Ik al langer volgens mij, want ze hing de laatste tijd vooral in MEN waar ik toen niet kwamquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al een half jaar niet meer gespot, zo te zien?
* Koen66 heeft er geenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is er hier ook nog iemand ZONDER kat?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi. Maar ik aai wel geregeld een poes.
Mijn moeder wilde geen kat, dus heb mijn zusje (toen ze nog thuis woonde) een kat voor haar verjaardag gegevenquote:
*even raar kijkt en denkt dat hij wat gemist heeft.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]Maak jij ook een SP poppetje? Ze hebben een pinguinplaatje voor op de shirts?
Iedereen maakt een poppetje in de south park poppetjes maker voor in een opquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
*even raar kijkt en denkt dat hij wat gemist heeft.
Jij ook?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde geen kat, dus heb mijn zusje (toen ze nog thuis woonde) een kat voor haar verjaardag gegeven
En waar is die maker?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen maakt een poppetje in de south park poppetjes maker voor in een op
[..]
Jij ook?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Die vond het toch wel leuk hoor, en heeft er uiteindelijk een 2e bij genomen
Wat gaat jouw moeder zeggen als een wildvreemde vrouw met een kitten voor je deur staat?quote:
Ik heb er ooit al een gemaakt, even kijken of ik hem nog online heb staan..quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen maakt een poppetje in de south park poppetjes maker voor in een op
[..]
Jij ook?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat gaat jouw moeder zeggen als een wildvreemde vrouw met een kitten voor je deur staat?
"wat heeft die jongen nou weer uitgevreten?"quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat gaat jouw moeder zeggen als een wildvreemde vrouw met een kitten voor je deur staat?
Tja het is natuurlijk beter dan een vrouw met bolle buik/baby aan de deurquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
"wat heeft die jongen nou weer uitgevreten?"
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
"wat heeft die jongen nou weer uitgevreten?"
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja het is natuurlijk beter dan een vrouw met bolle buik/baby aan de deur
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... nou, dat lijkt mij...quote:
Misschien wil ze juist graag een kleinkindquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft het verhaal toch nog niet gehoord
Ik zie geen plaatjes?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]Maak jij ook een SP poppetje? Ze hebben een pinguinplaatje voor op de shirts?
En dan ga jij kijken wat ie wil?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
biw.... buurman stond bij het hek wat te roepen.....
Ah, je ontkent hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een roddel is hier zoooo snel verspreid he![]()
Over vakanties etc... ze vertrekken vannacht uurtje of 4..quote:
dat is bij "stuff"quote:
Hij ontkent juist niet!quote:
Ow, het was tegen jou dat ie aan het roepen wasquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Over vakanties etc... ze vertrekken vannacht uurtje of 4..
Hij noemt het een roddel...quote:
Ik ben niet zo iemand die direct gaat meeouwenelen als buurman a met buurman b staat te kletsen, dus jah tegen mijquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, het was tegen jou dat ie aan het roepen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |