abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 juli 2010 @ 02:15:17 #1
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84693430
Wat vind ik dat toch vervelend :{
Het maakt niet uit, scheren onder de douche, Veet ontharingscreme het werkt gewoon niet. Ten eerste de haartjes gaan nooit voor een groot deel weg :{ nja in ieder geval niet voor mijn wensen :')
Ten tweede, ik heb zo snel weer last van stoppels, halve dag later dat je het door mijn lingerie heen voelt en dat het zelfs schuurt als iemand boven op je ligt. Die vonden het dan niet prettig want het prikte nogal.

ook heb ik na het scheren last van bultjes, op de venusheuvel. Nu is het gelukkig al een stuk minder maar ik wil het gewoon helemaal weg hebben en ook gewoon dat mijn stoppels niet zo hard zijn dat het schuurpapier is :@

Tot nu toe elke creme of lotion die ik heb geprobeerd en na het scheren op smeerde werkte niet ging branden , prikken en hielp niet. En ook de bultjes bleven dan. Als ik helemaal niets doet is het vaak gewoon geïrriteerd, rood, bultjes en het jeukt.

Super vervelend, iemand een oplossing?
Alvast bedankt
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_84693449
Niet zeiken en gewoon blijven scheren
Google is your friend, abuse your friends
pi_84693456
Maak zelf suikerwax.
http://www.beautygloss.nl/2009/02/21/filmpje-suikerwax/

't Duurt iets langer, maar het is niet pijnlijk en het is effectief.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 02:17:36 #4
32402 s0k
..............................
pi_84693463
Laseren
..................................................................................................................................................
pi_84693495
Laten groeien is de beste oplossing
  zaterdag 31 juli 2010 @ 02:30:18 #6
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84693614
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Maak zelf suikerwax.
http://www.beautygloss.nl/2009/02/21/filmpje-suikerwax/

't Duurt iets langer, maar het is niet pijnlijk en het is effectief.
Heb jij het ook geprobeerd ?
Lijkt me op zich wel leuk om te proberen :)

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:19 schreef BasementDweller het volgende:
Laten groeien is de beste oplossing
Nee ik hoef geen mega oerwoud :')
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_84693677
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Heb jij het ook geprobeerd ?
Lijkt me op zich wel leuk om te proberen :)

Wel op m;n benen, nog niet ergens anders. Ben het wel van plan. Het kost best wel veel tijd, maar je hebt ook wat aan 't resultaat. Ten eerste groeit het minder snel terug, ten tweede groeien er nieuwe haartjes terug, en die zijn zacht en dun. Win-win.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 02:50:29 #8
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84693818
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Wel op m;n benen, nog niet ergens anders. Ben het wel van plan. Het kost best wel veel tijd, maar je hebt ook wat aan 't resultaat. Ten eerste groeit het minder snel terug, ten tweede groeien er nieuwe haartjes terug, en die zijn zacht en dun. Win-win.
Hmm oke, ook wel grappig om te proberen lijkt me ?
Ik wil dan die koude methode met dat bolletje proberen (zonder die strips)
Maar kun je dat ook gewoon bij je venusheuvel gebruiken ?

Plus, weet je een middeltje om het daarna te verzachten?
pi_84694263
-edit: ONZ is een paar deuren verder

topic verder opgeschoond

[ Bericht 85% gewijzigd door Mylene op 31-07-2010 16:58:21 ]
pi_84695288
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Hmm oke, ook wel grappig om te proberen lijkt me ?
Ik wil dan die koude methode met dat bolletje proberen (zonder die strips)
Maar kun je dat ook gewoon bij je venusheuvel gebruiken ?

Plus, weet je een middeltje om het daarna te verzachten?
Het is gemaakt van suiker, water en citroensap. 't Enige wat er zal gebeuren is dat het een beetje gaat plakken, en dat kan je gewoon wegvegen of -wassen. Toen ik het op mijn benen deed, voelde ik er niks van - dus er was ook geen pijn dat ik kon verzachten. Wel is het zo dat de koude methode héél erg veel tijd vergt.

Ik heb het nog maar één keer gemaakt, en die is een beetje te lang gekookt. Dan lukt het wel met de koude methode, maar niet op de manier zoals zij deed.

Je moet het gewoon een keer maken, en proberen op je benen of zo. Dan kan je beslissen of je het op je ook andere plekken wil harsen. :)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 11:10:50 #11
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84697141
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 08:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Het is gemaakt van suiker, water en citroensap. 't Enige wat er zal gebeuren is dat het een beetje gaat plakken, en dat kan je gewoon wegvegen of -wassen. Toen ik het op mijn benen deed, voelde ik er niks van - dus er was ook geen pijn dat ik kon verzachten. Wel is het zo dat de koude methode héél erg veel tijd vergt.

Ik heb het nog maar één keer gemaakt, en die is een beetje te lang gekookt. Dan lukt het wel met de koude methode, maar niet op de manier zoals zij deed.

Je moet het gewoon een keer maken, en proberen op je benen of zo. Dan kan je beslissen of je het op je ook andere plekken wil harsen. :)
Ja ik zag het, met harsstrips vind ik maar niets maar die manier die ze op het laatste liet zien lijkt me wel fijn. Er een bolletje van maken en dan over je huid steeds doen en er af trekken. Maar ik heb op mijn benen eigenlijk niet echt haar om het uit te testen (ja ik heb daar maar enkele haartjes maar die zijn zo kort en klein en die groeien niet echt aan ofzo) dus wil daar beneden (ja op mijn venusheuvel netjes gezegd) ontharen. Met veet of een scheermes krijg ik zulke harde stoppels dat het gewoon schuurpapier is, ok al trim ik het bij dan nog.. En de persoon die het voelde vond het ook niet prettig want het schuurde véél te erg. Daarom wil ik of de stoppels weg of ze zachter krijgen, dat is me nog nooit gelukt dat ze zacht werden. Het prikt gewoon door mijn ondergoed en dat ligt niet zo fijn :{
  zaterdag 31 juli 2010 @ 11:11:41 #12
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84697156
Op mijn armen kan ik het wel testen, daar heb ik wel zichtbare haartjes
pi_84713833
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Op mijn armen kan ik het wel testen, daar heb ik wel zichtbare haartjes
En?
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:56:23 #14
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84742623
Kun je die haarzakjes niet weg laten laseren? Kost misschien wel wat, maar ben je in een keer van dit gezeur af
Are you nuts??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')