Hij stond ooit met Suurbier onder de douche. Toen Gijp naar het 'werktuig' van Suurbier keek, zij Gijp: "wist jij dat er in Blijdorp grijze beesten rondlopen die met 'dat' pinda's van de grond rapen''.quote:
The Hague festival is voorbij dus ze hoeft niet meer.quote:
Hij zei laatst van "dit wordt mijn avond", maar hij bedoelde "dit wordt mijn WK".quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is Johan's WK. Niet van Van Persie, niet van Van Marwijk, niet van Yolanthe.
Van de trap gevallen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
Derksen woont in Oudewater. Zijn eerste vrouw is begin 1992 overleden aan de gevolgen van een ongeval in huis.
Ongeval in huis, ook bizar trouwens
Van de trap gevallen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
Derksen woont in Oudewater. Zijn eerste vrouw is begin 1992 overleden aan de gevolgen van een ongeval in huis.
Fritz Korbach heeft hem er eens van beschuldigd dat hij zijn vrouw van de trap zou hebben gegooid.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
Moet niet... mag..quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:54 schreef Spaulding het volgende:
Dat stukkie met Driessen, moet dat nou?
Ja daar heeft Johan het wel eens over gehad. Ging over Korbach en zijn lust naar alcohol. Korbach was ergens op een besloten feestje en was weer flink aangeschoten. Toen Korbach heel hard (met een dronken kop) riep dat Derksen zijn vrouw van de trap had geduwd. Was wel een misselijke streek van Korbach.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Fritz Korbach heeft hem er eens van beschuldigd dat hij zijn vrouw van de trap zou hebben gegooid.
die anekdote komt zo toch totaal niet uit de verf hansworstquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:56 schreef henkde_j het volgende:
wat wim suurbier in z'n broek heeft daar eten die grijze dingen uit blijdorp nootjes mee van de grond, hahahahaa,
Hmm die ken ik niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, is Kasper van Kooten. Hij doet dat typetje altijd in een radio 2 programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |