Nee, hij is al ruim een week thuis. Best wennen voor mij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is dus nu ook al thuis... ik dacht dat hij nog eventjes had...
Kliekjes? Of afhaal?quote:
Vooral afhaal of bezorg....quote:
Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik moet er ook niet aan denken dat Peace altijd thuis is, is toch anders. De buurman zat ook sinds begin november thuis, de buurvrouw vond het ook maar niets. Nu heeft hij sinds 2 weken weer werk....quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, hij is al ruim een week thuis. Best wennen voor mij.
Ik hoop niet dat het bij ons ook zo lang gaat duren. Gister heb ik nog geroepen: 'laat me alsjeblieft even met rust!!'quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik moet er ook niet aan denken dat Peace altijd thuis is, is toch anders. De buurman zat ook sinds begin november thuis, de buurvrouw vond het ook maar niets. Nu heeft hij sinds 2 weken weer werk....
Ik denk dat je op een gegeven moment ook wel weer je weg daarin vindt hoor, maar idd moet niet te lang duren. Op welk gebied zoekt hij werk?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het bij ons ook zo lang gaat duren. Gister heb ik nog geroepen: 'laat me alsjeblieft even met rust!!'![]()
Wow, zoveel maanden, dat gaat echt niet tof worden.
Eh, iets met computers en sales. Maar op het moment solliciteert hij op alles wat los en vast zit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat je op een gegeven moment ook wel weer je weg daarin vindt hoor, maar idd moet niet te lang duren. Op welk gebied zoekt hij werk?
Okay... de arbeidsmarkt begint weer wat aan te trekken. Alleen heeft hij nu wat last van de schoolverlaters denk ik. Als je echt wilt werken, is er vaak ook wel wat werk te vinden. Solliciteren is alleen niet leuk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, iets met computers en sales. Maar op het moment solliciteert hij op alles wat los en vast zit.![]()
En als hij langer thuis blijft, dan komt dat inderdaad ook wel goed. Het is alleen even enorm wennen. Ik houd van rust en Sven is nogal aanwezig. Maar hij houdt er nu rekening mee, dat ik er niet tegen kan als er de hele dag door tegen me gepraat wordt.
Hier ook 33 graden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
OMG wat een warme dag gaat het morgen worden hier...
Was geen discussie hoor..quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:24 schreef iamredleader het volgende:
![]()
Jeetje Soemp, nog eventjes doorbijten!
wat een discussie over het avondeten/koken...ik kook graag, Jair eet helaas niet alles maar over het algemeen gaat het goed.
ik ga naar bed
Zijn toch geen temperaturen meer. Lennon is morgen bij mn ouders, mn moeder heeft al gezegd dat ze de hele dag met Lennon binnen blijft... dit is geen temp. om buiten te zijn. Ik mag me verheugen op een uurtje in de sprinter vanuit Zutphen.... en daar zitten geen raampjes in.quote:
Morgen bakken en braden bij Faithless.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
OMG wat een warme dag gaat het morgen worden hier...
Ow ja inderdaad. Hebben ze er geen goede airco? Al denk ik dat de airco's dit ook niet echt kunnen handelen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen bakken en braden bij Faithless.
Je mag zelf geen drinken mee naar binnen nemen, dus die gasten gaan goudgeld verdienen...
Westerpark is openlucht, dus geen airco en vol in de zon...quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja inderdaad. Hebben ze er geen goede airco? Al denk ik dat de airco's dit ook niet echt kunnen handelen.
Owquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Westerpark is openlucht, dus geen airco en vol in de zon...
Lief.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, hou vol, he?!
En als je behoefte hebt aan rust, dan mag je me een lege PM sturen...
Weltrusten Soempie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lief.![]()
Veel plezier morgen bij Faithless!
Slaap lekker allemaal.
Ik weet dat jullie daar waren, heb jullie toen nog een opname van het concert gegeven...quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow![]()
ik had het idee dat het in HMH was... maar nu je het zegt.. nu zijn de concerten in Westerpark. Mooie locatie trouwens. Hebben wij twee jaar geleden Radiohead gezien en toen was het ook warm..... maar niet zo warm als het morgen gaan worden.
Waarvoor dank nog.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie daar waren, heb jullie toen nog een opname van het concert gegeven...
ben benieuwd of rob geus daar blij van wordtquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga morgen maar in het bedrijfsrestaurant zitten werken. Die hebben tenminste een koelruimte waar ik in pas.
Boeit me geen reet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben benieuwd of rob geus daar blij van wordt
Als hij bij ons durft te komen krijgt hij eerder een wapenstok in zijn nek.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan krijg je straks geen sticker
leuke kok hebben julliequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als hij bij ons durft te komen krijgt hij eerder een wapenstok in zijn nek.
De klap met de wapenstok krijgt hij van de bewakers. Ik durf er niet eens aan te denken wat de kok met hem zou doen.quote:
Inderdaad. 't Is hier al 27 graden binnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 06:42 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Nu al warm, en de dag moet nog beginnen
Starbucks in de buurt! Levensgevaarlijk voor m'n portemonneequote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:32 schreef MadMaster het volgende:
Het is hier nu al bijna 30 graden en over een half uur opent de nieuwste Starbucks-shop hier haar deuren.
Als ik hen was zou ik een flinke lading ijsblokjes voor de frappucino en ijskoffie klaar maken...
Tinuviel zal wel met Jair vandaag een badje opzoeken, m'n broer (niet DiabloSam) is vrij maar moet een vliegweekend organiseren (modelbouwvliegtuigen) dus die is megedruk, en voor de rest geen idee. Maar het is vrij rustig op kantoorquote:Zijn er behalve IARL en ikke nog meer mensen die vandaag moeten werken, naar school moeten of andere dagelijkse verplichtingen hebben? Of ligt iedereen straks in een kinderbadje in de tuin? #durftevragen
Hier valt het (nog) mee, maar de zon is al een tijdje ongenadig aan het stralen op het dak, en binnenkort draait dit naar de ramen toequote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:32 schreef Soempie het volgende:
Inderdaad. 't Is hier al 27 graden binnen.
De SP heeft datzelfde hier in de straat gedaan. Werkt echt goed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Wel eerst een frappucino bij Starbucks halen straks.
Hun mileuvriendelijke manier van adverteren is wel grappig. Overal in de omgeving hebben ze een sjabloon van hun logo op straat neergelegd en dat met een hogedrukspuit bespoten, zodat dat deel van de stenen schoner/lichter is dan het omliggende straatgedeelte. Het logo prijkt nu dus overal op straat...
Ik ga ook werken vandaag, gelukkig heeft mijn werk aircoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:32 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er behalve IARL en ikke nog meer mensen die vandaag moeten werken, naar school moeten of andere dagelijkse verplichtingen hebben? Of ligt iedereen straks in een kinderbadje in de tuin? #durftevragen
Is inderdaad briljant bedacht, we maken schoon, maar dan selectiefquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Hun mileuvriendelijke manier van adverteren is wel grappig. Overal in de omgeving hebben ze een sjabloon van hun logo op straat neergelegd en dat met een hogedrukspuit bespoten, zodat dat deel van de stenen schoner/lichter is dan het omliggende straatgedeelte. Het logo prijkt nu dus overal op straat...
Het is in de directe zon niet vol te houdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik stond net op dak in de volle zon, dat is best een straf, denk ook dat het een kort dagje gaat worden...
Het compenseert in ieder geval iets t.o.v. alle lege Starbucks-bekers die er op straat worden gegooid...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is inderdaad briljant bedacht, we maken schoon, maar dan selectief
Ik ga het zo even testen...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is in de directe zon niet vol te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |