Waarvoor dank nog.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie daar waren, heb jullie toen nog een opname van het concert gegeven...
ben benieuwd of rob geus daar blij van wordtquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga morgen maar in het bedrijfsrestaurant zitten werken. Die hebben tenminste een koelruimte waar ik in pas.
Boeit me geen reet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben benieuwd of rob geus daar blij van wordt
Als hij bij ons durft te komen krijgt hij eerder een wapenstok in zijn nek.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan krijg je straks geen sticker
leuke kok hebben julliequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als hij bij ons durft te komen krijgt hij eerder een wapenstok in zijn nek.
De klap met de wapenstok krijgt hij van de bewakers. Ik durf er niet eens aan te denken wat de kok met hem zou doen.quote:
Inderdaad. 't Is hier al 27 graden binnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 06:42 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Nu al warm, en de dag moet nog beginnen
Starbucks in de buurt! Levensgevaarlijk voor m'n portemonneequote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:32 schreef MadMaster het volgende:
Het is hier nu al bijna 30 graden en over een half uur opent de nieuwste Starbucks-shop hier haar deuren.
Als ik hen was zou ik een flinke lading ijsblokjes voor de frappucino en ijskoffie klaar maken...
Tinuviel zal wel met Jair vandaag een badje opzoeken, m'n broer (niet DiabloSam) is vrij maar moet een vliegweekend organiseren (modelbouwvliegtuigen) dus die is megedruk, en voor de rest geen idee. Maar het is vrij rustig op kantoorquote:Zijn er behalve IARL en ikke nog meer mensen die vandaag moeten werken, naar school moeten of andere dagelijkse verplichtingen hebben? Of ligt iedereen straks in een kinderbadje in de tuin? #durftevragen
Hier valt het (nog) mee, maar de zon is al een tijdje ongenadig aan het stralen op het dak, en binnenkort draait dit naar de ramen toequote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:32 schreef Soempie het volgende:
Inderdaad. 't Is hier al 27 graden binnen.
De SP heeft datzelfde hier in de straat gedaan. Werkt echt goed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Wel eerst een frappucino bij Starbucks halen straks.
Hun mileuvriendelijke manier van adverteren is wel grappig. Overal in de omgeving hebben ze een sjabloon van hun logo op straat neergelegd en dat met een hogedrukspuit bespoten, zodat dat deel van de stenen schoner/lichter is dan het omliggende straatgedeelte. Het logo prijkt nu dus overal op straat...
Ik ga ook werken vandaag, gelukkig heeft mijn werk aircoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:32 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er behalve IARL en ikke nog meer mensen die vandaag moeten werken, naar school moeten of andere dagelijkse verplichtingen hebben? Of ligt iedereen straks in een kinderbadje in de tuin? #durftevragen
Is inderdaad briljant bedacht, we maken schoon, maar dan selectiefquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Hun mileuvriendelijke manier van adverteren is wel grappig. Overal in de omgeving hebben ze een sjabloon van hun logo op straat neergelegd en dat met een hogedrukspuit bespoten, zodat dat deel van de stenen schoner/lichter is dan het omliggende straatgedeelte. Het logo prijkt nu dus overal op straat...
Het is in de directe zon niet vol te houdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik stond net op dak in de volle zon, dat is best een straf, denk ook dat het een kort dagje gaat worden...
Het compenseert in ieder geval iets t.o.v. alle lege Starbucks-bekers die er op straat worden gegooid...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is inderdaad briljant bedacht, we maken schoon, maar dan selectief
Ik ga het zo even testen...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is in de directe zon niet vol te houden
Rockin Park was al zo heet en nu nog heterquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen bakken en braden bij Faithless.
Je mag zelf geen drinken mee naar binnen nemen, dus die gasten gaan goudgeld verdienen...
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:51 schreef B.ertha het volgende:
Hoi!
[..]
Rockin Park was al zo heet en nu nog heter
Het is warm, binnen is het nog heter, maar ik heb geen tuin en ook geen verkoelingZit nu even op de uni (met airco), maar ik moet zo toch naar echt naar huis.
MAARRR:
Ik heb mijn thesis ingeleverd en vanmorgen mijn laatste tentamen gemaakt![]()
![]()
Middagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:32 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er behalve IARL en ikke nog meer mensen die vandaag moeten werken, naar school moeten of andere dagelijkse verplichtingen hebben? Of ligt iedereen straks in een kinderbadje in de tuin? #durftevragen
Remedie: Zet dat dieet één dag aan de kant, beweeg vandaag wat extra en je bent de extra calorieën zo weer kwijt...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:55 schreef B.ertha het volgende:
Toch even klagen:
Ik heb honger en zin in een gigantisch broodje tonijnsalade ofzo (iets fris en met mayonaise), maar ik ben op dieet.
Ik heb zin in schepijs, maar ik ben op dieet
Ik mag wel gewoon avondeten, maar ik heb geen idee wat ik klaar moet maken, ik kan alleen maar zware kost verzinnen met wat in de koelkast ligt/op moet, maar ik zou het liefst salade eten of barbecuën.
Je wil nu niet naar buiten...quote:Ik moet zaterdag, zondag én maandag werken, dus ik kom nauwelijks buiten.
Mijn zusje gaat maandag naar Thailand (en ik niet)
Tadaaa!!quote:Maar ook pluspunten:
Ik ga over twee weken naar Tsjechië op vakantie (voor het eerst 'echte' vakantie sinds 3 jaar)
Ik heb waarschijnlijk een hoog punt voor mijn thesis
Ik weet welke master ik wil gaan doen
Mijn dieet is al een beetje succesvol
Hoi!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Middag
Bijna tijd om naar het werk te gaan.
Geen Zuid-Afrikaanse Plakkies dus, maar wel met de Braziliaanse vlag.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Het is warm, weten jullie dat?
Oh ja mijn slippertje:
[ afbeelding ]
Nee. Lynch me niet, maar we gaan niet winnen, sorry.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen Zuid-Afrikaanse Plakkies dus, maar wel met de Braziliaanse vlag.
Zou je ze de komende dagen kunnen dragen?
Dat zeiden ze eerst over Reefs en die heb ik toch liever. Geen plastic maar leerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Ja hoor, Havaianas kunnen altijdSchijnten 'de beste slippers ter wereld' te zijn, dus dat wilde ik wel eens proberen
Ik denk hetzelfde, maar als je na die teleurstelling (voor vele anderen) met die slippers op straat gaat, is dat natuurlijk pure provocatie...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee. Lynch me niet, maar we gaan niet winnen, sorry.
Wie weet probeer ik die hierna wel haha, eerst deze maar stuk lopen - letterlijk. Ze waren 20 euroquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat zeiden ze eerst over Reefs en die heb ik toch liever. Geen plastic maar leer
Dit zijn de eerste teenslippers waar ik langer dan een uurtje op kan lopen zonder blaren tussen mijn tenen
Ik hoop dat je ongelijk hebtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee. Lynch me niet, maar we gaan niet winnen, sorry.
Geil...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
So, wieder zuruck in die Niederlande
Wie geht es hier?
Ik ben nooit zo goed met slippers geweest, maar deze lopen tot nu toe inderdaad wel relaxedquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:40 schreef Soempie het volgende:
Havaianas![]()
Ze lopen echt perfect. Heb alleen zelf niet een paar met vlaggetjes op de bandjes.
Je kan beter op het land bij een boerderij gaan zitten met dit weer...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:45 schreef Etcetera het volgende:
Hoe gek ben ik dat ik met deze hitte op een lan op een boerderij ga zitten![]()
Wil je een eerlijk antwoord?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:45 schreef Etcetera het volgende:
Hoe gek ben ik dat ik met deze hitte op een lan op een boerderij ga zitten![]()
Ik weet het zelf ook wel alquote:
In de ruimte waarin de beamer staat is het heerlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tussen al die warmte veroorzakende apparaten zonder airco?
Is alweer de hele dag aan het werkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:32 schreef MadMaster het volgende:
Het is hier nu al bijna 30 graden en over een half uur opent de nieuwste Starbucks-shop hier haar deuren.
Als ik hen was zou ik een flinke lading ijsblokjes voor de frappucino en ijskoffie klaar maken...
Succes.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga me een weg banen door de warmte...
Ik zie net een paar van 160 euro online staan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wie weet probeer ik die hierna wel haha, eerst deze maar stuk lopen - letterlijk. Ze waren 20 euro
quote:
Ik ben al over 8 uur klaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:59 schreef iamredleader het volgende:
Zo, nog even 2 uurtjes studeren en de telefoon in de gaten houden
Tyfusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zie net een paar van 160 euro online staan.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Oranje update: Ooijer is aan het warmlopen, Mathijssen is naar de kleedkamer gegaan. Zonet was nog niet bekend waarom.
Studiemapje ligt open, heb al 1 hoofdstuk gelezen, ben aan het volgende hoofdstuk begonnen. Aan de andere kant van de afdeling heeft iemand een radio zacht aanstaan, dus als er echt wat gebeurt dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:01 schreef Cobra4 het volgende:
De wedstrijd is begonnen.
Rustig werken voor mij.
Als je voor Brazilië bent welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
staan we al voor? Ik heb hier geen radio of tv
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |