Bel je pappie of 'ie kan ophalen met de auto met airco.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb vandaag nog geen druppeltje zweet gehad.
Naar school vertrokken rond 7:30, toen was het nog rond de 23 graden (erg aangenaam), in de trein was het ook nog goed te doen. Aangekomen op school om 8:30, mijn presentatie gedaan en 4 uur lang doorgebracht in een lokaal met airconditioning. Ik ben een beetje angstig om straks naar huis te gaan, in de snikhete trein voor 30 minuten, ik weet niet of ik dat ga volhouden.
Liever niet 's nachts, dan moet ik slapen (en is het lastiger om m'n dakraam in de gaten te houdenquote:
Als het zo was op 25/26 mei en dan nog erger, vind ik het bestquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:54 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Liever niet 's nachts, dan moet ik slapen (en is het lastiger om m'n dakraam in de gaten te houden)
geen ZHquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:43 schreef dimage het volgende:
De nieuwe boyden berekeningen met de nieuwe K-index en de CRR. Op de CRR kan je duidelijk het ontstaan van clusters zien waar vooral neerslag in zit. Gezien de stroming op 700 en 850 hPa en de verdeling van de hoge en lagedrukgebieden lijkt het erop dat het front dat nu voor de kust van Frankrijk aan het opbouwen is het front is dat wij in de gaten moeten gaan houden.
Druk/cape verdeling boven europa
[ afbeelding ]
Boyden
[ afbeelding ]
K-Index
[ afbeelding ]
CRR ( en deze dus vooral in de gaten blijven houden voor mogelijk CME)
[ afbeelding ]
durf ik je niet te zeggen. Heb net nog een boyden berekening gemaakt en die gaat er nog steeds van uit dat voor vandaag onweer , zij het minimaal, voor het zuidwesten/westen/midden/oosten van het land mogelijk is.quote:
Met je tijd meegaan heet dat. Ik kan me nog herinneren dat +30 al zeer bijzonder was, tegenwoordig lijken we dat ieder jaar wel minstens een keer te halen. Er is hier vast wel iemand die de data heeft om dat te bevestigen of ontkrachtenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
Hey, hebben ze de legenda van de KNMI-kaartjes aangepast? Lijkt nu tot 38 graden te gaan, terwijl een paar jaar geleden boven de 36 graden er geen kleur meer voor was en je dus gewoon wit zag.
Inderdaad, even in de gaten houden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:38 schreef twisted het volgende:
Ik denk dat we het er vanavond voorlangs krijgen, boel onweer en regen als ik kijk naar sat24 en dan met name wat er uit Frankrijk deze kant op komt.
Vanavond de donder ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:38 schreef twisted het volgende:
Ik denk dat we het er vanavond voorlangs krijgen, boel onweer en regen als ik kijk naar sat24 en dan met name wat er uit Frankrijk deze kant op komt.
Witheet vond ik wel toepasselijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
Hey, hebben ze de legenda van de KNMI-kaartjes aangepast? Lijkt nu tot 38 graden te gaan, terwijl een paar jaar geleden boven de 36 graden er geen kleur meer voor was en je dus gewoon wit zag.
over twee a vier uur schat ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:59 schreef Boadicea het volgende:
Hm, en hoe laat verwacht je de regen en donder?
ho is ffquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:38 schreef Klonk het volgende:
het is wel aan de de verkeerde kant van Belgiestan, het westen heeft het koel genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |