Smurfinnetje, veel succes / sterkte vandaag!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
Mijn uitslag is er al heel snel...
volgende week donderdag...
Afhankelijk van mijn uitslag gaan we beslissen of mn vriend zich ook laat testen.
Bij mijn familie is er een kortere levensduur vastgesteld met alle gevolgen van dien...Dus dat wil ik gewoon niet doorgeven als het niet hoeft...
En bij mijn vriend is dat gelukkig niet het geval.
Ik vind het ook wel erg spannend nu het zo dichtbij komt...
Sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Smurfinnetje, veel succes / sterkte vandaag!
*duimt
Ik hoop het ook. Hij werkt volgens mij wel... dus zal er ook wel zitten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:14 schreef Phaidra het volgende:
Ook spannend Diaan! Hopelijk wordt de spiraal gevonden.
Hè verdorie Vicky. Maar hij komt er vast wel, dat broertjequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:42 schreef Vicky het volgende:
Smurfinnetje, fijn!
Diaan, wat onslachtig zeg!
Muhhhhhh ik heb vandaag te veel babietjes en zwangeren gezien. Ik rammel de pan uit..
Amber zei gister: mama, jij moet bog een baby krijgen en dat moet een broertje worden en hij moet Mauro gaan heten..
Helaas, manlief wil echt nog niet. En het kan ook nog niet... Nog steeds geen werk
Ze had een vriendje op de psz en die heette Mauroquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:21 schreef Zuster87 het volgende:
Zo Amber heeft alles al bedacht, nu hoeven jullie het alleen nog waar te maken
Hihi hoe komt ze bij die naam??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |