Wat is daar vreemd aan dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:41 schreef Stommerik het volgende:
Laten harsen? Dus iemand anders jouw poesje laten harsen? Vind je dat niet vreemd?
Ach tja, de huisarts is ook niet mijn vriend of vriendin. De piercer ook niet trouwens.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:22 schreef Stommerik het volgende:
Ik weet nietLijkt mij raar als het niet je vriend of vriendin is
![]()
Nee, dat vind ik niet vreemd.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:41 schreef Stommerik het volgende:
Laten harsen? Dus iemand anders jouw poesje laten harsen? Vind je dat niet vreemd?
Nee het is olie en ik weet niet precies hoe je de geur moet omschrijven maar het lijkt wel op mint iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:43 schreef --joyce. het volgende:
[..]
precies!
okee, dat ga ik dan zeker eens proberen,
gewoon na het scheren opbrengen dus.
het is toch wel die zalf die vrij mint-achtig is?
als ik het goed heb
nee harsen is lekker, moet je het telkens eerst weer een eind laten groeien voordat het weer es mooi glad gemaakt kan worden.. ik hou het bij scheren en veet.. heerlijk spul, ook al stinkt het eventjes!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:59 schreef HugoBaas het volgende:
Dat vind je vriend echt niet erg hoor.
Harsen is dan de enige optie. Want als je zo ver mogelijk afscheert krijg je scheerbultjes en ingegroeide haren.
allemaal haha,quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef Iceglow het volgende:
altijd lastig om helemaal glad te krijgen.. zo weinig mogelijk met het scheermesje erover heen gaan is altijd een goede tip, eventueel eerst het ergste met zon bodyshave eraf halen.
heb je het al een met baby olie geprobeerd? en gewone mannen scheermesjes? met 5 mesjes, zon cremestrip en trilstand?
quote:
Precies.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:10 schreef -Trinity- het volgende:...en geen enkele geile, heteroseksuele, lieve vriend die stoppeltjes als een barrière of een turnoff ziet.
He jakkie, da's klote.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:06 schreef SuusOetMaiden het volgende:
scheren tegen de richting in kun je beter niet doen. haartjes kunnen gaan ingroeien, heb dat zelf 1 x meegemaakt. Ging zo erg ontsteken dat er een enorme bult (abces) onder m`n huid ontstond. Moest er mee naar de dokter om het eruit te laten snijden.
Serieus?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar ik dacht ook altijd dat scheren tegen de haarrichting in normaal is.
Ik doe het op één plekje, omdat het anders niet lukt, maar dat zijn dan echt de laatste stoppeltjes. Die pak ik van alle kantenquote:
Dan snij je ze in je huid ofzo, gaan ze ingroeien..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar wat is er raar en slecht aan dan?
Dat het de haren op een dusdanige manier afsnijdt dat ze kunnen gaan ingroeien. En dat geeft ontsierende plekjes of, zoals iemand al zei, nare ontstekingen als je pech hebt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar wat is er raar en slecht aan dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |