ga vragen of ik dat thuis mag doen.
Want Bink heeft het echt heel slecht. Vannacht heel de tijd die hond nat gemaakt met een washandje en voor de ventilator gelegd
Bah, dat snap ik, dat je je zorgen maaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij gaan op de zaak voetbal kijken, maar ik ga vragen of ik dat thuis mag doen.
Want Bink heeft het echt heel slecht. Vannacht heel de tijd die hond nat gemaakt met een washandje en voor de ventilator gelegd
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww!![]()
Arme Binkie. En het word nu nog stukken warmer dan gister![]()
Ik moet zo even langs een andere vestiging en ga dan denk ik ook maar ff snel langs huis. Vannacht niet thuis geweest en ga het met dit weer ook maar niet gokken dat dat beest genoeg water heeft
bah bah bah idd... Een minizwembadje, vindt ze dat niks?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat echt een crime worden om Bink koel genoeg te houden vandaag en morgen denk ik. Heb de rolluiken in de kamer naar beneden, maar bij beneden komen vanmorgen vroeg was het al 26 graden binnen, zonder dat de zon op het raam scheen ofzo
Vervelend vervelendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:55 schreef Goodbye het volgende:
Systeem op het werk ligt er uit, maar internet doet het nog wel
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bah bah bah idd... Een minizwembadje, vindt ze dat niks?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:55 schreef Goodbye het volgende:
Systeem op het werk ligt er uit, maar internet doet het nog wel
oh nee, als je er niet bent is het niet handig neequote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies?Want het gaat vooral om overdag als ik een paar uur naar het werk ben. En ik durf geen badje in de kamer te zetten als ik er niet ben. Zeker niet omdat ik dan niet weet of ze er nog wel uit komt zelf, als ze er al in komt
[..]
![]()
Goed geregeld, niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies?Want het gaat vooral om overdag als ik een paar uur naar het werk ben. En ik durf geen badje in de kamer te zetten als ik er niet ben. Zeker niet omdat ik dan niet weet of ze er nog wel uit komt zelf, als ze er al in komt
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb mn oranje bavaria-jurkje aan, kom ik binnen bij mn oppaskindjes hier, zegt die van 5:
Wat heb jij nou aan!
Dat mag niet, dan moet je in de gevangenis, dat zag ik op het jeugdjournaal!
![]()
Ze moest er bijna van huilen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
En weer op werk. Zo weer maar even een ritje naar andere locatie. Ik vind het wel prima met dit weer, zit liever in de auto (met airco) dan aan het werk te zijn
Douche?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Visje![]()
Ik vind het bijna niet meer leuk, deze hitte.
En dan vooral omdat ik geen douche ter beschikking heb waar ik zo ff onder kan springen
Denk niet dat m'n laminaat het daar mee eens isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Douche?
Ik denk er over een zwembad in mijn woonkamer te zetten om in te plonzen
Wij hebben tapijt en onderburen. Ach joh, klein detail en zoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk niet dat m'n laminaat het daar mee eens is
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Visje![]()
Ik vind het bijna niet meer leuk, deze hitte.
En dan vooral omdat ik geen douche ter beschikking heb waar ik zo ff onder kan springen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Douche?
Ik denk er over een zwembad in mijn woonkamer te zetten om in te plonzen
Ik vroeg me al af hoe het met je gingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je het blijde nieuws al aan de ouders/schoonouders verteld by den wegh?
Geen zin om al die topics bij te lezen, m'n laptop heeft deze week amper aan gestaan![]()
Strak plan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:24 schreef tombolafan het volgende:
t is idd belachelijk weer
Ik sleur straks deze kinderen mee naar mn moeder om voetbal te gaan kijken. Dat huis is koeler en dan zetten we een zwembadje in de tuin (daar kun je op letten terwijl je voetbal kijkt, hier staat het aan de andere kant van het huis)
Hey Vissie!quote:
Ja, prrrrrrima heur.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe het met je ging
Alles goed verder?
Ik stond net ook gewoon te genieten in de hemaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
Het is dat er vanmiddag voetbal is, anders ging ik een lange sessie boodschappen bij de koude Appie doen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, prrrrrrima heur.
Alleen heel erg druk en m'n vakantie is weer voorbij, dus alles moet in de avonduren gebeuren.
En dan is het zo 11 uur/half 12 voordat je klaar bent.
En met deze temperaturen zit ik dan liever lekker nog ff buiten dan binnen achter de laptop![]()
Gisteravond trouwens toch maar wel een vakantie geboekt, weer naar hetzelfde appartement als vorig jaar
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo'n rijdende hooren hij staat meestal op de slaapkamer.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn toch primaLekker hoor
Voor met slapen is het heerlijk.
Ik zou het niet eens willen hebben!quote:
Vakaaaaantie!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, prrrrrrima heur.
Alleen heel erg druk en m'n vakantie is weer voorbij, dus alles moet in de avonduren gebeuren.
En dan is het zo 11 uur/half 12 voordat je klaar bent.
En met deze temperaturen zit ik dan liever lekker nog ff buiten dan binnen achter de laptop![]()
Gisteravond trouwens toch maar wel een vakantie geboekt, weer naar hetzelfde appartement als vorig jaar
*jaloers*quote:
Hoi Ing, dag Ing!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Catjeeeee![]()
![]()
Tombo, hoest met euhm...jeweetwel?![]()
Oooh, alweer half 2...laterzzzzz
Gaat wel hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Catjeeeee![]()
![]()
Tombo, hoest met euhm...jeweetwel?![]()
Werk ze nog even!quote:Oooh, alweer half 2...laterzzzzz
Ja als er dan ook koele lucht komt, er stond vannacht geen zuchtje wind en die vogels bléren vanaf half 4 dat ik het raam wel dicht moet doenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en toch is raam open lekkerder, erg dorge lucht uit die airco.
Je ziet die verrijdbare nu voor 200 euro of zo, is wel te doen. Maar ze schijnen energie te vreten en voor die paar hete dagen vind ik het dan wat duur. En als je een raam open moet zetten om de warme lucht af te voeren gaat het rendement ook een beetje verloren natuurlijk. Dus ik buffel aircoloos door.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en toch is raam open lekkerder, erg dorge lucht uit die airco.
Maar die dingen zijn niet enorm duur ofzo toch? Omdat eigk niemand er 1 heeft vraag ik me dat nu wel af.
Ik heb nu al geen zin om dadelijk naar buiten te gaan. We gaan foebal kijken op een plein, zonnehoedje mee, me dunkt.quote:
Ja ik ga ook op een open veld kijken, maar ik heb geen zonnehoedje of ietsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu al geen zin om dadelijk naar buiten te gaan. We gaan foebal kijken op een plein, zonnehoedje mee, me dunkt.
parasol meequote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu al geen zin om dadelijk naar buiten te gaan. We gaan foebal kijken op een plein, zonnehoedje mee, me dunkt.
Heb jij geen zonnehoed!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ga ook op een open veld kijken, maar ik heb geen zonnehoedje of iets![]()
![]()
Ach komt wel goed, gewoon blijven drinken![]()
![]()
Zo nog even een snel ritje naar nóg een andere locatie en dan is het mooi geweest
lekker.quote:
Bij een zonnehoed stel ik me zo'n vrouwenhoed voorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat is daar nou gek aanEen hoed of petje of weet ik wat
Nou nee. Ik had er altijd eentje voor op festivals maar die ben ik in een dolle bui kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij een zonnehoed stel ik me zo'n vrouwenhoed voorIk zag het even voor me
![]()
Je hebt toch wel iets van een pet ofzo?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee. Ik had er altijd eentje voor op festivals maar die ben ik in een dolle bui kwijtgeraakt
Komt wel goed joh. Sprint wel ff snel naar boven thuis om sowieso wel wat zonnebrand te pakken en dan zie ik het daar wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien delen ze daar wel petjes uit ofzo
Ik heb me ook al 2x ingesmeerd vandaagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komt wel goed joh. Sprint wel ff snel naar boven thuis om sowieso wel wat zonnebrand te pakken en dan zie ik het daar wel.
Werkschuw tuigquote:
quote:
Succes op de weg straks en veel plezierquote:
Wehehehe, parasol mee op hét uitgaansplein.quote:
quote:
Fles zonnebrand mee en gewoon een leuke man scoren daarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe, parasol mee op hét uitgaansplein.![]()
Ik doe mijn mini parsolletje aka zonnehoedje wel op. Werkte prima op het strand dus zal het ind e stad ook wel doen. Nu heb ik wel een probleempje: ik doe een jurkje met haltertop aan. En heb niemand om mijn rug in te smeren.Eens kijken hoe lang mijn armen zijn en maar hopen dat de rest niet verbrandt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ze straks maar een beetje doorrijden als ik om 15:00 de A20 en A16 op moet
Ik neem maar een inimini tasje mee.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fles zonnebrand mee en gewoon een leuke man scoren daar
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neem maar een inimini tasje mee.![]()
Weet je wat? Ik ga daar een man inclusief een fles zonnebrand scoren!
Love is in the airquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komt wel goed joh. Sprint wel ff snel naar boven thuis om sowieso wel wat zonnebrand te pakken en dan zie ik het daar wel.
quote:
Have fun!quote:
Jij ook alvast!quote:
Ja, iedereen is helemaal heppie de peppie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je het blijde nieuws al aan de ouders/schoonouders verteld by den wegh?
Geen zin om al die topics bij te lezen, m'n laptop heeft deze week amper aan gestaan![]()
is er voetbal danquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:32 schreef Pheno het volgende:
Ja goed, ik vind de reacties bij buren grappig, volgens mij speelt Nederland niet zo goed
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:36 schreef Pheno het volgende:
Ja, zit lekker in de tuin met een macbookje.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
Zon, bidon water en een doos met druiven. Ik houd het wel vol.
Nee hoor, die zitten nu op kosten van de baas naar het voetbal te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, die zitten nu op kosten van de baas naar het voetbal te kijken
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nu ook gestopt hoor. Ik zoek wat informatie over camcorders. Maar ja, iets met bomen en een bos....
Dan online maar doen alsof we samen zijn!quote:
Nee, Nederland moet zo nog een keer scoren, zitten we ook wat lekkerderquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:26 schreef Greys het volgende:
En dan wordt het straks nog gelijk en dan verlenging en dan penalties...![]()
![]()
Heul niet! We winnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:26 schreef Greys het volgende:
En dan wordt het straks nog gelijk en dan verlenging en dan penalties...![]()
![]()
Ja graag, dat zou wel lekker zijn zegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, Nederland moet zo nog een keer scoren, zitten we ook wat lekkerder
Gevalletje eigen schuld, dikke bult!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
Zo, dat was ook geen twijfelgevalletje rood he?
Wat een smeerlap, effe lekker met die noppen in Robben.
Die Brazilianen gaan helemaal uit hun stekker
Ja, die kwaadheid!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gevalletje eigen schuld, dikke bult!
Ze worden echt aso nu, ze zien zichzelf er al uit vliegen denk ikIk zit nog met samengeknepen billen, though..
Mn oppaskindjes zitten in de tuin in het badje, en die kwamen naar binnen gerend "want de buren juichten zo!"quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:34 schreef Goodbye het volgende:
Achter mijn huis zit de brandweer en daar zitten ze met een hele groep, dus ik hoor hun oeh´s en ah´s!En ze moesten net even uitrukken trouwens, zullen ze wel gebaald hebben, want ze waren snel weer terug!
Zeg, ben jij mijn collega?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:36 schreef Pheno het volgende:
Ah, gelukkig, kan ik volgende week weer rustig boodschappen doen
Zoals gezegd, ik heb er niets mee, maar ik vind het best als ze winnen hoor. Dan heeft de rest van Nederland wat langer lolquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, ben jij mijn collega?![]()
Oh nee, die spint niet![]()
Die waar je overhemd en stropdas naar keuze kunt winnen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:
Greys, ik mag wel meedoen met die prijsvraag voor Mr Gb, toch?
Leuk!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Die waar je overhemd en stropdas naar keuze kunt winnen?
Tuurlijk! De winnaars krijgen een kadobon twv 90 euro voor die shop, dus dan kan je er ook je vriend een plezier mee doen uiteraard
Ik hoorde een pfew van mijn vrouw, dus het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Vrije trap tegen![]()
Schep een bordje vol en breng het naar haar, dan!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:47 schreef Pheno het volgende:
ja, en nu is het eten klaar, wil ze niet komen opscheppen
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Schep een bordje vol en breng het naar haar, dan!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:49 schreef Pheno het volgende:
maar dan moet er geen tegendoelpunt vallen anders vliegt de kaapse kerrie me om de oren.
Ik zou zeggen, pak Mr gb vast.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:51 schreef Goodbye het volgende:
Wat suuuuuuuuuuuuperEn ik zit alleen en vol met energie die er niet uit kan
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:49 schreef Pheno het volgende:
maar dan moet er geen tegendoelpunt vallen anders vliegt de kaapse kerrie me om de oren.
Ja, die is er dus niet, rotzakquote:
Ja, nou, die is hier dus nietquote:
quote:
quote:
de buurman dan maar, dat zal hem leren!quote:
Ja nu hoor je niemand meer piepen over dat ie in een goud broekje liep en de naam van Yo aannam he?quote:
Yolanthe is er zeker niet, wat maar bewijst, seks voor de wedstrijd is slecht.quote:
Tijdens is ook slecht.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yolanthe is er zeker niet, wat maar bewijst, seks voor de wedstrijd is slecht.
Mijn ene buurman is wel een lekker ding..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
de buurman dan maar, dat zal hem leren!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu hoor je niemand meer piepen over dat ie in een goud broekje liep en de naam van Yo aannam he?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu hoor je niemand meer piepen over dat ie in een goud broekje liep en de naam van Yo aannam he?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yolanthe is er zeker niet, wat maar bewijst, seks voor de wedstrijd is slecht.
Jullie vinden het een kneusjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat het een misselijke voetballer is hoorTis een kneusje met aandachtsgeil wijf, maar als voetballer uit Oranje een van de beste seizoenen gedraaid dit jaar.
Zeker de fifa baas te plezierenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zit wel vaker in d'r uppie stiekem op de tribune
Hier wonen 6000 mensen, dus wat zal het zijn, 1500 huizen, het kan niet veel kleinerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
Wat woon ik toch in een sufkuttendurp... niet één toeter... NIETS!![]()
Hier tienduizend, wel wat meer inderdaad. Maar nog steeds een durpquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier wonen 6000 mensen, dus wat zal het zijn, 1500 huizen, het kan niet veel kleiner
Eerst nog tegen de winnaar van vanavond, Ghana - Uruguay ofzoiets.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:11 schreef Pheno het volgende:
Moeten ze straks niet tegen Duitsland of zo in de finale? Leuk voor die mensen die de 70's nog in het geheugen hebben. Mijn vader had toen al een deur op zijn naam staan
Volgens mij hebben we in de 70's tegen allebei ooit in de finale gestaan, dus er gaat wat oudjes heel traumatisch kijken danquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst nog tegen de winnaar van vanavond, Ghana - Uruguay ofzoiets.
En ze kunnen nog steeds Duitsland in de finale tegenkomen inderdaad, die spelen morgen tegen Argentinië.
Ja maar de winnaar van morgen (Duitsland of Argentinië dus) moet ook eerst daarna nog in de halve finale tegen eh... Spanje of eh... nog eentje die er in zitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we in de 70's tegen allebei ooit in de finale gestaan, dus er gaat wat oudjes heel traumatisch kijken dan
Oh, ik dacht dat dit al de halve finale was, gezien de herriequote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar de winnaar van morgen (Duitsland of Argentinië dus) moet ook eerst daarna nog in de halve finale tegen eh... Spanje of eh... nog eentje die er in zit
quote:"Voetbal maar bijzaak? Lul niet. Ik heb als kind harder gehuild na de verloren finales in '74 en '78 dan bij de dood van opa en oma."
Vorig WK kwamen we niet verder dan deze kwartfinale, dus vandaar dat dit al een overwinning wasquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit al de halve finale was, gezien de herrie
Ja dat vind ik dan weer een pietsie overdreven, om zoiets Breaking News te laten zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
http://edition.cnn.com/?fbid=BRPOvxqszjy
CNN Breaking news
Qua sport is het breaking news hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer een pietsie overdreven, om zoiets Breaking News te laten zijn![]()
Wat vriendelijk. Uiteindelijk is het toch een spelletje zou je zeggen?quote:
Smerige overtreding, hij zette zijn noppen nog even flink op de gevoelige plek van Robben, waar hij onlangs geblesseerd was. Terecht roodquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat vriendelijk. Uiteindelijk is het toch een spelletje zou je zeggen?
Is ook wel zo hoor, maar ik denk bij Breaking altijd meer aan echt wereldnieuws, aanslagen, dat soort dingenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Qua sport is het breaking news hoorAls je de voetbalgeschiedenis kent...
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Voor de liefhebbertttts:
[WIN!] Een overhemd en stropdas naar keuze!
(Je kunt het bij winst dus ook gewoon aan een ander kado doen)
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Mwehehehe, ze liggen op het Hofplein al in de fontein hoor ik net op het journaal
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Voor de liefhebbertttts:
[WIN!] Een overhemd en stropdas naar keuze!
(Je kunt het bij winst dus ook gewoon aan een ander kado doen)
Ik zal het er nog wel even bij zettenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb al ingestuurd, twijfelde wel even of ik als vrouw wel mee mocht doen
Ik geloof dat het wel gaat.quote:
Ik hoop dat het meevalt vannachtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
Dat komt vannacht op de slaapkamer wel weer denk ik..
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga weer braaf met washandje en ventilator aan de slag
Komt goed!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Oh hai.
Even douchen. Ik ben nogal dood![]()
Wat een feest daar. Echt dat park ontplofte bijna
Sushiquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
Niet heel veel aparts hoorde Mr durft niet los
Zalmkroketjes, verschillende worstsoortjes en kaas met sausje van die gevulde pepertjes, olijfjes, artisjokken salade en vissalade op stokbrood.
Geen maaltijd maar wel lekker.
Morgen alleen thuis dus ik denk eraan langs de sushibar te tuffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |