Heb jij het ook geprobeerd ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Maak zelf suikerwax.
http://www.beautygloss.nl/2009/02/21/filmpje-suikerwax/
't Duurt iets langer, maar het is niet pijnlijk en het is effectief.
Nee ik hoef geen mega oerwoudquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:19 schreef BasementDweller het volgende:
Laten groeien is de beste oplossing
Wel op m;n benen, nog niet ergens anders. Ben het wel van plan. Het kost best wel veel tijd, maar je hebt ook wat aan 't resultaat. Ten eerste groeit het minder snel terug, ten tweede groeien er nieuwe haartjes terug, en die zijn zacht en dun. Win-win.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Heb jij het ook geprobeerd ?
Lijkt me op zich wel leuk om te proberen![]()
Hmm oke, ook wel grappig om te proberen lijkt me ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wel op m;n benen, nog niet ergens anders. Ben het wel van plan. Het kost best wel veel tijd, maar je hebt ook wat aan 't resultaat. Ten eerste groeit het minder snel terug, ten tweede groeien er nieuwe haartjes terug, en die zijn zacht en dun. Win-win.
Het is gemaakt van suiker, water en citroensap. 't Enige wat er zal gebeuren is dat het een beetje gaat plakken, en dat kan je gewoon wegvegen of -wassen. Toen ik het op mijn benen deed, voelde ik er niks van - dus er was ook geen pijn dat ik kon verzachten. Wel is het zo dat de koude methode héél erg veel tijd vergt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm oke, ook wel grappig om te proberen lijkt me ?
Ik wil dan die koude methode met dat bolletje proberen (zonder die strips)
Maar kun je dat ook gewoon bij je venusheuvel gebruiken ?
Plus, weet je een middeltje om het daarna te verzachten?
Ja ik zag het, met harsstrips vind ik maar niets maar die manier die ze op het laatste liet zien lijkt me wel fijn. Er een bolletje van maken en dan over je huid steeds doen en er af trekken. Maar ik heb op mijn benen eigenlijk niet echt haar om het uit te testen (ja ik heb daar maar enkele haartjes maar die zijn zo kort en klein en die groeien niet echt aan ofzo) dus wil daar beneden (ja op mijn venusheuvel netjes gezegd) ontharen. Met veet of een scheermes krijg ik zulke harde stoppels dat het gewoon schuurpapier is, ok al trim ik het bij dan nog.. En de persoon die het voelde vond het ook niet prettig want het schuurde véél te erg. Daarom wil ik of de stoppels weg of ze zachter krijgen, dat is me nog nooit gelukt dat ze zacht werden. Het prikt gewoon door mijn ondergoed en dat ligt niet zo fijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het is gemaakt van suiker, water en citroensap. 't Enige wat er zal gebeuren is dat het een beetje gaat plakken, en dat kan je gewoon wegvegen of -wassen. Toen ik het op mijn benen deed, voelde ik er niks van - dus er was ook geen pijn dat ik kon verzachten. Wel is het zo dat de koude methode héél erg veel tijd vergt.
Ik heb het nog maar één keer gemaakt, en die is een beetje te lang gekookt. Dan lukt het wel met de koude methode, maar niet op de manier zoals zij deed.
Je moet het gewoon een keer maken, en proberen op je benen of zo. Dan kan je beslissen of je het op je ook andere plekken wil harsen.
En?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Op mijn armen kan ik het wel testen, daar heb ik wel zichtbare haartjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |