Ik zie je zondag op spoor 9 3/4 op cs?quote:
YEAHquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik zie je zondag op spoor 9 3/4 op cs?
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:30 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als ze winnen en je ziet vanavond iemand in een te strak oranje jurkje lopen vol met sproeten zwaai dan even(of lach me uit
)
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:04 schreef CaLeX het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft die TROEP want dat is het ook![]()
Kleine volkjes > kapot stampen
Zijn genoeg mensen in de stad :pquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
Gaat er niemand de stad in om voetbal te kijken vandaag??? Geen zin in om alleen thuis te kijken
Bikini's passenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:53 schreef Marvelous het volgende:
Nog even kleren kopen is de stad met de mooie billen!! Jammer dat het eigenlijk te heet is
je kerel en 5 vrienden van hem?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:03 schreef Lovechild het volgende:
Ik ga ook gewoon thuis voetbal kijken.
Met 6 kinderen
Less is more, dat gaat bij mij thuis ook op. Ik haat prullaria en andere kleine dingetjes.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat komt er echt niet in bij mij![]()
Less is more
Nog even over nadenken, eigenlijk wil ik graag naar het strand!! Voetbal vind ik toch niet zo boeiend...quote:
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:22 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Nog even over nadenken, eigenlijk wil ik graag naar het strand!! Voetbal vind ik toch niet zo boeiend...
Ik had zo'n gezellig sfeervol kindje naast me in het vliegtuig naar Mallorca...heeft 1,5 uur lang zitten janken, gillen, slaan en trappen naar z'n moeder. Gelukkig nog een half uurtje geslapen *rust!* Zegt die moeder bij het uitstappen nog van: "Nou dat viel reuze mee, hij was best rustig he."quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:46 schreef tuintegel het volgende:
ALlejezus wat kunnen sommige kinderen echt de hele dag door janken en krijsen. Het houdt gewoon echt niet op!
Have fun, het is heet!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:07 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous gaat met billenmeisje lekker naar het strand!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |