ho is ffquote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:38 schreef Klonk het volgende:
het is wel aan de de verkeerde kant van Belgiestan, het westen heeft het koel genoeg
Ik ben erg benieuwd hoe het uitzicht in Zeeland richting het zuiden nu isquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:20 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben benieuwd of het nog wat word hier in Zeeland, met alleen regen neem ik geen genoegen.
Richting het zuidwesten moet ik kijken, de zon krijgt het moeilijker.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe het uitzicht in Zeeland richting het zuiden nu is
Vanavond vuurwerk inderdaad.quote:
Nog steeds?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:10 schreef Drassss het volgende:
Enige weet ik zie is de heidebrand verderop...
Dan is het nog niet onder controle inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, vanuit Eindhoven zie ik nog donkere plukken.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:38 schreef Green1 het volgende:
Er zitten behoorlijk grote wolken richting het oosten. Boven gorinchem zegmaar.
Ik zal effe mijn statief uitklappen en de accu van mijn camera op de oplader leggen. Je weet maar nooit![]()
quote:
Mhaw het is eigenlijk 1 groot complex met af en toe een rode pit erinquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:13 schreef MiVer het volgende:
middelburg...egaal licht grijs de lucht, gerommel op afstand, zie geen flitsen
regent gestaag nu
...edit...
en weer droog, vooralsnog zijn het losse buien
ja 20,4 gr nu, dus zeker blij, flat nog 28 grquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw het is eigenlijk 1 groot complex met af en toe een rode pit erinMaar wees blij, want hier in Eindhoven is het nog 34 graden zucht.
Inderdaad....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw het is eigenlijk 1 groot complex met af en toe een rode pit erinMaar wees blij, want hier in Eindhoven is het nog 34 graden zucht.
Daar zijn ook nog geen buien als ik kijk op buienradar.nl dus zo gek nog niet dat er niks valt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef ethiraseth het volgende:
Alle buien lijken Amsterdam te gaan overslaan voorlopig.Beetje grijs hier alleen.
Als je lekker zit te vissenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
wtf heb je nou aan regen en onweer op zee
over 5 minuutjes hier dan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:11 schreef Guanabana het volgende:
onweer hier in omgeving Den Haag
Best hard ook nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |