Helemaal niets tegen in te brengen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:07 schreef peasant het volgende:
[..]
Ontbijt = eten
LL = Bier voor ontbijt
Bier = eten
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:55 schreef Gewoonik het volgende:
14:00 ontbijt surinamer,
21:00 tussen de middag iets uit azie
0:00 avondeten onbekend
Tenminste zo zag het er vorig jaar zo ongeveer uit.
Hoe veel is veel?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:36 schreef Tatser het volgende:
[..]
veel geld aan eten besteden. Doet je dag echt supergoed! en nog een stampotje bij die bio tent die was lekker!
Op Lowlands wil je tenminste eten. Er zijn maar weinig festivals waar ze een gevarieerd en goed(binnen te houden) aanbod hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:36 schreef Tatser het volgende:
[..]
veel geld aan eten besteden. Doet je dag echt supergoed! en nog een stampotje bij die bio tent die was lekker!
Was jij dat ook niet met die pick up tijdens nieuwjaars avondquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:23 schreef HAL9000S het volgende:
Alleen bier, als ik honger krijg neem ik speed.
Nee dat was sinclairquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Was jij dat ook niet met die pick up tijdens nieuwjaars avond
zo zonde!!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:23 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ontbijt: Soep en Noodles en Krentebollen
Lunch: Hamburger/Patat
Dinér: Hamburger/Patat
volgens mij is dat echt de #1 favoriet van heel velen!!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:23 schreef Carolieniemienie het volgende:
Ik kijk elk jaar weer uit naar mijn broodjes falafel
Haha, dat zou me niets verbazen. Ik ben er ook aan begonnen na de lyrische verhalen van mijn mede-LLgangersquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef kesselman het volgende:
[..]
volgens mij is dat echt de #1 favoriet van heel velen!!!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:42 schreef rubbereend het volgende:
De Thai was errug lekker afgelopen jaar
Ik was zo blij met dat superzoute frietje hoor. Na zo'n lange dag in de hitte + onweer was het goddelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:00 schreef rubbereend het volgende:
JA het eten op de donderdag is er in de jaren hard op achteruit gegaan. Vroeger had je nog enorm lekkere hamburgers
En behoorlijk smaakloos. Viel echt tegen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:26 schreef WeirdWestMan het volgende:
De patat afgelopen jaar was best ranzig, dikke kleffe patat.
en met die hitte ben je binnen 24 uur uitgeteld en weet je niet meer waar je bent.quote:
Okee. Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:43 schreef rubje het volgende:
[..]
en met die hitte ben je binnen 24 uur uitgeteld en weet je niet meer waar je bent.
je MOET wat eten als bodem en veel water drinken.
Iemand die iets geeft om onze gezondheidquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:43 schreef rubje het volgende:
[..]
en met die hitte ben je binnen 24 uur uitgeteld en weet je niet meer waar je bent.
Weet nog van 2008 dat ik de hele dag door water zoop (en teringveel bier), maar ik had zelfs dan uitdrogingsverschijnselen. Maar misschien was dat omdat ik er ook veel bij blowde.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:43 schreef rubje het volgende:
[..]
Loop dan even naar het festivalterrein en haal daar een broodje of een uitsmijter o.i.d. De uitsmijters vormen er steevast mijn ontbijt, heerlijk.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:36 schreef Radioheader het volgende:
Dit jaar neem ik heel veel brood mee als ontbijt/lunch. Dat ontbijt dat je bij de campings kunt halen is echt niet te hakken, vooral dat broodje ei is echt niet weg te krijgenGort- en gortdroog. Verder was het wel prima!
Het festivalterrein is nog niet open wanneer ik honger krijgquote:Op zondag 4 juli 2010 23:23 schreef Balgehakt het volgende:
[..]
Loop dan even naar het festivalterrein en haal daar een broodje of een uitsmijter o.i.d. De uitsmijters vormen er steevast mijn ontbijt, heerlijk.
uuh, Veel en bijna zo goed als 24/7( hangt er vanaf hoelaat je wakker wordt)quote:Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef rubje het volgende:
hoeveel eettenten zijn daar nu voor festival bezoekers en tot hoelaat zijn ze open of vanaf wanneer?
Het is duur. Aangezien muntjes ook duur zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:46 schreef TWP het volgende:
En wat zijn de prijzen voor een normaal ontbijt/lunch? Is dat in verhouding met wat je ervoor krijgt?
Als je er nou niet al te veel over nadenkt hoe duur de muntjes zijn, valt het nog reuze mee!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:05 schreef Nikoslaggas het volgende:
Er is aanbod genoeg, het is allemaal vrij duur.. maar wat wil je? het is een festival! Voor mij geld dan gewoon genieten, word het iets duurder dan verwacht? ach, als ik maar plezier gehad heb.. en lekker heb gegeten
Het is maar plasticquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:37 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Als je er nou niet al te veel over nadenkt hoe duur de muntjes zijn, valt het nog reuze mee!
Ja! Loempia's zeker een aanrader! Loempia tent is overigens ook de place to be voor een afterparty op zondagavond.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:15 schreef Nothingwoman het volgende:
Frieten, loempia's, tortilla's, hamburgers/kroketten...
Lekker zijn die dingen he? Ben er al m'n hele leven fan vanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:22 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Ja! Loempia's zeker een aanrader! Loempia tent is overigens ook de place to be voor een afterparty op zondagavond.
Damn, hoeveel verkleinwoorden kun je in één post gebruikenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:43 schreef bl0emetjE het volgende:
Onbijten met een croissantje en zo'n bekertje chocolademelk ♥
Op het terrein: Niet over eten, maar drinken: de sapjesbar is mijn ultieme favoriet!
Elke dag van die lekkere vers gemaakte yoghurt met aardbeitjes drinkjes of sinaasappelsapjes ♥
Daar deed ik het vorig jaar erg goed op!
Op Lowlands eet ik verder altijd vrij weinig, ontbijtje dus en dan meestal alleen nog een avondeetje (de fallafel is relaxed en ook die soepjes in een broodje!)
Verkleinwoordjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:58 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Damn, hoeveel verkleinwoorden kun je in één post gebruiken
Tuurlijk, als je dan toch bezig bent kun je net zo goed meteen alles op je pannenkoek gooienquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:53 schreef Burnett het volgende:
En op een onbewaakt moment een panne(n)koek..., met spek, ananas, stroop en poedersuiker.
Ja precies, voor mij verdwijnt het hele waardegevoel eigenlijk als ik mijn centjes inwissel voor die stukjes plasticquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:37 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Als je er nou niet al te veel over nadenkt hoe duur de muntjes zijn, valt het nog reuze mee!
Als je erover nadenkt. 1 beker cola = 2.40. Fuuuuu. Maar correct. Na het inwisselen vergeet je het al snel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:59 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Ja precies, voor mij verdwijnt het hele waardegevoel eigenlijk als ik mijn centjes inwissel voor die stukjes plastic
Mja duur is het sowieso, maar je moet eigenlijk de prijzen daar met elkaar vergelijken en kijken of die in een redelijke verhouding staan. Zeg maar, als een cola 2,40 is dan is het niet zo vreemd om 6 euro te betalen voor 3 gebakken eieren op brood, best schappelijk zelfs.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Als je erover nadenkt. 1 beker cola = 2.40. Fuuuuu. Maar correct. Na het inwisselen vergeet je het al snel.
Trouwens: Pannenkoeken = goor.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:32 schreef bibliophile het volgende:
thank god eet ik niet zoveel, des te meer geld voor bier
Shirts á 25 euro? Maak je 15 euro winst op.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:55 schreef SpauldingPF het volgende:
Eten wel, maar kleding? Dat betwijfel ik hoor.
maar dan noem je ook een stand zeg...quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:56 schreef p_iglet het volgende:
de everzwijn is al een tijdje weg.
De vis weet ik niet.
Ik begin de dag (na het backstage ontbijt) met een novib koffie, de enige plek waar ze sojamelk voor in de koffie hebben.
Verder vind ik zowieso het eten en drinken bij de novib stand erg lekker!!
En falafel, en houtovenpizza en sapjes, en panini's en en en....
Eten op lowlands
"Kip is echt jouw ding hé??"quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:38 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kip.. ik leef van de kip op lowlands.. kip als ontbijt en kip midden in de nacht =)
wij krijgen niets aan korting, maar wel 10 munten pp per dagquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:06 schreef rubje het volgende:
[..]
maar dan noem je ook een stand zeg...Way kost het zoal of krijgen jullie korting en hoeveel?
Ja, ik ga ook een paar cocktails drinkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:38 schreef smoeske het volgende:
als ontbijt : gebakke eitje bij La Place en gelijk beginnen met coctails bij de coctail bar: Cosmopolitan !![]()
Verder ...een keertje Thais en zeker weer Surinaams broodje , is lekker en altijd rete gezellig daar !
Voor de rest even afwachten of ik trek krijg en waar ik op dat moment toevallig langs loop.
Spoilersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |