SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
HuiliesSlaap lekker dumpertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
HuiliesBuh-bye LlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik bedenk me net dat ik WEER vergeten ben de tuin te sproeien!Morgen wordt het ook al niks, dus nu maar even in pyjama in het donker met de tuinslang op pad.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Buh-bye Ll
Ik denk dat Nelis toch over de schutting isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik bedenk me net dat ik WEER vergeten ben de tuin te sproeien!Morgen wordt het ook al niks, dus nu maar even in pyjama in het donker met de tuinslang op pad.
Dat wordt roepen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hehe, ik zie je al gaan, sluipend door de tuinquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
dus nu maar even in pyjama in het donker met de tuinslang op pad.
Zijn ze beide buiten gewend of nog niet eerder buiten geweest?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat Nelis toch over de schutting is
Dat wordt roepen
Vroeger bij de oude baas konden ze ook af en toe naar buiten. Hier ook soms, maar nog niet eerder over de schuttingquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze beide buiten gewend of nog niet eerder buiten geweest?
De schurk, de schoft, de schavuitquote:
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
Zo. Klaar met sporten. 2 mannen, 3 vrouwen, wat een opkomst
Een stuk of drie, weer of geen weerquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel dagen per week ga je spinnen Pheno?
Lekkerquote:
Het werkt verslavend, dat is het 'probleem'.quote:
Jij sporter jij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het werkt verslavend, dat is het 'probleem'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |