qft.... misschien dat ik straks nog wel keer naar de appie ga.... lekker aircoquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
qft.... misschien dat ik straks nog wel keer naar de appie ga.... lekker airco
Oh, dus ik hoef niet te kijken? Verliezen is een vaststaand feit? Mooi, hoef ik ook niet voor agentje te spelen tijdens de wedstrijdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Neee fuck.... Ooijer ipv Mathijssen...... nu kunnen we het ook schriftelijk afdoen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Neee fuck.... Ooijer ipv Mathijssen...... nu kunnen we het ook schriftelijk afdoen.
kom je mee naar dezelfde samen de koelcel inquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kom net van de Appie, lekker rustig en koud![]()
Misschien dat ik in de rust terug ga
Ik vond Mathijssen nou niet echt briljant de afgelopen wedstrijd....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dat is ook zo vervelend en dan kan je ook gewoon niet vluchten in een vliegtuig ..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik had zo'n gezellig sfeervol kindje naast me in het vliegtuig naar Mallorca...heeft 1,5 uur lang zitten janken, gillen, slaan en trappen naar z'n moeder. Gelukkig nog een half uurtje geslapen *rust!* Zegt die moeder bij het uitstappen nog van: "Nou dat viel reuze mee, hij was best rustig he."
Twee dingen geleerd:
- voorlopig komen er geen kinderen tenzij er genetisch gemanipuleerd kan worden dat ze op mij lijken toen ik klein was (was heel schattig en rustig en huilde amper).
- volgende vakantie is minstens 4 uur vliegen. Twee uur vliegen is namelijk "net te doen met kleine kinderen".
Als het geeindigd was met gelijk spel , dan hadden ze er nog een verlenging achteraan gekregenquote:
I know... maar het was wel goed geweest voor de irritatie levelsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als het geeindigd was met gelijk spel , dan hadden ze er nog een verlenging achteraan gekregen. Tot er 1 wint
zoals Nederland - Frankrijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I know... maar het was wel goed geweest voor de irritatie levels
hmmm, heb ik een taxi met tv geregeld. lijkt het zo niet echt nodig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:10 schreef tuintegel het volgende:
Wat voor een baan moet ik hebben om ook zoveel te mogen reizen.
Enneh Nederland.. hoe kansloos, ze liepen hem er zo in die bal
Edit en de tweede ookliep hij nou niet buiten spel?
Robihnoquote:
Ze zijn net Schumacher in zn Ferrari tijdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ach ik heb ze als winnaar van het toernooi, uiteraard niet voor niets. Hele irritante mannetjes maar ze winnen wel uiteindelijk altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |