Ik al langer volgens mij, want ze hing de laatste tijd vooral in MEN waar ik toen niet kwamquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al een half jaar niet meer gespot, zo te zien?
* Koen66 heeft er geenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is er hier ook nog iemand ZONDER kat?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi. Maar ik aai wel geregeld een poes.
Mijn moeder wilde geen kat, dus heb mijn zusje (toen ze nog thuis woonde) een kat voor haar verjaardag gegevenquote:
*even raar kijkt en denkt dat hij wat gemist heeft.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]Maak jij ook een SP poppetje? Ze hebben een pinguinplaatje voor op de shirts?
Iedereen maakt een poppetje in de south park poppetjes maker voor in een opquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
*even raar kijkt en denkt dat hij wat gemist heeft.
Jij ook?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde geen kat, dus heb mijn zusje (toen ze nog thuis woonde) een kat voor haar verjaardag gegeven
En waar is die maker?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen maakt een poppetje in de south park poppetjes maker voor in een op
[..]
Jij ook?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Die vond het toch wel leuk hoor, en heeft er uiteindelijk een 2e bij genomen
Wat gaat jouw moeder zeggen als een wildvreemde vrouw met een kitten voor je deur staat?quote:
Ik heb er ooit al een gemaakt, even kijken of ik hem nog online heb staan..quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iedereen maakt een poppetje in de south park poppetjes maker voor in een op
[..]
Jij ook?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat gaat jouw moeder zeggen als een wildvreemde vrouw met een kitten voor je deur staat?
"wat heeft die jongen nou weer uitgevreten?"quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat gaat jouw moeder zeggen als een wildvreemde vrouw met een kitten voor je deur staat?
Tja het is natuurlijk beter dan een vrouw met bolle buik/baby aan de deurquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
"wat heeft die jongen nou weer uitgevreten?"
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
"wat heeft die jongen nou weer uitgevreten?"
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja het is natuurlijk beter dan een vrouw met bolle buik/baby aan de deur
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... nou, dat lijkt mij...quote:
Misschien wil ze juist graag een kleinkindquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft het verhaal toch nog niet gehoord
Ik zie geen plaatjes?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]Maak jij ook een SP poppetje? Ze hebben een pinguinplaatje voor op de shirts?
En dan ga jij kijken wat ie wil?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
biw.... buurman stond bij het hek wat te roepen.....
Ah, je ontkent hetquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een roddel is hier zoooo snel verspreid he![]()
Over vakanties etc... ze vertrekken vannacht uurtje of 4..quote:
dat is bij "stuff"quote:
Hij ontkent juist niet!quote:
Ow, het was tegen jou dat ie aan het roepen wasquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Over vakanties etc... ze vertrekken vannacht uurtje of 4..
Hij noemt het een roddel...quote:
Ik ben niet zo iemand die direct gaat meeouwenelen als buurman a met buurman b staat te kletsen, dus jah tegen mijquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, het was tegen jou dat ie aan het roepen was
Nee, maar wellicht stond ie gewoon naar zijn vrouw te schreeuwen en ging je ff het tafereel bekijkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo iemand die direct gaat meeouwenelen als buurman a met buurman b staat te kletsen, dus jah tegen mij
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:08 schreef Koen66 het volgende:
Ummmm, als nieuwbinnenkomer, is het de bedoeling SOuthparkpoppetjes te gaan gebruiken voor de OP ofzo?
quote:
het eerste.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zwarte is vanwege het pingwing zijn of ben je in het dagelijkse leven ook echt vooral zwart gekleedt?
haha wou net zeggen dat ik het al gevonden heb, ben al aan het knutselenquote:
Begint ie daar weer overquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik herken je niet zonder vergiet en voetbalsjaal
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Begint ie daar weer over
Nee, die tijd ligt 4 jaar achter me
Da's de enige foto die ik ken hequote:
Je oogt idd volwassenerquote:Nee, die tijd ligt 4 jaar achter me
Mijn Simpson lijkt wel een beetje, mijn SP niet zoquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:22 schreef Bos81 het volgende:
Maar hij lijkt best wel, al zeg ik het zelf. Al is mijn baard nog niet zo volgroeid als het southpark poppetje, maar ik laat er weer 1 staan,
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn Simpson lijkt wel een beetje, mijn SP niet zo
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:25 schreef D. het volgende:
(cross-post)
Ik houd het voor gezien. Tot morgen
Maak een nieuwe dan!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn Simpson lijkt wel een beetje, mijn SP niet zo
In het posten of op foto's ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de enige foto die ik ken he
[..]
Je oogt idd volwassener
Lovelessquote:
Maar de vraag was dus wie we nog missenquote:
Of jij moet het zelf willen doen Benny? Ll bood het aan omdat het er over ging maar niet helemaal duidelijk was wie het zou doen dacht ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Loveless
Maar ik doe het voorwerk
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef Koen66 het volgende:
't is nog niet helemaal wat ik bedoelde, maar het is iets.....
[ afbeelding ]
Bellaquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
@tombo
Nja, Koen kan nu in het lijstje
Maar we missen Rauzer, Symph en j95 iig nog... en voor de rest komt ik er niet zo snel op
Symph zou morgen doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
@tombo
Maar we missen Rauzer, Symph en j95 iig nog... en voor de rest komt ik er niet zo snel op
Marlalala, Miauwquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
@tombo
Jij sliepquote:
Erikquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maak een nieuwe dan!
Ik heb tot nu toe van de volgende mensen poppetjes:Charmed_Angel Tombolafan Loveless85 eNGine10 D. Kally iBenny Vaduz PatriQue89 Cee Pheno Bos81
Wie missen we nog? Bella sowieso, die moet gepmd worden anders?
Oh, die heb ik uit de V&A SCquote:
Owjaquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij sliep![]()
En Bella had ik al genoemd
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Symph zou morgen doen![]()
PM jij anders Rauzer, Bella en j95?
Ok, als jij ze morgen pm'd dan zal ik ze verzamelen en zorgen dat Ll ze krijgtquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die idd ook..
[..]
Zal ik morgen wel ff doen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
Stonden er in de XFA TT niet nog wat extra people?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |