Helemaal niets tegen in te brengen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:07 schreef peasant het volgende:
[..]
Ontbijt = eten
LL = Bier voor ontbijt
Bier = eten
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:55 schreef Gewoonik het volgende:
14:00 ontbijt surinamer,
21:00 tussen de middag iets uit azie
0:00 avondeten onbekend
Tenminste zo zag het er vorig jaar zo ongeveer uit.
Hoe veel is veel?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:36 schreef Tatser het volgende:
[..]
veel geld aan eten besteden. Doet je dag echt supergoed! en nog een stampotje bij die bio tent die was lekker!
Op Lowlands wil je tenminste eten. Er zijn maar weinig festivals waar ze een gevarieerd en goed(binnen te houden) aanbod hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:36 schreef Tatser het volgende:
[..]
veel geld aan eten besteden. Doet je dag echt supergoed! en nog een stampotje bij die bio tent die was lekker!
Was jij dat ook niet met die pick up tijdens nieuwjaars avondquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:23 schreef HAL9000S het volgende:
Alleen bier, als ik honger krijg neem ik speed.
Nee dat was sinclairquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Was jij dat ook niet met die pick up tijdens nieuwjaars avond
zo zonde!!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:23 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ontbijt: Soep en Noodles en Krentebollen
Lunch: Hamburger/Patat
Dinér: Hamburger/Patat
volgens mij is dat echt de #1 favoriet van heel velen!!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:23 schreef Carolieniemienie het volgende:
Ik kijk elk jaar weer uit naar mijn broodjes falafel
Haha, dat zou me niets verbazen. Ik ben er ook aan begonnen na de lyrische verhalen van mijn mede-LLgangersquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:29 schreef kesselman het volgende:
[..]
volgens mij is dat echt de #1 favoriet van heel velen!!!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:42 schreef rubbereend het volgende:
De Thai was errug lekker afgelopen jaar
Ik was zo blij met dat superzoute frietje hoor. Na zo'n lange dag in de hitte + onweer was het goddelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:00 schreef rubbereend het volgende:
JA het eten op de donderdag is er in de jaren hard op achteruit gegaan. Vroeger had je nog enorm lekkere hamburgers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |