is die de laatste 5 jaar gestopt dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
*zet tv aan*
Volgens mij is ie al een tijdje bezig
Ohquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
*zet tv aan*
Volgens mij is ie al een tijdje bezig
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff wil eigenlijk nog even douchen voor ik ga slapen, maar zelfs daar heb ik geen zin in.
Heb echt een mega nergens-zin-in-dag. Zal het weer wel zijn.
Doe het je niet naquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik moest vandaag fysio fitnessen
Sportschool.. moet ik eigenlijk ook weer naartoequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Doe het je niet naHeb de sportschool ook uitgesteld naar morgen, niet zo slim - warmste dag van de week enzo
Was twee weken niet geweest ivm vakantie en echt afgelopen dinsdag, ik ging dood. Had het bloedheet, liep helemaal rood aan. Was echt niet grappig. Nouja nu weer lekker opbouwen en wat vaker op de fiets naar mn werk en dan kom ik weer n btje in mn routine.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sportschool.. moet ik eigenlijk ook weer naartoeMaar eens kijken of ik dat ergens in de avonduurtjes kan doen..
Begin al te zweten als ik er aan denk
Das al snel he?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:55 schreef Barretje80 het volgende:
Welterusten allemaal..
ik nacht-braak nog even door.. alhoewel.. zo laat is het nog niet..
iemand nog intresse in kaartjes voor sensation white??
das morgen alquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga morgen op vakantie!!!
Eindelijk niets
Eindelijk gewoon in een tent en helemaal niets!!
Dat doe ik elke dagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal heeft zijn ogen open maar is nog niet wakker
Je zou het bij de afdeling communicatie kunnen proberen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:18 schreef RATMEN het volgende:
Pff, ik kan jullie allemaal niet volgen zo snel als jullie gaan!!
Admiraal: ik speel in mn volgende voorstelling bij Drang een buschauffeur in de periode net na de 2e wereldoorlog. Is er een manier om in contact te komen met oud chauffeurs?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:27 schreef tuintegel het volgende:
Dus toch ziekkeel dicht , neus dicht , dikke ogen ... ik lijk wel een kikker
Ik heb de airco niet aangehad , wel ramen open continu.. ik denk zelf eerder aan hooikoortsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Fijn he, airco
Maar beterschapjes gewenst![]()
Ze hebben veel gemaaid de afgelopen dagen, had ook last van mn ogen enzo (gelukkig in lichte mate) dus dat zou best eens kunnen.quote:
Het is zeker hot hot hot,...mooi! Ik moet zo naar de tandarts en dan ga ik weer genieten van de zon!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Feeling hot hot hot....
Wederom totaal geen zin om naar mn werk te gaan. Schiet lekker op zo.
Als ze winnen en je ziet vanavond iemand in een te strak oranje jurkje lopen vol met sproeten zwaai dan evenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:27 schreef SolidasRock het volgende:
Vandaag brazilie tegen nederland om 16u.![]()
Sum en ik denken erover na naar de stad te gaan en daar op een grote scherm te kijken.
Ik kom ook, ik wil jou in actie zien tegen de ME.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
En als Nederland verliest gaat het gezellig worden op het Jonckbloedtplein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2010 10:52:41 ]
Wilde ik eerst ook doen, maar denk dat het daar ook niet zo gezellig wordt als ze verliezen en aangezien ze tegen Brazilië moetenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:27 schreef SolidasRock het volgende:
Vandaag brazilie tegen nederland om 16u.![]()
Sum en ik denken erover na naar de stad te gaan en daar op een grote scherm te kijken.
Electrische tandenborstel of langer poetsenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Bezoekje mondhygieniste achter de rug, nooit geweten dat ik zoveel tandplak had..... nu nog de tandarts h
Hey, die kon ik nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
@ Ratmen: Ook kan je hier kijken http://www.htmfoto.net/ en bovenin staat "contact" waarbij ik weet dat de webmaster zeer veel contact heeft met oud buschauffeurs en best bereid is daaraan mee te werken.
Elektrischquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Electrische tandenborstel of langer poetsen
Hmmm, Summer kan zich niet zo soepel verplaatsen als ik vanwege haar knie, het is wel iets om rekening mee te houden als we meteen weg moeten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wilde ik eerst ook doen, maar denk dat het daar ook niet zo gezellig wordt als ze verliezen en aangezien ze tegen Brazilië moeten![]()
Het zou wel een stunt zijn als ze winnen, laten we het hopen!
Wat een angsten :pquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hmmm, Summer kan zich niet zo soepel verplaatsen als ik vanwege haar knie, het is wel iets om rekening mee te houden als we meteen weg moeten.
We overleggen nog wel ff. Weet jij in scheveningen een openlucht of een grootscherm om de wedstrijd te zien?
Zo, ook weer voorbij.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Electrische tandenborstel of langer poetsen
Geloof dat als we voor staan tijdens de pauze dat we daarna bij de Maatschappij in de Keizerstraat gaan kijken. Schijnt leuk te zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hmmm, Summer kan zich niet zo soepel verplaatsen als ik vanwege haar knie, het is wel iets om rekening mee te houden als we meteen weg moeten.
We overleggen nog wel ff. Weet jij in scheveningen een openlucht of een grootscherm om de wedstrijd te zien?
Ik wel ja, Summer niet zo. Dan wordt dat hinkelen of dragen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat een angsten :p
Ik denk dat je op het plein of de GM je niet zoveel zorgen hoeft te maken hoor. En als er wat gebeurt kan je toch gewoon rustig weglopen?
Ik kende de naam niet maar google liet me een foto zien zodat ik wel ongeveer weet waar het is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:54 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Geloof dat als we voor staan tijdens de pauze dat we daarna bij de Maatschappij in de Keizerstraat gaan kijken. Schijnt leuk te zijn.
Staat trouwens nu best een lekker windje hier aan de kust. Is heerlijk buiten! Nadeel is dat ik steeds minder zin heb om te werken
Pfff OV met deze temperaturen - Succes!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
vandaag = ik @ Den Haag
wat is t waaaaaarm!!! *staat momenteel in de trein*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |