het doet bij mij echt pijn de stoppelsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:44 schreef SeLang het volgende:
OMG, ik ben echt in de verkeerde tijd geboren
In "mijn tijd" had je op school alleen maar wijven met kort haar, asexuele oversized kak-kleren en grote bossen schaamhaar. Verder waren ze allemaal preuts en geemancipeerd als de pest.
Tegenwoordig zitten de scholen vol met strakke breezermeisjes die hun tieten posten op Facebook en zich zorgen maken of hun vriend hun doos wel glad genoeg geschoren vindt.
Hoe oud ben je dan? Net over de dertig ofzo toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:44 schreef SeLang het volgende:
OMG, ik ben echt in de verkeerde tijd geboren
In "mijn tijd" had je op school alleen maar wijven met kort haar, asexuele oversized kak-kleren en grote bossen schaamhaar. Verder waren ze allemaal preuts en geemancipeerd als de pest.
Tegenwoordig zitten de scholen vol met strakke breezermeisjes die hun tieten posten op Facebook en zich zorgen maken of hun vriend hun doos wel glad genoeg geschoren vindt.
wowh :|quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
scheren tegen de richting in kun je beter niet doen. haartjes kunnen gaan ingroeien, heb dat zelf 1 x meegemaakt. Ging zo erg ontsteken dat er een enorme bult (abces) onder m`n huid ontstond. Moest er mee naar de dokter om het eruit te laten snijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |