Nou, jij gebruikte de woorden waarschijnlijk en misschien. Dat is dus nog niet zeker, maar dat is het nu dus wel.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:29 schreef NoBody122 het volgende:
Gisteren stond 'ie er weer:
En aan nummertje 105 te zien, heeft hij zaterdag ws al rondgereden op dienst.. Misschien zelfs daarvoor al, maar het is hier in ieder geval nog niet gemeld.
ja, en eerder die week ook al.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:30 schreef BeefRWijker het volgende:
Dat is allemaal mooi en aardig maar al met al zijn we nou nog steeds niets wijzer of ie 't weekend ook al gereden heeft.
Klopt, maar vanaf het moment, dat 'ie gewoon in de rij stond bij de stalling (die zondag dus), issie dus weer volledig inzetbaar; en dat was dus d.d. 28 juli alweer een paar dagenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:03 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nou, jij gebruikte de woorden waarschijnlijk en misschien. Dat is dus nog niet zeker, maar dat is het nu dus wel.
[..]
Juh, da's vrij standaard. Op zaterdag zitten alle 12m-stadsomlopen (en dat zijn er nu 7 geloof ik, tijdens de vorige dienstregeling waren het er 6, die praktisch alleen maar op lijn 3 zaten) zo rond 10:00-18:00 op die 3 lijnen. 1 omloop loopt uit tot 21:15, waarna er (officieel) alleen nog maar Fryskers rijden.. 's Ochtends is er een paar ritjes op lijn 5 naar het FEC, dat ook meegepakt wordt door -ik geloof- 2 van de 12m-stadsomlopen en een enkele keer zit er een rondje Westeinde (lijn 1) tussen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:49 schreef Zug-Chef het volgende:
24 juli zat de 3327 inderdaad op omloop 105 en heeft ritten gereden op lijn 3, 6 en 7 tussen 10:00 en 18:00. 25 juli geen dienst.
Ik denk eerder, dat het met een defect te maken heeft gehad, dat aan de Fryske kant van de afsluitdijk tevoorschijn kwam, omdat de 2911 ook bij TSN gestaan heeft.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Van de vijf omlopen op lijn 350, eindigen er 4 niet waar ze beginnen.
Gezien het tempo waarin deze bussen storingen ontwikkelen is dat ook niet uitgesloten maar Gnittooquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik denk eerder, dat het met een defect te maken heeft gehad, dat aan de Fryske kant van de afsluitdijk tevoorschijn kwam, omdat de 2911 ook bij TSN gestaan heeft.
En volgens mij geldt dat enkel voor de laatste rit van de in totaal 5 bussen die op die lijn rijden, 1 rit voor elke richting. De rest komt automaties op z'n eigen stalling terug.quote:En wat die omlopen betreft; de ongeschreven regel is dat de bussen bij Zurich van omloop wisselen, zodat ze altijd bij dezelfde stalling eindigen, als waar ze begonnen zijn.
Nu moet ik daar wel bij vermelden, dat ik al tijden geen rit meer heb gehad op zaterdag (of doordeweeks, for that matter), waarbij dat van toepassing was.. Het lijkt me echter sterk dat het nu veranderd is, aangezien ik hieromtrent tot dusver geen enkele communicatie heb gezien.
Is dat koeterwaals voor "Ik heb iets heel doms gezegd maar dat ga ik dus echt niet toegeven" ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:16 schreef Zug-Chef het volgende:
Kom op hey, even nadenken. Wie is hier nu een busfreak
Ben je een paar weken geleden ook van werkplek verhuisd van Hilversum naar Utrecht toe?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:16 schreef Zug-Chef het volgende:
Kom op hey, even nadenken. Wie is hier nu een busfreak
Als dit het 'vriendelijke' antwoord is op mijn vraag...: Nee, ik ga niet zeiken en zeuren, ik ben er zelf namelijk ook regelmatig (als het een beetje 'meezit' deze week ook weer...)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:52 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik denk ik geef antwoord op je vraag, maar als je vervolgens denkt het allemaal beter te weten en alleen maar kan zeiken en zeuren, dan kan je wat mij betreft de t*ring krijgen.
Hij reageerde op BeefRWijker..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:01 schreef estranged het volgende:
[..]
Als dit het 'vriendelijke' antwoord is op mijn vraag...: Nee, ik ga niet zeiken en zeuren, ik ben er zelf namelijk ook regelmatig (als het een beetje 'meezit' deze week ook weer...)
Dat zullen we dan maar als een "ja, inderdaad" opvatten, dan hè.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:52 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik denk ik geef antwoord op je vraag, maar als je vervolgens denkt het allemaal beter te weten en alleen maar kan zeiken en zeuren, dan kan je wat mij betreft de t*ring krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |