mag van mij wel wat meer rommelenquote:
Kan heerlijk genieten van zo'n regenbui op een zwoele dagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat ruikt het toch altijd lekker als het heeft geregend na zo'n zwoele dag.
een natte vrouwquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:17 schreef tuintegel het volgende:
Kut en nu ben ik dus echt zeiknat geregend. Behalve dat ik zing als kattengejank ben ik ook een verzopen kat...
Ah dat vind ik nou sneu. Even lekker tegen de kachel kruipenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:17 schreef tuintegel het volgende:
Kut en nu ben ik dus echt zeiknat geregend. Behalve dat ik zing als kattengejank ben ik ook een verzopen kat...
Genoeg om tuintegel d'r witte shirt transparant te maken.quote:
Oh was jij daarbij? Bofkontquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg om tuintegel d'r witte shirt transparant te maken.
Uiteraard niet. Ik ben zo iemand die altijd vijf minuten ná de actie pas aanwezig is.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:11 schreef Lovechild het volgende:
Oh was jij daarbij? Bofkont![]()
Roze shirts worden niet transparant heb ik ontdekt (te donkerroze waarsch)
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg om tuintegel d'r witte shirt transparant te maken.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat slapen....
wel met het gevoel van: MENSEN!!![]()
![]()
![]()
enough.... ik ga nu weg...quote:
quote:
Vanavond heeft ze sex met handboeienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
GOED NIEUWS![]()
![]()
Aandachtshoer Paris Hilton de cel in *O* (met oude jankpic)
Vast niet voor het eerst.quote:
En zeker niet voor het laatst!!quote:
Vijf minuten na de regenbui?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Ik ben zo iemand die altijd vijf minuten ná de actie pas aanwezig is.
Me too.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |